Ik doe met je mee, ook koorts en vanmiddag naar testlocatie. Maar na een positieve zelftest weet ik het eigenlijk al wel.
Bij vrienden duurde de koorts ongeveer 3 dagen, dus dat biedt hoop voor ons
Ik doe met je mee, ook koorts en vanmiddag naar testlocatie. Maar na een positieve zelftest weet ik het eigenlijk al wel.
Bij vrienden duurde de koorts ongeveer 3 dagen, dus dat biedt hoop voor ons
Wtf dit mag hij niet eens vragen? Overigens kreeg ik later een mail van de GGD waar mijn naam + geboortedatum stond + positieve uitslag. Dus dat is al meer bewijs, maargoed een baas mag dat helemaal niet vragen dus.
Ik kreeg afgelopen zondag last van klachten: beetje hoesten, algehele malaise en ook beetje hoofdpijn. Toen heb ik een zelftest gedaan en die was negatief. Gisteren had mijn vriend toch voor de zekerheid nog een paar zelftesten gehaald en ineens was ik toch positief. En vandaag nog eentje en die is ook positief. Maar in het begin toen ik dus eigenlijk de meeste klachten had, was de uitslag negatief.
Ik zou nu eigenlijk expres maandag niet komen.
Lekker ziekmelden, incl. Maandag. Daag kutbaas.
Hij mag dan ook nooit naar medische gegevens vragen. Had hij de bedrijfsarts voor moeten inschakelen.
Sinds gister positieve zelftest blijft het snot maar komen. Neus is ook helemaal geirriteerd van dat gesnuit. Iemabd tips haha? Het zit niet perse dicht, dus stomen heeft denk ik niet zoveel zin.
Misschien toch maar ff neusspray proberen
Neusspray met xylometazoline , en aangezien je die maar een week mag gebruiken ook meteen een neusspray met zout ofzo kopen. Dan kan je na een paar dagen af en toe een spuitje van die zonder xylometazoline doen. Ik heb nu voor de 2e x corona en voor de 3e x neusverkoudheid in 3 maanden en dit werkt echt perfect.
Vooral snachts is die neusspray onmisbaar.
Lol deze typo is precies hoe je āiemandā zegt als je verkouden bent
Of het was pun intended⦠dan ben ik nu echt captain obvious
Oei succes met de netipot. Ik vind dat er uitzien als een martelapparaat dus ik durf dat nietš
@Beetle ja ik debk door mijn zweetvingers. Mijn mobiel vindt het helemaal kut dat zweet.
Ik vind die netipot heel fijn, het verzacht je neus echt wel.
Ik heb nog 2 potjes gevonden die ver over houdbaarheidsdatum zijn. Die zijn vast ook makkelijk af te bouwenš
Ik heb sinds gisteren ook klachten (flink verkouden, hoofdpijn): tot nu toe 2 negatieve zelftesten en hoop echt dat het zo blijft. Zo geen zin in een derde keer coronaš
Ik had twee negatieve zelftesten, maar heb nu zoals verwacht een positieve pcr. Voel me gelukkig al wel iets beter dan vanochtend en gisteren. Hoop echt dat ik maandag gewoon kan starten met mān nieuwe stage Jij ook beterschap! Hopelijk geeft je neusspray een beetje verlichting.
Ik had vandaag per ongeluk iemand anders haar mondkap op. Hoe geen idee. Ik zag aan de touwtjes foundation kleur zitten en ik had geen make-up op. Ga weer bijna over mān nek als ik er aan denk.
Hij haalde het toch uit een prullenbak of van de grond bij het ov?
Baal er echt van eigenlijk, de kans is klein maar gewoon iemand haar MOND zat daar en daarna mijn mond. Ik droeg het denk ik 5 minuten in totaal.
Oei, tenzij je vanuit huis kan werken zou ik er niet vanuit gaan dat je maandag al op locatie kan werken. Heb je je stage al ingelicht?
Vanaf morgen is de isolatie toch 5 dagen?
Ja zonder klachten dacht ik. Of je minimaal 24 uur klachtenvrij
Ik had vanaf vorig weekend hetzelfde en na elke dag een zelftest en een PCR test ben ik nog steeds negatief. Er gaan dus volgens mij ook nog gewoon ānormaleā verkoudheidsvirussen rond
Mijn broer heeft Corona, is niet gevaccineerd en ligt sinds vannacht op de hartbewaking in het ziekenhuis