Nee mijn stagiaire van 21 heeft het ook gekregen toen ze te ziek was om naar de teststraat te gaan en geen vervoer wilde regelen ivm mogelijk besmetten van die mensen. Ken ook iemand van in de 40 die het gehad heeft en de andere situaties zijn mensen van rond de 50 (maar die al niet zover kunnen fietsen wel).
Ze stellen het alleen nooit voor want tis toch wel echt alleen als je zelf niks kan regelen en gedoe voor ze denk ik. Maar erom vragen kan dus wel. Toegankelijkheid vh testen lijkt me eigk toch ook een recht.
Edit: zou denk ik zelf wel zeggen dat je geen fiets hebt zodat alleen 3 kwartier lopen een optie is.
Kan tot 11 dagen duren, zou in de komende dagen gewoon moeten verschijnen
En iets van een greenwheels/MyWheels/car2go oid? Of deelscooter?
Irritant is het wel allemaal.
Ja ik heb dus ook geen rijbewijs zelf
Echt belachelijk dat het zo moeilijk is.
Misschien kan iemand je toch brengen maar dan allebei pft2masker en alle ramen van de auto op en jij achterin? Volgens mij loop je dan relatief weinig risico.
Heeft er denk ik ook mee te maken dat in de media werd gezegd dat omikron minder ziekmakend zou zijn dan de delta, dat mensen zulke uitspraken doen. Ik ben zelf eerlijk gezegd ook wel verrast als ik merk hoe mensen in mijn omgeving omikron ervaren, ook volledig gevaccineerd. Energie voor nul, koorts, hoesten, echt wel ruim twee weken uit de running. Allemaal twintigers, dertigers. En als ik dan kijk hoe ik zelf delta doorkwam: vochtige neus en dat was alles. Dat is zo gek als omikron juist minder ziekmakend wordt gepresenteerd maar wellicht bedoelen ze in de media dan meer dat je er minder snel zo ziek van wordt dat je in het ziekenhuis belandt ipv mildere klachten. En tuurlijk iedereen reageert anders op een besmetting maar in mijn omgeving lijken mensen zieker te zijn van omikron dan van delta.
Vind het zooooo bizar dat de horeca nou straks tot 01:00 open mag. Waarom dan niet gewoon alles open gooien? Ik vind het zĂł typisch. Wat kan hier nou de reden achter zijn? Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat dit voor clubs als zowat pesten voelt.
22:00 snapte ik nog. Das echt een andere doelgroep dan na 23:00 bijv. Maar vanaf middennacht is het toch allemaal hetzelfde kom op man.
Ik had 28 januari een positieve zelftest en ik ben vandaag pas naar de GGD geweest⊠Wel geluk dat er een nieuwe teststraat in mijn wijk is geopend. Dus je zou eventueel nog een week kunnen wachten en dan gaan?
Maargoed, ik ben dus al bijna 2 weken positief. Wanneer houdt het op en wanneer mag ik weer naar buiten⊠Mijn holtes zijn chronisch geïrriteerd en mijn verkoudheden duren twee keer zo lang als bij een gezond persoon. Dat is dus nog de enige klacht die ik heb, maar ik wil niks riskeren. Heb echt het idee dat ik pas over een maand weer iets mag doen, lol. Houd er nu ook rekening mee dat ik mijn afspraken voor volgende week ook weer moet verzetten.
Ik wil zondag mân booster gaan halen, maar dan ben ik officieel één dag te vroeg, dag erna is pas drie maanden na mân positieve PCR.
Weet iemand of je dan echt geweigerd wordt? Geen zin om daar voor lul te staan, haha.
Nee, ik ben gisteren geweest terwijl ik pas dinsdag mag.
Je moet alleen niet de waarheid invullen op je gezondheidsverklaring
Edit
Volgens mij kunnen en mogen ze dat niet eens inzien
Een collega zei net doodleuk dat hij hoofd- en keelpijn had. Ik heb aangedrongen dat hij een zelftest moest doen (die hebben we op het werk liggen) en binnen 2 min: positief. Zegt hij doodleuk dat zân kind Corona had afgelopen weekend đ”âđ« Ohja, en ik hoef niet naar huis terwijl we ongeveer 1 uur (wel op 1.5m) samen gezeten hebben.
Volgens mij las ik ergens dat dit komt doordat veel mensen driedubbel gevaccineerd zijn, en dus minder mensen ernstig ziek, dat de onjuiste conclusie is getrokken dat dan aan omicron ligt. Terwijl de mildheid voortkomt uit de hoge vaccinatiegraad. n<10 maar met 3 vaccinaties meerdere weken uit de running liggen komt niet heel mild op mij over.
Ik had afgelopen weekend beginnende klachten en een licht positieve zelftest zondag, die middag een pcr gedaan maar die was negatief. Klachten bleven aanhouden, dus ik ben doorgegaan met zelftesten, waren steeds negatief. Gistermiddag voor de zekerheid toch weer een pcr laten afnemen want het zat me toch niet helemaal lekker. Uitslag nog niet binnen, maar nu had ik vanmorgen weer een licht positieve zelftest. Direct daarna nog één gedaan, die was negatief. Ben benieuwd naar de uitslag van mân pcr.
Hoe snel kun je eigenlijk weer besmet raken? Mijn peuter was afgelopen weekend ziek, en mijn vriend en ik beginnen nu te snotteren en te hoesten. Zij was (met heel veel gedoe) negatief getest, de zelftesten van ons zijn ook negatief.
Tering deze mensen
Ondanks dat ik wel wist dat we extreem voorzichtig moesten zijn met mijn vader, schrik ik hier wel van. Ik hoop zo dat hij het niet âmeerâ gaat krijgenâŠ
Hahaha zo erg. Concert wordt voor een 3e keer verzet vanwege corona.
Pcr was negatief! Ik heb de ggd gebeld want twee vals (licht) positieve testen in een week is toch wel vreemd. Toen ik noemde dat ik testen van de Etos had gebruikt zeiden ze direct dat die onbetrouwbaar zijn?? Daar hadden ze net een briefing over gehad, die hebben geen CE keurmerk (al staat er op mijn doosje wel CE). Tip dus om te kijken of er wel een CE keurmerk op je test staat.
Welke tips waren er ook alweer voor als je je geur/smaak wilt trainen? Ik heb er wat over gelezen maar met alle zoekwoorden die ik probeerde kan ik het niet terugvinden. Hopelijk weet iemand het, alle tips zijn sowieso welkom!
nou dit! Ik heb het nu ook, en dacht idd zal wel meevallen maar voel mij vrij belabberd en idd ook meer mensen in mijn omgeving.