Nog niet gehoord, thanks voor de tip!!
Ja als je klachten aanhouden dus 14 dagen. Ja verkouden en hoesten⊠en ik wordnormaal al in mân gezicht gehoest en geniest etc haha. Dus heb geen zin in een volle Corona hoest
Ook niet overal in Duitsland toch? En al zou het wel net in een 2G regio zijn, er zijn echt wel restaurants die daar niet aan meedoen⊠dus dat ze in daar in een restaurant eten zegt niet alles.
Huh maar hoe komen ze daar dan binnen?
Oma heeft haar boosterprik! Ze kreeg Moderna dit keer ipv Pfizer. Was weer een gezellig uitje met haar, vorige twee keren ook mee geweest
Vrijdag op de radio werd er idd ook gezegd dat ze daar een goed detectie systeem hadden, ze hebben daar al eerder een variant ook ontdekt?
En toen dacht ik ook van ja zijn zij dan de core vd nieuwe variant of enkel de ontdekkers. Nouja dat laatste dus, stom idd dat ZA daar nu de dupe van is.
Ik ben voor.
@Ovenschaal Heb je deze studie al gelezen? Omicron heeft een hoog aantal S-gene mutaties, waardoor vermoedt wordt dat deze variant in HIV patiënten ontstaan is. Twee pandemieën die samen komen op deze manier, how romantic. Als dit daadwerkelijk het geval is, blijkt het maar weer hoe belangrijk vaccineren in andere delen van de wereld is waar HIV een hogere prevalentie heeft.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.06.03.21258228v1
Ja maar ik heb dus begrepen dat je tot enkele maanden na positieve test positief kan blijven testen? Dat had moeder van de GGD begrepen, dat daarom her test geen zin heeft
Kan maar hoeft zeker niet. Ik was ondanks afweerverlagende medicatie na 7 dagen negatief en kon gaan werken.
Als dit dan maar niet gebruikt gaat worden om HIV patiënten nog verder te demoniseren. (Misschien niet het juiste woord ervoor maar ik weet even niks anders.)
Hahaha ja ik moest zo hard lachen om deze
Werk je in het A? Moet daar nog een neuro stage gaan doen, duurt nog wel even.
Wij worden ook laat ingeseind, al is onze bezetting wel beter dan bij jou. Wilde visite lopen over een covid-kamer (buitenbedden), bleek dat ze een heel cohort aan het opzetten waren. Wist nog van niets en er kwam geen extra poppetje voor.
Omdat het geWooN een gRiepje is dat nu cOrOna heet. Niks aan de hand.
Ik was ook na 14 dagen weer getest ivm mijn werk en deze was ook negatief! En was flink ziek geweest.
Mijn leidinggevende was vrij streng wat âklachtenâ betrof; ik hield een loopneus en dat was voor mijn werk ( laat ik graag qua anonimiteit een beetje in het midden) genoeg om wel zeker te weten dat ik niet meer besmettelijk zou zijn.
Wat naar dat moeder je zo manipuleert. Ik zou ( als je dat financieel kan trekken) toch echt die 14 dagen aanhouden, voor de zekerheid.
âââ-
@SpeedOfSound sowieso dat zij niet 4 keer officieel de diagnose COVID heeft gehad, dit is gewoon zelf bedacht. Als je luistert laat ze het ook zoo in het midden. Vreselijk mens. Bah. En dan ook nog bij Thierry op de praatstoel.
Nou, wij hebben de eerste besmetting binnen ons gezin. Ik heb 3 keer naar de uitslag gekeken of het er wel echt stond. Nu dus in quarantaine (en ons wc papier is op hahah).
Haha shit (). Billen doekjes in huis?
Nog 1 oud geopend pakje . Mn moeder komt straks een pak wc papier voor de deur zetten.
Ah zo kut is dat! Hoop dat jullie er goed doorheen komen. De abruptheid van âoh no we mogen niet meer naar buiten en de boodschappen danâ is ook zeer herkenbaar.
Sterke! Wel fijn dat jullie zich aan regels houden