Ik sprak dinsdag de GGD, ivm positieve test van mijn zoon, die is zaterdag positief getest, maar voor hem zouden die 5 dagen ook al gelden als dat bekend gemaakt zou worden. Hij mocht dus in eerste instantie zaterdag weer naar buiten (mits klachtenvrij), nu mocht dat dus vandaag. Maar hij heeft nog wat keelpijn, en verhoging. Dus we houden m morgen ook lekker thuis van school.
De rest van het gezin test elke dag, en ieder is nog negatief. Ik heb geen afstand van hem gehouden. Hij is 9, en heeft zich echt wel even naar gevoeld. Hij had echt de knuffels en nabijheid nodig. Mijn dochter van 11 heeft wel geprobeerd afstand te houden. Zij is 1 keer gevaccineerd, mijn man en ik zijn beide geboosterd.

Drie dagen echt compleet van de wereld geweest. Nu gaat het wel weer prima en leek het juist weer beter te gaan, maar ben ik sinds vanmorgen ineens mân volledige reukvermogen kwijt en proef ik ineens ook veel minder
Anderen die dit ook hebben gehad? Hoe lang duurde het voordat het weer terug kwam? Vind het toch wel een beetje eng merk ik