Nja nee natuurlijk niet als ik hem alleen weiger, maar als iedereen z’n principes los zou laten omdat er niet direct iets mee bereikt wordt, waren we niets verder in de wereld. Je moet ergens beginnen toch?
Optie 3: ouders hebben tegenwoordig vaak geen griep meer op hun tieners.
See what you did there
Nee echt niet expres gedaan maar ik gebruik het woord griep denk ik vaker op mijn telefoon. Laatst die prik gehad en op mijn werk is het ook een hot item.
Als we nu ons best doen kan je samen kerst vieren!!
(Maar niet door extra regels van ons, je moet naar jezelf kijken, wat kan jij nog extra doen)
Extra maatregel volgende week. Winkels dicht tussen 12-13 want al die mensen op kantoor/uni in de winkel voor lunch is wel erg druk.
Wtf dus echt alleen een ‘avondlockdown’ waarschijnlijk.
Virus is namelijk net als de vleermuis een nachtdier?
Hier ook (gezondheidszorg) maar bij welzijn is het nog een tandje erger, althans, toen ik eerder deze week nog op locatie was. We zijn wel gevraagd om harder op te treden, maar meer dan een grote bek of een mondkapje op tot ik uit het zicht ben, kom je niet.
Omg… Echt hé…
Soms denk ik dat de regering gewoon een grabbelton heeft met maatregelen en dat steeds Hugo of Mark de mogelijkheid krijgt om iets eruit te halen.
Al die tijdsgebonden maatregelen vind ik zo’n bullshit. Ik denk dat heel Nederland nu inmiddels denkt ‘gooi er nu maar gewoon een complete lockdown tegen aan’.
Lijkt haast een slimme marketing techniek, misschien worden we wel gewoon klaargestoomd voor een harde lockdown. Tegen de tijd dat die nu wordt ingezet zijn we er allemaal haast blij mee.
Voor wie zijn ze nu eigenlijk bang? Waarom steeds deze halfslachtige maatregelen? Ik heb namelijk het idee dat het grootste gedeelte van de Nederlanders gewoon wil dat er even stevig ingegrepen wordt
€€€
En dat in combinatie met dit nieuwsbericht. Ik vind het onvoorstelbaar als ze het bij 5-17 en een foei gaan houden.
Voor t grote boze avond virus monster. Die komt pas na 6 uur te voorschijn want dan is het avond. Dus moet de stad rond 5 uur ontruimt zijn. Alleen dan zijn we veilig.
In januari 2020 schreef ik als één van mijn goede voornemens op: “vaker thuiswerken”
Als ik weer niet mn bday kan vieren tel ik t gewoon weer niet mee. #foreveryoung
Ja ik zit in het complot ssstt
edit: oh nee, ik bedoel eigenlijk dit was LOA gone terribly wrong…
ik had toen net aan mijn baas gevraagd of ik een middag per week mocht thuiswerken en dat mocht niet :’)
muahhaahahaaaa karma, ben denk ik max 15 keer naar kantoor geweest in de afgelopen 1,5 jaar
Hier op werk een stel: ow gelukkig! waarschijnlijk kunnen de matinee voorstellingen doorgaan?
GODSAMME STELLETJE HALVEGARE ZOLEN KAP ER GEWOON MEE