Is dit die irritante Charlotte die zeikjournalist die net voor sbs was?
Deze drammerig meid
Het is maar goed dat ik daar niet sta, was allang uitgevallen tegen die domme journalisten. Laf het hoe Kuipers naar onderzoeken verwijst in zijn antwoorden. Je ziet ook aan zijn hoofd dat hij echt denkt man man man wat voor achterlijke mensen zitten er voor me
Ik dacht ook net dat ik 'm een beetje hoorde zuchten toen een vraag gesteld werd. Maar was een heel lichte zucht, dus ik weet het niet zeker
Dus ik een fortuin uitgeven aan ffp2-kapjes haha.
Nou dat wordt met de trein naar mijn werk dan hè.
Jaa en op elke vraag zo aardig dank of dank je wel alsof hij voor al die domme vragen echt dankbaar is
Hebben meer mensen gehad dat het herstelbewijs niet geactiveerd kon worden in de CoronaCheck-app? Ik ben 2-2 positief getest dus de 11 dagen zijn voorbij maar als ik inlog met digid zegt hij steeds dat er geen positieve test beschikbaar is
Vond die laatste vraag echt niet gek? Ze vroeg wat de gedachte is achter gefaseerd alles open gooien. Of er een kans is dat de 25e versoepelingen niet doorgaan als cijfers tegenvallen oid. De minister zegt dat het sowieso doorgaat, ongeacht cijfers. Vind ik een legitieme vraag, dan zou je idd net zo goed meteen alles open kunnen gooien als ze daar toch niet naar kijken
Ja, kan dat? Er moet toch altijd een bepaalde periode tussen zitten? Nouja was meer een hersenspinsel van me.
Ja voor de optimale werking ofzo hanteren ze die tussentijden maar het is niet verboden om dan eerder te gaan. Als je dus naar het buitenland gaat waar ze vragen om een booster niet ouder dan x maanden en een herstelbewijs geldt niet dan kun je gewoon de prik halen.
Ennnn positief. Blij, want dan duurt mijn isolatie korter dan gepland en ik voel me eigenlijk alweer ok, op een geirriteerde keel na. Maar als beginnend docent met matig klassenmanagement ben ik gewend aan een pijnlijke keel
Ok, dank je wel voor de uitleg!
Volgens mij worden die door woordvoerders geschreven en die veranderen niet per se als er andere ministers komen, maar dit is wel de versie in eenvoudige taal (vind ik echt t best. Waarom zou je er een in moeilijkere taal maken als dit ook kan.)
Maar een andere minister maakt wel degelijk uit als ze specifieke opdracht geven om het in andere taal op te schrijven.
Ik begrijp eigenlijk weinig van een aantal nieuwe versoepelingen. Moet je nou voor een hardloopwedstrijd (meer dan 500 deelnemers, buiten, geen vaste zitplaats natuurlijk) ook negatief testen?
Nee alleen binnen moet dat
Ja dat dacht ik ook, maar festivals zijn ook buiten en ik dacht dat het daar wel moest
Nee hoeft niet
Vraagje! Mijn vriend test op een zelftest eindelijk weer negatief na 13 dagen positief en ziek te zijn geweest door corona. Zou het dan nu kunnen hem veilig te zien of houden we die extra dag (na 14 dagen symptomen mag je uit isolatie volgens rivm) beter aan? Hij hoest nog, maar voelt zich verder goed. Ik weet het, wat is één dag blabla, maar ik wil hem zo graag knuffelen
Een hoest kan echt heel lang aanhouden. Ik ben ook nog steeds aan het hoesten na mijn besmettingen van 3 weken geleden. Als zijn test negatief is zou ik gewoon gaan als hij verder ook geen andere klachten meer heeft.