Net weer gedoe gehad bij een testafspraak met m’n dochter. Ik merkte al snel dat de tester ongemakkelijk werd van m’n dochter die het spannend vond en haar mond niet open deed. (Ze is 2,5) ik vroeg hem gewoon snel door te zetten, ik hield haar handjes vast en dan is het zo griept. Maar hij was terughoudend en hoe langer het duurt, hoe meer ze ging huilen en verzetten. Enorm gedoe en uiteindelijk was het gelukt, maar kwam ze met haar handjes tegen het staafje en brak het.
Test mislukt. Ze stonden gewoon te lachen. Ja mevrouw, kinderen blijven kinderen. Het gaat niet goed met haar dus we stoppen ermee.
Toen werd ik dus echt boos en heb ik een leiding gevende geeist en dat ze het dan maar nog een keer deden. Echt ik werd zo boos.
Drie weken geleden ging het op die locatie ook mis en werd m’n vriend zonder haar test naar huis gestuurd. Ze is inmiddels een keer of 10 getest, maar door het gedoe bij de vorige test en vandaag weer op deze locatie heeft ze nu echt angst. Ik weet niet hoe ik haar nu nog rustig kan krijgen in de toekomst. Uiteindelijk hebben ze alleen de keel gedaan, hoop echt dat het voldoende is.
ben wel beetje klaar met thuis zitten
ga je een PCR doen ?
Ja, morgenvroeg!
maar goed, ik doe nog even voorzichtig denk ik!