True, sorry Ik bedoelde het dus ook als een variant waarbij ook de lange termijn gevolgen niet zo groot zouden zijn. Een soort seizoensgroep dus.
Dubbelpost maar ik heb overigens afgelopen week een uitnodigingsbrief gekregen om mee te doen aan een onderzoek naar long covid. Uitnodiging kwam vanuit RIVM. Meer mensen die een uitnodiging hebben gekregen?
Ze vragen dus ook mensen zonder long covid om mee te doen als vergelijk met de mensen die wel long covid hebben.
Ik ook denk ik! Leuke mondkapjes kopen was voor mij echt een coping strategy haha
Ja ik vind het ook zeker een goed onderzoek! Ga zeker mee doen. Maar ik heb dus ook geen corona gehad (althans niet getest)
Maar neem aan dat ze ook juist die groepen weer willen vergelijkenâŠ
Ja tot er weer een nieuwe variant komtâŠ
Ja! Ik heb âm ook gehad!
Ja ik heb hem gekregen voor de controlegroep die geen corona heeft gehad. Onwijs veel vragen over mijn psychische gesteldheid. Vraag me af wat ze daaraan hebben?
Ik heb een keer een vals positieve zelftest gehad. Heel blij dat ik direct een PCR test heb gedaan toen, anders had ik voor niks in quarantaine gezeten en andere mensen bang gemaakt
Iemand nog een tip waar ik leuke mondkapjes kan kopen?
Ik heb blijkbaar een klein gezicht? Dus bij voorkeur met zoân knopje dat je de touwtjes kleiner kunt maken of uberhaupt touwtjes zodat ik ze kleiner kan maken met een knoopje of stukje innemen met de naaimachine.
America today( je kan daar kiezen tussen kinder, vrouwen en mannenmaat en het elastiekje is te verstellen met zoân knopje)
Nu ook in de aanbieding 3 voor 10 euro
Maar hij heeft nu al natuurlijke antistoffen. Wel jammer dat ze nu pas spijt hebben. Hoop dat ze er beide goed doorkomen.
Is dat van jouw vriend? Dus ook schoonmoeder?
Mn wappie collega vroeg toen ik mn handen schoonmaakte met hangel âloop je dat de hele dag te doen?â. Prima dat jij fuckin wappie bent maar doe nou niet alsof ik gek ben dat ik dat af en toe doe als ik kassa draai.
Als je ziet wat voor mensen ook geen mondkapje op hebben, heel oud, al in een booster. Dan denk ik echt wil je graag dood ofzo.
Oh en de memo 1.5m is verplicht is ook echt niet doorgekomen.
Mijn hema heeft trouwens gister zelftesten binnengekregen. Misschien meer hemaâs, mochten mensen nog op zoek zijn kan je dat ook proberen. Veel filialen zijn morgen ook open en je kan altijd even bellen.
Denken jullie dat deze maatregelen voldoende zijn of komt er nog een lockdown op korte termijn?
- Ja dit gaat voldoende zijn
- Nee er komt een lockdown
0 stemmers
Man man man, ik heb gisteren mijn boostershot gehad (
) maar ik ben echt hondsziek ervan. Wil absoluut niemand ontmoedigen voor een 3e vaccin, het is het natuurlijk dubbel en dwars waard, maar werkelijk élke spier in mijn lijf doet pijn vandaag en ben vannacht echt mn bed uit gezweet. Morgen naar verwachting weer helemaal weg, en wel weer een extra reden om met een bank en twee katten op de bank te hangen de hele dag, maar pffff je moet er wat voor over hebben om geen carona te krijgen
Als jij met een bank op je bank gaat hangen, snap ik wel dat je spierpijn hebt.
Sorry flauw, hopelijk voel je je morgen wat beter. Ik had dit na mân eerste vaccinatie en dat was ook na een dag weer over.
Jaaa ik heb dit gewoon 3 dagen gehad. sterkte!
Hierbij de tactiek van België om de cijfers te laten dalen enkel dag 1 test na hoog-risico contact is nog verplicht, dag 7 valt weg.
âDe experten hadden gevraagd om gevaccineerden met een hoogrisicocontact één keer te testen, maar wel op dag vijf.â
Sowieso zodat het aantal positieve tests afneemt, het vervolgens âverantwoordâ is om de eindejaarsfeesten te laten doorgaan en de ministers niet als boeman gezien moeten worden.
Even negerend dat de ziekenhuisopnames maar blijven stijgen evenals de onmenselijke druk op de zorg.
Ik word hier als long covid patient eigenlijk heel verdrietig van. Snapte al niet waarom ik ineens zo gespannen kon zijn waarbij ik spieren niet kan ontspannen, maar nu kan het dus ook door long covid komen.
Vind t wel lastig want was toen ik covid kreeg net 2 maanden met een nieuwe baan bezig waarin ik best ben gegroeid in een jaar tijd en ik heb 2 maanden na mân besmetting een spiraal laten plaatsen.
Vind t daardoor zo lastig om echt te zeggen dat iets door covid komt of niet
Je hebt zelfs nu nog mensen die aan hun vinger likken om een briefje goed te kunnen pakken uit hun portemonnee
Sinds corona besef ik me ook hoe smerig dat kassa draaien is en denk dat ik die handgel erin houd. En dan te bedenken dat er collegas zijn die hun handen niet wassen voor ze gaan eten.