Er ziek van corona ben ik niet (halleluja vaccinaties)
Maar mijn oren!!!
Ik gebruik neusspray en gaap en kauw en heel af en toe “plop” een oor open. Eventjes.
De constante ruis en piep zijn ook zo gezelllig.
Er ziek van corona ben ik niet (halleluja vaccinaties)
Maar mijn oren!!!
Ik gebruik neusspray en gaap en kauw en heel af en toe “plop” een oor open. Eventjes.
De constante ruis en piep zijn ook zo gezelllig.
Nooooo het stadium van niets proeven is aangebroken. “Proef” alleen pittige dingen omdat dat brandt maar proef niets.
Corona is echt raar. De koorts en verkoudheid zijn nu (bijna) weg maar nu heb ik allemaal vage klachten. Heel benauwd, duizelig/wazig, oorsuizen/piep in mijn oor, heel snel moe en buiten adem, en net waren mijn voeten zo koud dat ze helemaal gevoelloos waren (terwijl het binnen 21 graden was?!), heb een half uur heet moeten douchen om ze warm te krijgen. Ik ben echt kapot.
En mijn smaak is ook nog steeds weg, proef idd alleen pittig en heel zoet eten. Heb een halve pot sambal over mijn avondeten gegooid om iets te proeven. Nu is mijn sambal op, sad.
Vriend had dinsdag avond positieve zelftest. gisteren naar de GGD geweest om te testen. Positief. Nu begin ik zijn begin klachten over te nemen. nu ben ik zelf nog negatief dus ik mag principe nog naar buiten maar ik denk dat ik dat maar gewoon niet meer doe. Lekker in mn hol blijven en hobbyen en werken dan maar.
Als je klachten krijgt mag je sowieso niet meer naar buiten, ook als je zelftest negatief is
Gelukkig zit ik al 48+ uur binnen.
Ik was ook van deze informatie uit gegaan.
Oh wat gek, dacht dat dit niet meer gold ivm vele valsnegatieve zelftesten.
Als je in contact bent geweest met positief getest persoon en je hebt klachten moet je in quarantaine tot de ggd-test op dag 5
Niet als je geboosterd bent of onlangs corona hebt gehad
Hier staat iets anders: Informatiebrief nauwe contacten | LCI richtlijnen
Zoals ik het lees moet je wel in quarantaine als je klachten hebt
Heeft iemand ooit gebeld voor een testafspraak? Kan je dan zelf een tijd kiezen?
Online krijg ik alleen vroege tijdstippen en dan zou ik een hele dag stage missen. Aan het eind van de dag zou beter zijn (ik test ivm nauw contact die positief is. Zelf geen klachten en booster dus ik mag nog naar stage)
ja je kunt gewoon aangeven wanneer jou goed uitkomt en dan kijken ze of er een plekkie is!
ik was vandaag nog de hele dag heel moe, maar net na het werk een uur geslapen en nu voel ik me echt als herboren! eeeeindelijk voel ik me weer een beetje normaal ok ik doe net of het twee jaar heeft geduurd, het was maar sinds vorige week vrijdag
hahaha sorry
M’n kind was gisteren blijkbaar heel bijzonder want zo jong hadden ze nog niet gezien. (Hij’s 6)
Hij kreeg super veel aandacht van iedereen en elke x kwam er een andere medewerker van het rode kruis langs om met hem te praten. Hij voelde zich hele aal speciaal. Achteraf een lekkere mcflurry gehaald.
We zijn nu 24u verder en geen klachten gehad, mijn man ook niet en ik een beetje ‘koorts’ (38 is dat koorts? Verhoging?)
Ik ben 3 weken terug positief getest met GGD test, zelftesten waren daarvoor en daarna negatief. Nu kreeg ik gisteravond keelpijn en veel snot, zelftest vanmorgen was positief. Is dit een nieuwe besmetting? Ik ben wel weer in contact geweest met positief geteste collega en kinderen. Klachten nu zijn ook heel anders dan de vorige besmetting. Tussendoor ben ik klachtenvrij geweest en ook gewoon weer gaan werken.
Ik heb de GGD gebeld en die zegt dat, wanneer ik GGD ga testen, deze waarschijnlijk nog positief is van de vorige besmetting. Het kan een herbesmetting zijn, ze zien het wel steeds vaker dat mensen snel weer besmet raken. Advies is om weer in quarantaine te gaan en pas weer naar buiten te gaan als ik 24 uur klachtenvrij ben.
Kunnen jullie je niet isoleren van hem?
@Alleswaterwas lijkt me echt heel raar om binnen 3 weken een nieuwe besmetting te krijgen. Zo snel dalen je antistoffen niet. Of was je de eerste keer zeer mild ziek?
Ik was in de stad vanmiddag en daar was het heel druk, dus ik had soms nog m’n mondkapje op (vind ik fijner). Mompelt er een man naar me “Kom toch uit je angstpsychose” HAHAHAHA
@Camper sterkte! Hoop dat het meevalt.
Kom ik weer met mijn vraag Sorry alvast.
Ik was dus flink verkouden afgelopen tijd en heb tig zelfstests gedaan en 1 GGD test; allemaal negatief.
Ben op de basisschool geweest, op mijn opleiding en paar winkels in de afgelopen week. Ben niet meer ziek btw.
Nu zijn mijn beide ouders ziek, licht verkouden en hebben positieve zelftests. Ze zijn echt stuk minder ziek qua klachten dan ik eerst. Maar ja wel meteen positieve zelftests. En ik weer een negatieve.
Nu komt de vraag Ik zou morgen naar mn vriendin gaan met een baby van 4 maanden. Natuurlijk wil ik niemand besmetten, maar ja ik woon wel met mijn ouders die wel waarschijnlijk corona hebben.
Wat zouden jullie doen? Ik neig naar thuis blijven voor de zekerheid.