Caronatopic #13

Ja! In mijn regio bij alle teststraten zelfs. Maar goed hoe dan ook kut natuurlijk als je uren moet wachten, zeker in dit weer.

1 like

Ik ging even checken maar hier mag het vanwege de grote drukte niet! Maar kan me wel voorstellen dat het onduidelijk is als het per testlocatie verschilt

3 likes

Ik scande net een nieuwssite en toen zag ik het woord ā€˜omikron’ aan voor ā€˜unicorn’ :unicorn:
Zou toch fijn zijn als deze variant onze ā€˜unicorn’ wordt.

7 likes

Hierdoor vind ik t echt extra kut dat de griepprik/dikkerds dus niet eerder een boosterprik kunnen krijgen. Hoezo was ik eerder dit jaar wel risico en nu niet. Ik ben dan wel dik maar ik wil niet dood😭 Nou ja dood mag best maar ik wil gewoon geen emge benauwdheid.

2 likes

Nou dat weet ik wel maar ik realiseerde me vandaag pas, toen ik ā€˜alpha-variant’ las, dat die letters een nummering zijn…

Wel een goed voorbeeld btw, groot en grot. Didactisch gezien. Alleen eh zet je nou de verkeerde letters bij de namen.
Ik zat altijd het griekse alfabet op te schrijven wanneer ik me verveelde, ergo altijd, omdat ik het zo mooi vond.

2 likes

Scherp!!! Meteen geedit, wat dom!

En Grot is natuurlijk een leuke knipoog naar onze Boy Πλάτων

2 likes

afbeelding
Plato(n) was een hottie jongens

9 likes

Ooh zo. Dus niet voor particulier thuisgebruik eigenlijk haha

1 like

Plato -Geschiedenis van de westerse filosofie -
Europa - Tweede Wereldoorlog - Adolf Hitler

4x klikken

10 likes

Of Plato - Griekenland - Tweede Wereldoorlog - Adolf Hitler

4 likes

Damn! Tijd voor koffie.

2 likes

Nee het is echt dat het aangespannen staat, niet te vergelijken met spierpijn. Had het ook al voor m’n vaccinatie helaas.

Het blijft altijd maar zo gissen waar iets vandaan komt, wel heel naar voor je oma! En lastige bijwerking denk ook…

3 likes

Plato - drogreden - Adolf Hitler

12 likes

Misschien heb je dit al honderd keer gehoord maar heb je magnesium geprobeerd? Ik had andere spiergerelateerde problemen en t werkt voor mij heel goed. Huisarts zei ook dat t helpt met t ontspannen van de spieren.

1 like

Weet niet waar je heen moet, maar ik heb gisteren getest en kon gewoon binnen wachten. Was druk maar stond na 5 min weer buiten.
Zou gewoon gaan. En als er echt een rij van uren staat weer vertrekken?

Vind dit zo’n heftig stuk. Maar durf m nog niet goed naar die ene vriendin van me door te sturen.

3 likes

Hupla gewoon doorsturen!

1 like

Sommige mensen zijn gewoon niet meer te overtuigen. Hoe sneu het ook is, steek er geen aandacht meer in.

2 likes

Ik vind het heel fijn dat zulke stukken steeds meer in het nieuws komen. Ook dat stuk van het Volkskrant. Wel jammer dat het sommige zwangere angstig maakt, maar ja hoe moet je anders schetsen wat de realiteit is. Want blijkbaar komt de boodschap bij de zwangeren toch niet aan … dat lees je ook hier terug op het forum … Wij hebben gemiddeld 1 zwangere per week met covid onder onze hoede (samen met de gynaecoloog). Je kunt eigenlijk al voorspellen wat het afloop zal zijn. Waarom er zoveel in EMC liggen komt deels ook doordat zij ook een neonatale IC hebben. Wij niet. Dus elke zwangere waarbij wij in consult zijn en die minder dan 32 weken zwanger is worden altijd overlegd met het EMC voor het geval de moeder naar de IC moet, moet er meteen een bedje voor de baby zijn op de IC. Heel soms wijken ze af naar BelgiĆ«. Soms wordt hier dan al een spoed keizersnede gedaan en staan er 2 MICU klaar om de twee patiĆ«nten te transporteren. Wat ook sneu is, is dat vaak de partner ook Corona heeft en dus niet bij z’n partner en pasgeborenen kan zijn. Dan wordt er gezocht naar een geschikt iemand zoals oma of tante die over het kindje kan gaan, knuffelen lief toespreken etc. Heel sneu allemaal.

19 likes

Hier op het forum toch ook. Recent zei iemand nog ā€œdan zit ik in het 3e trimester en neem het vaccin niet meerā€. Kwam bij mij over als heeft toch geen nut .,. Terwijl ik dan denk, dan moet je het juist doen! Je longinhoud is al minder agv je dikkere buik en an sich is je risico om een ernstig beloop van covid te hebben in de 3e trimester even hoog als iemand een niet-zwangere obees. Ik ga daar ook niet meer zo tegenin want het moet natuurlijk wel beetje gezellig blijven. Maar het steekt wel.

15 likes