Geen familielid, maar mijn vriend is heel overtuigd ongevaccineerd en zit er erg diep in. Ik probeer ook veel naar hem te luisteren, maar ik vind het wel moeilijk dat we zo uit elkaar staan…
Motie tegen vaccinatieplicht is verworpen
Geen familielid, maar mijn vriend is heel overtuigd ongevaccineerd en zit er erg diep in. Ik probeer ook veel naar hem te luisteren, maar ik vind het wel moeilijk dat we zo uit elkaar staan…
Motie tegen vaccinatieplicht is verworpen
Duurde wel even voordat mijn neus weer honderd procent was
Dit klinkt echt naar,sterkte!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat ik op internet zou opzoeken hoe je omgaat met mensen met een psychose /waanbeelden, en dat San toepassen
Ik zou graag als dat mag een persoonlijke vraag aan jullie voorleggen in dit topic, althans een vraag die betrekking heeft op mij. Tot een paar weken geleden heb ik in het ziekenhuis gewerkt, daarom heb ik in mei en juni met voorrang m’n eerste en tweede prik gekregen. Inmiddels werk ik ergens anders. Het ziekenhuis is bezig met boosterprikken en ik hoorde van oud-collega’s dat ze al een paar keer prikken hebben moeten weggooien (echt 60 vaccins die weg moesten ofzo). Nu kan ik me opgeven om gebeld te worden 's avonds als ze weer over hebben. Ik heb alleen 11 juni m’n laatste prik gehad, dus volgende week zaterdag zitten er pas de vereiste 6 maanden tussen de laatste prik en de eventuele booster.
Stel ik word vanavond gebeld, wat zal ik doen? Mijn collega’s die op dezelfde dag geprikt zijn als ik hebben de booster er al in zitten maar is het dan niet te vroeg? Kan die ene week kwaad?
Oja en dus even ter verduidelijking dat ik niet voorkruip ofzo op ouderen en mensen die eerst aan de beurt zijn. Het is uitdelen of weggooien.
Och dit lijkt me echt zwaar, als je eigen vriend er zo’n andere mening over heeft. Hopelijk komt het niet teveel tussen jullie te staan.
PS dit vind ik trouwens ook voor iedereen van wie de ouders en/of broer/zus zo anti zijn, zoals @Knofje Bij mij gaat het om mijn schoonzus, die woont in een ander land en ik zie haar sowieso niet vaak, dus ik haal mijn schouders er een beetje over op. Maar als het iemand is die dicht bij je staat… echt moeilijk lijkt me dat.
Ja die 6 maanden regel staat op de site van de rijksoverheid. Bij het RIVM lees ik dat korter dan 6 maanden wel kan, maar dat de afweerreactie dan minder goed is. Ik denk dat ik dit even ‘hardop’ moest bespreken met iemand want nu besef ik me dat die ene week vast geen reet zal schelen, mijn lichaam gaat zich volgende week niet resetten ofzo 
In mijn ziekenhuis mag het na 5 maanden al, die paar dagen maken echt niets uit hoor!
Mijn moeder heeft m ook een maand “te vroeg” gehad en dat maakte volgens haar ziekenhuis niks uit! Zij hoorde ook weer dst er minimaal drie maanden tussen mag zitten, geen zes.
Heb het idee dat mijn smaak nog steeds niet helemaal terug is, maar goed, als dat de enige “klacht” is heb ik het goed getroffen. Het is soms wel irritant, een beetje alsof je door matglas door buiten kijkt.
Ik ben zo klaar voor een mega meteoriet die de aarde in 1x wegvaagd.
Ja hij maakte de vergelijking met de griepgolf elk jaar. Dat er ook veel mensen mensen worden opgenomen door de griep. Vond ik niet zo passen voor de situatie. Iedereen praatte er ook snel overheen. Bedoel niet echt dat hij een wappie is hoor, en hij had ook goede punten. Maar Corona vergelijken met griep vind ik niet goed.
Ik krijg die van mij na 5 maanden.
Gewoon nieuwsgierigheid maar hoe kan dit? Werk je nu in de zorg en eerder niet? Of heb je m pas laat genomen de vorige keer?
Woon in Duitsland, en ben zwanger. Wordt hier aangeraden tussen 5 en 6 maanden te boosteren.
Ja hier word ik ook helemaal gaar van. Kreeg laatst een foto doorgestuurd met wat je allemaal in je gestopt krijgt als je op de IC belandt met corona, dat is beroerder spul dan een vaccin dat helemaal getest en gecontroleerd is. Daarnaast weet je ook niet of je nog vruchtbaar bent na corona.
maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik niet echt een kinderwens heb
Aah ik kon t hier in NL al echt niet rijmen met elkaar. Heel fijn dat ze t daar beter doen!
Het is hier ook chaos, met de eventuele aankomende vaccinatie plicht en 2g overal.
Maar kon bij mijn vrouwenarts een afspraak maken in januari. Deze keer zelfs door haar geïnitieerd (was bij de eerste twee prikken lastiger, Dld was echt laat met het aanraden van vaccinaties bij zwangeren.
Ja doe ik ook ik negeer opmerkingen en begin zelf nergens over maar zij helaas wel, bijna elke kans die mijn vader heeft om te beginnen over vaccineren of qr code of hugo de jonge pakt ie
Ja of ze komen helemaal snotterend en ziek binnen rollen en verwachten een applausje met schouderklopje dat ze alsnog gekomen zijn. God ben blij al dat gedrag eindelijk eraf is na corona
Ik heb soms het idee dat mijn ouders ook richting dat satan gedoe gaan en dat vind ik echt bizar, dat ze niet willen vaccineren en tegen de qr zijn kan ik ergens nog wel een beetje begrip voor opbrengen maar dat ze nu beginnen dat hugo en mark enz stiekem hele slechteriken zijn etc vind ik echt veel te ver gaan (niet dat ik alles goedkeur van markie en co) alsof ze ook gaan geloven in dat kinder offer gedoe enz, ze zitten ook teveel op vage websites enz