Ja!
Na een paar maanden mocht dat pas weer toen er versoepeld werd, het grootste deel mocht er geen les gegeven worden, ook niet buiten.
Thanks! Fingers crossed voor negatieve testuitslag voor de nieuwe schoolweek…
Nee en je mag dan dus bijvoorbeeld 's avonds niet met je eigen team trainen (na 5 uur) maar wel op zaterdagmiddag een wedstrijd spelen tegen een tegenstander?
Ja, ik had mn kind op vrijdagochtend getest en werd zondagavond gebeld.
Achja gelukkig is het maar 3 weken he jongens
Nou dit vat het wel aardig samen. Wat een prioriteiten.
Ik kan het niet aan als mijn woonkamer weer een sportschool gaat worden
Volgens mij bedoelen ze met ‘amateursport’ voetbal wedstrijden enzo waar ze na het spelen in de kantine voor de derde helft gaan zitten of zo. Kan me niet voorstellen dat ze sportscholen tot 17:00 gaan doen? Wat heeft dat überhaupt voor nut
Sportscholen worden wel nog expliciet genoemd naast ook de amateursport. En het zijn natuurlijk wel weer veel minder contactmomenten, dus het heeft vast wel een beetje zin.
echt alle logica is inmiddels weg dus niets verbaast me meer
Als je je serieus drukmaakt over ‘doorstroomlocaties’ (wat overigens ook de locaties zijn met QR codes dus wat is dan uberhaupt de waarde van de QR) dan is toch echt het laatste wat je moet doen de openingstijden daarvan verkorten, dan gaat iedereen sws eerder en meer op elkaar. I can’t anymore
Pfff, deze grijze dag met zo’n onzekerheid qua maatregelen maakt me neerslachtig. Vooral omdat er normaal van alles lekt en nu kan ik me niet voorstellen dat alleen winkels sluiten om 5?
Zag net op Twitter voorbij komen dat scholen gesloten worden voor 11 dagen bij >5 positieve leerlingen, maarja Twitter hè. Nog even wachten.
Ja je hebt gelijk! Volgens mij heb ik die tijd verdrongen
Alle tennisbanen hier horen bij een vereniging, dus dat gaat niet. Maar ik loop idd op de zaken vooruit, we gaan het wel horen. En snap ook dat dit niet het grootste probleem is. Sommige dingen voelen gewoon zo onlogisch, heb het even zwaar ermee.
Meteen maar een setje dumbbells besteld voordat alles straks weer op is
Ben ik eindelijk goed bezig met zwemmen, kan ik dalijk 3 weken niet zwemmen
Hm bij mij heeft de buitentraining van tennis nooit stilgelegen, ook niet in de lockdown van vorig jaar.
Was de regel iets van max 4 mensen op een veld oid. Dus tennis mocht wel.
Ah ja, dat was inderdaad zo.
Best schraal dat dat nu niet meer mag
Ik wil helemaal niet buiten sporten.