Caronatopic #14

Ik lees na een negatieve pcr test.

Maar als je geen pcr test mag maar wel zelftesten (die nog minder nauwkeurig zijn), dan snap ik de logica niet helemaal.

3 likes

Ik snap het allemaal niet meer zo goed, moet je nog een mondkapje op, bijvoorbeeld in winkels of openbare gebouwen?

1 like

Ja, tot de 25e.

Hier ging het een paar dagen geleden ook al over en @Ovenschaal probeerde dat toen juist te ontkrachten.

Een paar mensen hebben toen getest als experiment en waren ook negatief.

2 likes

Ooh die heb ik gemist. Ik ben zelf ook helemaal voor testen maar vraag me dan af hoeveel zin dat heeft. Deze info heb ik van rivm gehaald.

Zal eens gaan testen om te kijken of ik nu negatief test

3 likes

Ik vond het heel fijn om die negatieve test in handen te hebben. Vooral omdat we onze ouders graag weer wilden zien, maar absoluut niet wilden besmetten.

Ik ben benieuwd wat jouw test aangeeft!

1 like

Mijn zoon had op 11-2 positieve zelftest, 12-2 positieve pcr. 18-2 nog een positieve zelftest, wel was t lijntje veel dunner. Vandaag weer een zelftest gedaan en die was negatief.

4 likes

@the.rebel.club Had jij na je prik nou ook zo lang last van je arm? De vorige keer had ik plaatselijk last van mijn arm maar nu voel ik het echt door heel mijn arm……

3 likes

Yes. Echt verschrikkelijke spierpijn alsof ik een vrachtwagen boven mijn hoofd had gehouden… ging na 2 dagen wel volledig weg. Sterkte :articulated_lorry:

1 like

Vrijdag - zondag - dinsdag!!
Heb ook alleen nog heel soms wat snot. Ben zooo opgelucht. Zo eindelijk naar buiten toe :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Edit: ik was 14/2 positief getest

27 likes

@Kusjessoldaat gelukkig!

Ik heb andersom. Nu 1 week later blijf ik positief testen. Mijn klachten begonnen 13/2. :sweat_smile: lijntje is wel iets dunner maar ziet er uit als bij jouw 1e afbeelding.

Ik heb geen klachten meer, die had ik wel echt. Ik ga alsnog naar buiten, voorzichtig wel en met 1,5m afstand.

2 likes

Fijn dat je geen klachten meer hebt! Dan mag je toch ook gewoon naar buiten? Die test wordt vanzelf wel een keer negatief.

1 like

Ja ik ga gewoon weer naar buiten inderdaad! Was vooral benieiwd of die negatief zou zijn, zoals de meeste hier

Hoe lang duurde het bij jullie tot je je smaak weer terug had?

1 like

Ik heb afgelopen vrijdag hartstikke positief getest. Had koorts, hoesten en beetje verkouden. Zondag ochtend was de test alweer negatief. Is ook in lijn met hoe ik me voel. Zit nu op dag 5, dus morgen weer lekker naar buiten (heb ook geen klachten meer).

4 likes

Bij mij drie dagen. Is je reukvermogen ook weg of dag niet? Zo naar :weary:

2 likes

Pfff effe helemaal klaar mee
Op 12/2 positief getest. Weekend voelde ik me echt goed ziek maar niet mega benauwd of iets. Meer hoesten/koorts iets me longen.
Nu lig ik nog steeds op de bank en zodra ik iets wil doen (gewone huis dingen dus afwas of boodschappen )spelen me longen op , voel ik een druk /benauwd gevoel en merk ik gewoon dat me lichaam/ hart aan het werk is.
Mega zweten/warm ook maar geen koorts.
Zuurstof is als ik me Apple Watch moet geloven wel goed. Me hartslag gaat wel echt mega omhoog als ik loop/ iets doe.
Merk ook dat het s’middags erger wordt als ik iets probeer te doen. Ben er na ruim 1 1/2 week wel goed klaar mee.
Zou morgen weer 2 uurtjes op werk gaan proberen maar heb ik ook al afgezegd.

Aiii melding van de Coronamelder dat ik zondag in contact geweest ben. Blijft raar voelen om dan niet in quarantaine te hoeven.

1 like

N=1 maar ik was door zo’n situatie besmet geraakt, ook iets langer dan 8 weken na vorige besmetting, voor m’n booster (en ik droeg ook nog een ffp2 masker). Het kan dat je wel genoeg antistoffen hebt, maar deze variant is echt heeel besmettelijk. Zou sowieso een test doen een paar dagen na contact.

1 like

Die kreeg ik ook gisteren, voor het eerst. Is denk ik van iemand die ik een week eerder had gezien. Nog altijd geen klachten en hoef ook niet in quarantaine.

1 like