Caronatopic #14

Ik voelde me ook een dag of 3 flink naar en juist erna raakte ik m’n geur en smaak kwijt. Smaak was ik maar 2 dagen kwijt maar geur herstelde na een maand of 2.

4 likes

Vandaag voor het eerst mijn dochter getest. Haar reactie tijdens de uitleg: ik wil dat niet in mijn neus, kan het niet in mijn kont? :joy:

Heerlijke logica omdat normaal als ze ziek is we de thermometer daar wel in doen.

35 likes

nou het is maar goed dat mijn date gisteren niet doorging door de storm

Samenvatting

9 likes

ik belde net mijn moeder om te zeggen dat ik corona heb, zegt ze dat ze het liefst langs wil komen nu want dan heeft zij het ook maar gehad :sob::sob: :sob: echt wtf mam, ik doe de deur niet open hoor

1 like

ik zou echt willen weten hoe corona en smaakpapillen samengaan. vandaag drie weken geleden ‘genezen’ en dacht dat mn smaak helemaal terug was. maar eet net havermout met peer, helemaal niks van geproefd. koffie proef ik klein beetje. laatst een random paprika die naar vis smaakte. maar het komt en gaat

Weet iemand waarom mijn vaccinatiebewijs ineens niet meer geldig is? Ben in mei nog geprikt

1 like

Dan zal het nu net 9 maanden geleden zijn geweest (270 dagen geldig)

1 like

Maar hoezo geldig? Die prikken zitten er toch nog steeds in? En internationaal is wel geldig? Voel me net een of andere ongevaccineerde outcast nu :slightly_frowning_face:

1 like

Het idee is dat je antistoffen zonder booster niet oneindig aanwezig blijven.

1 like

Ik heb ook corona gehad… wilde het nog even aankijken met de booster eigenlijk. Maar goed, duidelijk! Ik was even compleet verward toen ik de sportschool binnenliep

1 like

Ja die heb ik! Maar ik vertrouwde altijd op die vaccinaties en zag herstelbewijs als extraatje snap je?

1 like

Wanneer was je besmetting ?

2 likes

In november

1 like

Kab je die niet uploaden onder mijn bewijzen? Of heb je dat al gedaan?

Mijn smaak valt weg nu heb ik het idee :confused: maar even een dubbel broodje met veel ei naar binnen geharkt om toch iets te eten. Coronaklachten wel bijna over. Maar verveling slaat nu wel toe met olympische spelen op zijn eind :sweat_smile:

Hoe gaat het met de rest hier met coronaklachten?

1 like

Dan zou die nog geldig moeten zijn. Heb je hem wel ingeladen in de app? Toegevoegd via DigiD?

3 likes

Ja die heb ik ook en staat er ook in @KipTokTok. Het staat er bij mij in als twee verschillende dingen, mijn herstelbewijs is dus wel geldig, maar bij vaccinatie staat er dat er geen geldig vaccinatiebewijs is en dat vond ik raar want ik ben gewoon geprikt, ik wist niet dat dat echt zou verdwijnen uit de app.

Gelukkig is de rest van je klachten bijna over!

Ik heb pas sinds gisteravond klachten, begon met keelpijn en toen testte ik nog negatief. Vannacht werd ik wakker met een koortsgevoel en verergerde keelpijn en een gek gevoel in mijn longen, dus toen wist ik eigenlijk al wel hoe laat het was en toen was mijn zelftest ook meteen positief. Voel me niet superziek maar gewoon een beetje meh, wil niks anders dan op de bank hangen. Kon gelukkig vanochtend al bij de GGD terecht.

1 like

Ja had ik ook tot gister! Ik had eerst meh-gevoel en keelpijn. Toen verdween de keelpijn en kwam de koorts. Vooral zwetend wakker worden, verder had ik er niet zoveel last van. De koorts duurde 3 dagen denk ik.

Lekker op die bank blijven hangen hoor. Even uitzieken!
Ik kan vooral niet wachten om weer naar buiten te gaan en dingen te doen.

3 likes

Mijn klachten zijn echt aanzienlijk minder! Heel blij mee want gister voelde ik me nog doodziek. Vandaag al de vaat gespoeld en gewassen (duurde bij elkaar ruim anderhalf uur, heb 't in 3 x gedaan).
Nu even op de bank uitrusten.
Maar dat ik zoveel minder hoest en weer beter door m’n neus kan ademen helpt ook enorm.
Ik zou wel echt graag weer even naar buiten willen maar ik woon midden in de binnenstad dus tis hier tot na middernacht nog druk op straat.
Hopelijk morgen klachtenvrij dan mag ik maandag er weer uit.

4 likes

Dat is 5 dagen vanaf de eerste klachten toch? Of 5 dagen na testuitslag?

Voor mij dan maandag of woensdag. Hoop wel dat ik tegen die tijd ook helemaal klachtenvrij ben en niet met een snotneus blijf rondlopen en alsnog langer in isolatie moet. Tering saai dit.

Wanneer mag jij uit isolatie?

2 likes