Ik heb sinds gisteren ook klachten (flink verkouden, hoofdpijn): tot nu toe 2 negatieve zelftesten en hoop echt dat het zo blijft. Zo geen zin in een derde keer coronaš
Ik had twee negatieve zelftesten, maar heb nu zoals verwacht een positieve pcr. Voel me gelukkig al wel iets beter dan vanochtend en gisteren. Hoop echt dat ik maandag gewoon kan starten met mān nieuwe stage Jij ook beterschap! Hopelijk geeft je neusspray een beetje verlichting.
Ik had vandaag per ongeluk iemand anders haar mondkap op. Hoe geen idee. Ik zag aan de touwtjes foundation kleur zitten en ik had geen make-up op. Ga weer bijna over mān nek als ik er aan denk.
Hij haalde het toch uit een prullenbak of van de grond bij het ov?
Baal er echt van eigenlijk, de kans is klein maar gewoon iemand haar MOND zat daar en daarna mijn mond. Ik droeg het denk ik 5 minuten in totaal.
Oei, tenzij je vanuit huis kan werken zou ik er niet vanuit gaan dat je maandag al op locatie kan werken. Heb je je stage al ingelicht?
Vanaf morgen is de isolatie toch 5 dagen?
Ja zonder klachten dacht ik. Of je minimaal 24 uur klachtenvrij
Ik had vanaf vorig weekend hetzelfde en na elke dag een zelftest en een PCR test ben ik nog steeds negatief. Er gaan dus volgens mij ook nog gewoon ānormaleā verkoudheidsvirussen rond
Mijn broer heeft Corona, is niet gevaccineerd en ligt sinds vannacht op de hartbewaking in het ziekenhuis
Heftig zeg. Door de Corona of is het toeval.
Beetje onduidelijk. Hij is vannacht in huis gevallen zonder aanleiding, reageerde daarna versuft dus is door de HAP naar de EHBO doorverwezen. Daar deden ze een test en die is positief
@Mango @Kusjessoldaat ik ging inderdaad uit van de nieuwe regeling vanaf morgen: dan moet je minimaal 5 dagen in isolatie en 24 uur klachtenvrij zijn. Dinsdagavond had ik voor het eerst een beetje keelpijn dus dan kom ik net op 5 dagen uit, maar het is wel net-net inderdaad en ik weet niet of ik zondag wel klachtenvrij ben, dus ik ga inderdaad sowieso nog even mailen @Mango
Dit klinkt gek, maar sinds ik gestopt ben met mijn neus snuiten bij verkoudheid is mijn snot productie echt drastisch verminderd. Ik denk omdat je lichaam dan geen nood heeft aan meer snot maken omdat je het steeds weghaalt. Ik gebruik ook geen neussprays en meestal is het ergste na twee dagen wel voorbij.
Ja ik ben meestal ook niet van het snuiten. Maar het kwam er soms gewoon uitlopenš„“
Maar nu wel mknder gelukkig
Ik sprak dinsdag de GGD, ivm positieve test van mijn zoon, die is zaterdag positief getest, maar voor hem zouden die 5 dagen ook al gelden als dat bekend gemaakt zou worden. Hij mocht dus in eerste instantie zaterdag weer naar buiten (mits klachtenvrij), nu mocht dat dus vandaag. Maar hij heeft nog wat keelpijn, en verhoging. Dus we houden m morgen ook lekker thuis van school.
De rest van het gezin test elke dag, en ieder is nog negatief. Ik heb geen afstand van hem gehouden. Hij is 9, en heeft zich echt wel even naar gevoeld. Hij had echt de knuffels en nabijheid nodig. Mijn dochter van 11 heeft wel geprobeerd afstand te houden. Zij is 1 keer gevaccineerd, mijn man en ik zijn beide geboosterd.
Hahaha ja bijna iedereen denkt dat het over de longen gaat
Hahahaha dit had ik laatst op werk.
Ik: ik had met Corona echt last van mān longen. Kon amper 10 meter lopen.
Collega: oh dus je had long covid?
Ik: eh zoiets ja
Misschien hadden we gewoon een Nederlandse term moeten gebruiken hiervoor
Mijn pcr test is ook positief, maar kon eigenlijk niet missen na klachten en positieve zelftest.
Al is de koorts nu inmiddels weg gelukkig en de snotneus is zo goed als wegš„³ thanks voor de tips mbt neusspray. Vandaag (gelukkig) al niet meer nodig.
Nu lekker thuis schaatsen kijken, filmpie, theetje terwijl buiten de storm los gaat. Perfecte timing zo
Ik heb vandaag ook de ggd gebeld wanneer mijn quarantaine stopt, zaterdagavond minimale klachten, zondag positieve test. Ggd zegt dat vandaag dag 6 is en ik buiten mag, werk zegt dat ik vandaag niet mag komen, omdat de regels nog niet voor mij gelden.
Nou ik geloof het allemaal wel, ga vanavond naar een vriendin (die overigens ook net corona gehad heeft), voelt stom want ik werk dus vandaag niet, blijf morgen zoveel mogelijk thuis, op een stuk wandelen na en zondag ga ik gewoon weer doen wat ik wil doen.
En vandaag neem ik een extra dag weekend, kan me toch niet focussen om iets te doen voor werk. Joe