Caronatopic #13

:crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

Ik zie alleen wel de volgende melding erbij staan:
Door een storing in de datastroom zijn niet alle meldingen doorgekomen naar het RIVM. De getoonde cijfers zijn daarom een onderrapportage van het werkelijke aantal. Vandaag wordt deze achterstand bijgewerkt.

2 likes

Hier (ZH in België) mag dat! Beleid zal anders zijn dan in NL (ook Moderna gekregen).

2 likes

Hahaha het was ook te mooi om waar te zijn

3 likes

jeeemig haha

3 likes

Dit lag iets anders dus even rechtzetten😬: bedoeling was eigenlijk dat het gesprek wel via Teams zou zijn maar communicatiefoutje. De eerste inwerkperiode is op kantoor en daarna ook thuis, of volgens de maatregelen die op dat moment gelden. Dus ze doen het toch wel een stuk stricter dan het in eerste instantie leek.

Wij hebben veel werklui over de vloer in ons nieuwe huis en ik kan het echt waarderen als ze hun vaccinatiestatus en laatste test benoemen. Voelt toch een stuk fijner, zou van mij best wel normaal mogen worden. ‘Hoi ik ben Nefertiti, gevaccineerd en gisteren negatief getest’

25 likes

Wij hebben morgen om 19:15 een testafspraak.

1 like

Haha :sweat_smile: ik las dat ze toch maar besloten hebben ipv dag 1, dag 5 test te doen, alle chance.

2 likes

Ik snap niet waarom op dag 1 :sweat_smile:?

Ze kunnen oog sneller schakelen in België mbt Corona en regeringen volgen.

Oorspronkelijk was het op dag 1 en dag 7. Om testcapaciteit te beperken wilden ze 1 test afnemen. Virologen raden test dag 5 aan, politiekers besluiten dag 7 te schrappen en enkel dag 1 erin te houden. Gelukkig zijn ze daar intussen op teruggekomen :sweat_smile:

1 like

Maar waarom dag 1? Wat is het nut daarvan haha

Ik heb deze grap echt deze week voor het eerst gehoord, toevallig :eek:

1 like

Dit moet een grap zijn……

4 likes

Nou m’n vriend is dus z’n baan kwijt (horeca) maar hij gaat vanaf morgen werken in een teststraat! Hij had vandaag cursus tests afnemen gehad. Corona neemt en Corona geeft :open_hands: (banen).

53 likes

Een vriend van mij was arme muzikant zijn zat en is nu eigenaar van meerdere teststraten. Hij verdient ehhh iets tot de macht van zijn oude inkomen :’)

15 likes

Moneymindset!

Ben je positief getest?

2 likes

Mn moeder is gisteren nog zelftesten in de brievenbus komen doen, vriend en ik zijn nu duidelijk ook positief. En jeetje, het valt echt tegen. Mn hele lijf doet pijn en voel me ellendig. We hebben beiden ook koorts. Hopelijk zitten we nu al op de piek en gaat t snel beter worden.

8 likes