Mensen zoals deze vriendin vind ik dan misschien ook nog wel verantwoordelijker dan de mensen die wel gevaccineerd zijn maar verder overal lak aan hebben, die zijn er ook.
Het maakt mij eigenlijk ook geen bal uit wie wel en niet een vaccin haalt. Als ze maar geen kwats gaan verspreiden zoals dat er hamster eierstokken in het vaccin zitten.
??
Hoe verzinnen ze het
Quatsch?
Hahahah uitslag van mijn pcr test is binnen.
Negatief
Man en dochter zijn positief en ik werd woensdag ziek. We hebben geen afstand gehouden. Donderdag en vrijdag was ik er zelfs erger aan toe dan hun.
Maar geen positieve test
Dus óf ik ben immuun voor corona en was toevallig ook ziek
Ćf ik ben niet testbaar
Mān man en ik zijn ook allebei een week ziek (geweest) met veel Corona-symptomen en beide negatief getest. Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar zeker als er in je huishouden 2 mensen wel Corona hebben lijkt het me heel vreemdā¦
Ik vind het ook heel vreemd, en heel grappig!
Ik blijf ook wel samen met ze in isolatie nog hoor. Maar ben dus niet echt besmettelijk of zo?
Nah ach, ik heb geen herstelbewijs nodig. En ziek is ziek
Tja geen enkele test is in de geneeskunde 100% betrouwbaar. Zelfs een zwangerschapstest niet. Er blijft altijd een percentage fout negatief testen bestaan. En bij zoān grote massale testmogelijkheid neemt het absolute getal wat fout negatief test toe.
Nee dat snap ik! De uitslag van de test verandert ook niks, ik word er niet beter of zieker van dus dat maakt ook niks uit.
Ik krijg zojuist het onverdeeld open manifest doorgestuurd in de schoonfamilie app. @Ovenschaal kun jij misschien iets zeggen over de wetenschappelijke onderbouwing hiervan? Ik lees dat het o.a. opgezet door iemand die is afgestudeerd op het gebied van immunologie en vorig jaar heeft geschreven dat vaccineren van gezonde mensen juist slecht isā¦
Een tijdje terug hadden de moderators aangegeven dat het niet de bedoeling was om Ovenschaal te taggen in dit topic net als de artsen in het medische topic. Dan kan ze zelf kiezen of ze wel of niet reageert.
Oh dat heb ik niet meegekregen maar wel logisch idd zal het niet meer doen
Ik vind het verloop hier in huis ook wonderlijk. Kind 1 heeft koorts en wat andere klachten en test oositief. Kind 2 krijgt 2 dagen later exact dezelfde klachten en blijft negatief testen. Allebei knappen ze op. En 2 dagen nadat ze uit quarantaine mogen test kind 2 positief
En toen? Was het duidelijk dat dus wel corona heeft gehad en nu de test dus niet meer betrouwbaar was?
Ik heb hem inmiddels! Stress voor niks weer
Ik snap je vraag niet helemaal?
Maar het risico neemt toch niet āper prikā toe? Dus als die keuze gemaakt is voor prik 1&2, waarom dan niet voor 3? Voor prik 3 is zegmaar het risico/baten niet anders toch? Of wel?
En voor kleine kinderen gold dit toch ook maar is toch ook āvoor de omgevingā een uitzondering gemaakt? Of bleek het risico voor kinderen ineens toch groter?
Haha ben nog wat warrig door mijn ānepā corona hoofdpijn
Hield je kind 2 nog thuis toen? Of was het gewoon meer een bevestiging?
Ja natuurlijk, positieve test is thuisblijven. Je gaat toch geen positief getest kind naar school sturen?
Nee tuurlijk!
Maar omdat hij/ze daarvoor ziek is geweest en zou denken dat hij/ze corona heeft gehad en weer beter is. Testen blijven na herstel nog een tijdje postitief (normaal dan )
Maar zekere voor het onzekere! En thuishouden