Mijn PCRtest van gisteren komt ook positief terug, was te verwachten na die knallers van zelftesten. Gelukkig voel ik me prima, misschien zelfs beter als gisteren. Klein beetje een loopneus en een licht droog hoestje. Mijn vader is inmiddels wel echt ziek, verschrikkelijk hoofdpijn en wil niet echt eten. Ook mijn moeder heeft keelpijn. Vind dat echt spannend. Hoop zo dat de vaccinaties hun werk doen en ze er snel bovenop zijn.
Ik kreeg net een bericht van de GGD dat ze, vanwege drukte, waarschijnlijk niet kunnen bellen voor bron en contactonderzoek. Ik kan dus ook niet overleggen over wanneer ik precies uit isolatie mag. Misschien hebben jullie advies.
Di avond was mijn zelftest positief, wo middag de PCR. Ik ben anderhalve week geleden flink ziek geweest, en had daar nog een licht hoestje van. Weet dus niet precies wanneer de klachten begonnen zijn. Wanneer mag ik dan uit isolatie? Komende dinsdag, woensdag of pas donderdag? (Uiteraard op voorwaarde dat ik op dat moment 24u klachtenvrij ben).