Ik voel me echt emotioneel gemanipuleerd… De betreffende moeder van een cliënt van mij die ik al eerder beschreef vroeg of ik het alweer zag zitten om X op te vangen. Hij is nog verkouden, maarja, dat kan nog heel lang blijven. En zij is nog zo ziek, en X kan wel wat afleiding, ritme en professionele begeleiding gebruiken na 2 wkn thuis (6 dgn quarantaine - testen (positief) - 7 dagen verder nu).
Maar goed, kind heeft klachten en ik wil het dus eigenlijk niet (en tegelijkertijd kost het me nu al een half maandsalaris want ZZP’er en geen uren maken = geen factuur…)
Maar dan stuurt ze weer; Ja ik ben ook nog zo ziek.…
Houd je gewoon aan de regels. Waarom zijn mensen zo? Dan heb je (ongevaccineerd) Corona doorgemaakt en ervaren hoe heftig het is, en dan nog probeer je je positief geteste kind met snotneus en hoesten bij mij te brengen?
Volgens de GGD is het toch 14 dagen na positieve test? Als je klachten blijft houden? En dan mag je toch ondanks klachten weer naar buiten?

Het is bij haar nu wel een half jaar amper tot niet ongesteld, dus ik heb sowieso wel gezegd om ff naar de huisarts te gaan