Ik wil graag jullie mening.
Een mama van een vriendje van mijn zoon is positief getest en zit in quarantaine. Nu zagen we ze daarnet in een volle speeltuin met haar kinderen. Ik heb toen van ver aan haar gevraagd wat ze daar dee en haar aangemaand om naar huis te gaan. Zonder mondmasker of iets… Haar excuus was dat ze voorbij de speeltuin kwam ( openbaar park ) en haar zoontje perse op de schommel wou. Haar zoontje heeft dus ook op de schommel gezeten en daarna ook andere kindjes. Ze zitten al 4 dagen samen in quarantaine dus de kans is ook wel groot dat haar zoontje ook positief is.
Mijn zoontje was aan het spelen met een ander kindje waarvan de mama niet gevaccineerd is en zij heeft me toen aangevallen “niet ok dat jij zo mensen uitsluit, dit kan echt niet. Echt niet oke van jou” nam haar kinderen en vertrok direct. Toen is ze bij de positief geteste mama gaan staan en is tegen haar gaan zeggen dat mij gedrag niet oke is. Ze is vroedvrouw en ziet meerdere keren per week pasgeboren babies en ouders en is nu mogelijks besmet ? Is ook tegen vaccineren en alle maatregelingen…
Ik hd daar ook afgesproken met een vriendin die zwanger is en met een aangetast immuunsysteem.
Ik sta toch recht in mijn schoenen ? Ik snap niet dat je denk dat zo iets echt niet oke is…