Bol.com, kun je van die grootverpakkingen bestellen
Dit is niet heel hoopgevend over die nieuwe variant toch?
Want ze zijn allemaal voor het instappen negatief getest 24u van tevoren . Dan is dus misschien bij beide vluchten iemand er doorheen geglipt door in die periode daarna toch ineens besmettelijk te zijn. En die hebben dan beiden ff 30 mensen besmet. Lijkt dus wel behoorlijk besmettelijk? Of zie ik iets verkeerd (hope so)
De Belgische Diederik gaf aan dat bij hun de persoon na 11 dagen klachten kreeg.
Virus houdt geen rekening met onze quarantaine regels.
Dit kan volgens mij niet. Op 1 dag meerdere mensen besmetten kan natuurlijk wel, maar die mensen kunnen dan niet diezelfde of volgende dag positief testen omdat het virus nog niet in hen is vermeerderd dacht ik. Maar geen medische achtergrond dus ook ik kan het fout hebben
Edit: Het slechte nieuws is dan dat deze 61 mensen dus wel mensen in het vliegtuis hebben kunnen besmetten die nu nog negatief testen
Dit kunnen ze toch niet wettelijk verplichten, daarom is het nu het dringende advies.
Ohja goed punt
Ik mag straks weer op de fiets naar de teststraat. Ik denk dat ik nu mijn strippenkaart vol heb. Wat kriijg ik daarvoor cadeau? Een lockdown voor over 2 weken? Voorrang op de boosterprik?
Of nog meer gezeik aan te horen ‘Zie je dat je niks hebt aan dat vaccin, je hebt steeds coronaklachten’.
‘Niet zeuren als je straks geen kinderen kunt krijgen’.
Meid ik ben nooit verkouden ik heb een super immuunsysteem
Ja zo kuttig… en leerlingen willen ook niet meer online, grote kans dat mijn kostbare al kleine inkomen weer gaat schrinken. Soms heb ik ook het gevoel dat het een kwestie van tijd is en ik me in de toekomst niet anders kan dan me om te laten scholen. Terwijl ik dat totaal niet wil. Hopelijk gaat dit niet weer tot maart duren….
Ik zou een boek kunnen schrijven met domme opmerkingen m.b.t. corona van studenten, vrienden, kennissen en andere mensen die ik heb gesproken.
De Snottebollekes
Precies dit. Mijn werk maakt me zo gelukkig, maar de stress rondom geld (door corona) zorgt voor zoveel onrust dat het mentaal en ook praktisch niet lang meer vol te houden is.
Veel geluk ook voor jou
Ik word zo moe van de mensen die maar de argumenten van dwang of privacy blijven aanhalen als motivatie om zich niet te laten vaccineren/tegen de coronapas. Aso’s.
Ik kan bij omikron alleen maar denken aan
Tot zover mijn bijdrage voor vandaag.
And thus they succeeded.
Wow! Moet je je niet meer testen voordat je gaat vliegen of zouden dit gevaccineerden zijn?
Om het voor mijzelf lekker positief te houden (bedoel hallo meer werkdruk, daaaaag pauzes) ga ik straks
lekker stoffen mondkapjes met mooie printjes halen bij de Etos.
Op mijn werk moet ik die straks op de gang op (enige plek waar ik zelf denk dat ik het niet op loop),
dan kan het maar beter een leuk mondkapje zijn.
Wordt trouwens echt moe van klanten die zeggen “oh voor mij hoef je je mondkapje niet op te doen hoor!” alsof dat iets super aardigs is. Sorry maar vind mijn eigen veiligheid en gezondheid belangrijk plus het is ook gewoon verplicht dus doe dat heus niet alleen om jou te pleasen. Maar irriteer me eigenlijk aan elke klant die met meer dan 2 mensen gaat winkelen
Die klanten die m de hele tijd op hun kin hebben hangen en als ze weggaan m goed doen
Ik postte vanochtend eenzelfde soort artikel, maar dan van de NOS. Daarin stond dat ze 24u voorafgaand aan de vlucht negatief waren getest!
Dan vraag ik mij af of die test wel goed is afgenomen.