Pff vanochtend positieve zelftest, meteen pcr kunnen doen en wacht nog op m’n uitslag maar tering wat voel ik me ziek. Keelpijn, hoofdpijn, dikke koorts, kortademig en doodmoe. En dat met een boosterprik . Vind mezelf even heel zielig.
Hier ook een baalmoment. Baby is nu 9 dagen oud. Gisteren is de kraamzorg voor het laatst geweest en die test nu positief op Corona. Ze had bij ons geen klachten. Ik heb zelf Corona gehad ongeveer 6 weken terug en daarvoor nog booster. Dus hopelijk heeft zij al m’n antistoffen meegekregen en gebeurt en verder niks.
Weet niet hoe lang je het al hebt, maar bij mij duurde dat een avondje. Wel een bekende klacht in elk geval.
Hier net zo. Voor eerst C in ons gezin. Lekker tijdens de toetsweek. En dit was al de inhaalslag. Maar ja niks aan te doen.
Nee, nee, nee. Dit was niet de afspraak. Sorry, maar nee. Meer dan genoeg Corona geweest in jullie huishouden, dus Corona kan lekker ophoepelen van jullie.
Ah neeee wat balen, hoop heel erg dat jullie de dans ontspringen nu. En gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie kindje!
Wij (zorgmedewerkers ziekenhuis) moeten ook gewoon doorwerken zonder klachten als een huisgenoot positief is mits je 3 vaccins gehad hebt.
Hoe snel kregen jullie afgelopen dagen de testuitslag?
Oh broodrooster! Ik lees af en toe mee, maar van harte gefeliciteerd met jullie kindje. Ik zit te duimen dat het allemaal meevalt qua corona voor jullie
Binnen 18 uur
Ik ben dinsdag om 18:30 getest en had gisteren rond 21:30 de uitslag. Duurde dus 27uur. M’n man is zaterdag getest om 14:00 en had om 23:30 de uitslag, duurde dus maar 9,5uur. Is geen pijl op te trekken volgens mij.
Gister om 15:00 getest en om 21:15 de uitslag
Hé, vandaag toch wel benauwd. Mijn FNS is ook versterkt (software stoornis zenuwen)
Mijn dochter heeft alleen wat meer snot en mijn man is wat kikkerig en beetje last van zijn keel.
Grappig zo allemaal verschillend last
Helaas hier ook een positieve zelftest, morgen naar de GGD. Vriend en kind gelukkig negatief tot nu toe. Vind het wel spannend ivm zwangerschap, ga morgen ook de VK bellen. Ben wel gevaccineerd en heb de booster, maar ben toch bang voor de gevolgen voor de baby.
Ik heb met 24 weken, gevaccineerd, ook corona gehad. Ben nu 34 weken en baby doet het heel goed! Hopelijk pakt het voor jou ook goed uit
Ik heb toen ik 8 weken zwanger was corona gehad, gevaccineerd en ben nu 24 weken en de baby is tot nu toe helemaal oke! En heeft anti stoffen (hoop ik ). Komt goed, beterschap!
Ja ik had het bij wandelen. Maar ik heb wel ruim een week op bed gelegen, dus dacht dat het vooral daardoor kwam. Ik slik nu elke dag magnesium citraat voor de zekerheid.
Ja veel minder! Maar weet dus niet zeker of het komt door de magnesium of omdat ik weer spierkracht heb opgebouwd door het opbouwen van wandelingetjes. Maargoed als je erg ziek bent geweest van Corona kunnen je spieren altijd een extraatje gebruiken denk ik dan.
Pfff ik ben sinds zondag ziek en ik voel me vandaag gewoon nog kutter dan gisteren. Houdt het ooit op
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dan dus nog nooit getest bent ? Dat moet toch een grote groep zijn gezien het anders toch nooit 1 kan zijn…?