Het ging in mijn klas redelijk goed met besmettingen, nu heb ik er toch weer een aantal thuis zitten, waaronder één die gisteren naar huis heb gestuurd, maar pas nadat ik er bijna een hele ochtend naast heb gezeten. Hopelijk doet mijn booster goed zijn werk.
Ik vier zaterdag mijn verjaardag, nu is er 1 vriendin die eind januari corona heeft gehad en haar vriend heeft is sinds een paar dagen positief. Zal ik haar dan wel of niet laten komen? Ik twijfel hoe groot de kans is dat ze het kan overdragen, maar heb ook geen zin om heel veel risico te lopen, maar ze mag gewoon werken, dus dan moet het wel kunnen toch?
Die vriendin heeft haar virus al geklaard. Zij mag gewoon komen.
Ik zou haar laten komen. Kans op nogmaals een besmetting is klein in die korte tijd.
Oke duidelijk! Thanks!
Alle clubs met maximaal 499 mensen
Jaaa ik heb ook! Meestal 's avonds. Zo’n droge hoest heel diep in mn longen waar ik benauwd van word. Zo een waarbij als je lacht, je erin blijft
Nog steeds koorts en hoofdpijn, en weer slecht geslapen. Net ook halfdood gegaan tijdens de 6km fietsrit naar de testlocatie. Sorry veel zelfmedelijden hier
Nou, hier ook covid-klachten sinds gisteren. Gelukkig totnutoe vooral lichte klachten als gewrichtspijn, keelpijn, hoesten (maar dat doe ik altijd) en ontzettende hoofdpijn. Totnutoe heb ik 2 zelftests gedaan die allebei negatief zijn, maar heb me toch mar ziekgemeld van mijn werk en een pcr ingepland voor morgen. Een vriendin van me had 7 negatieve zelftests, maar wel een positieve pcr, dus ik ben benieuwd hoe het bij mij zit. Ik was overigens de zoveelste die zich met covid-klachten afmeldde op mijn werk
Ik doe met je mee, ook koorts en vanmiddag naar testlocatie. Maar na een positieve zelftest weet ik het eigenlijk al wel.
Bij vrienden duurde de koorts ongeveer 3 dagen, dus dat biedt hoop voor ons
Wtf dit mag hij niet eens vragen? Overigens kreeg ik later een mail van de GGD waar mijn naam + geboortedatum stond + positieve uitslag. Dus dat is al meer bewijs, maargoed een baas mag dat helemaal niet vragen dus.
Ik kreeg afgelopen zondag last van klachten: beetje hoesten, algehele malaise en ook beetje hoofdpijn. Toen heb ik een zelftest gedaan en die was negatief. Gisteren had mijn vriend toch voor de zekerheid nog een paar zelftesten gehaald en ineens was ik toch positief. En vandaag nog eentje en die is ook positief. Maar in het begin toen ik dus eigenlijk de meeste klachten had, was de uitslag negatief.
Ik zou nu eigenlijk expres maandag niet komen.
Lekker ziekmelden, incl. Maandag. Daag kutbaas.
Hij mag dan ook nooit naar medische gegevens vragen. Had hij de bedrijfsarts voor moeten inschakelen.
Sinds gister positieve zelftest blijft het snot maar komen. Neus is ook helemaal geirriteerd van dat gesnuit. Iemabd tips haha? Het zit niet perse dicht, dus stomen heeft denk ik niet zoveel zin.
Misschien toch maar ff neusspray proberen
Neusspray met xylometazoline , en aangezien je die maar een week mag gebruiken ook meteen een neusspray met zout ofzo kopen. Dan kan je na een paar dagen af en toe een spuitje van die zonder xylometazoline doen. Ik heb nu voor de 2e x corona en voor de 3e x neusverkoudheid in 3 maanden en dit werkt echt perfect.
Vooral snachts is die neusspray onmisbaar.
Lol deze typo is precies hoe je ‘iemand’ zegt als je verkouden bent
Of het was pun intended… dan ben ik nu echt captain obvious
Oei succes met de netipot. Ik vind dat er uitzien als een martelapparaat dus ik durf dat niet😅
@Beetle ja ik debk door mijn zweetvingers. Mijn mobiel vindt het helemaal kut dat zweet.
Ik vind die netipot heel fijn, het verzacht je neus echt wel.
Ik heb nog 2 potjes gevonden die ver over houdbaarheidsdatum zijn. Die zijn vast ook makkelijk af te bouwen😅