Dit klinkt bekent helaas
Zelf ook 2 weken geleden besmet geraakt.
Ben nu 2 dagen aan het werk weer (vrijdag 2 uur en gister 3 uur) en ben blij dat ik vrij ben vandaag. Die 2/3 uur gaat ok maar dan is het ook echt klaar zeg maar.
Helaas merk ik dat me werk nu het langer duurt minder begrip lijkt te krijgen.
Terwijl ik me al rot genoeg voel omdat ik ook weet dat collega’s harder moeten werken/ vaker moeten werken ect.
Maar ze verwachten nu dat ik het liefst zo snel mogelijk weer volle dagen werk.
En morgen avond is er een team overleg maar moet ook 3 uur werken. Dus ik wilde die meeting graag via FaceTime vanuit huis doen, zodat ik er wel ‘bij ben’ maar gewoon rustig thuis op me bank. Maar nee was toch wel belangrijk dat ik erbij ben…
Maar dan later wel zeggen als het niet gaat ga je naar huis…
Zeker als je nog koorts houdt ziek melden. En misschien langs de huisarts? Vind twee weken koorts voor alleen het virus wel gek. Misschien heb je een complicatie bij de Corona. Longontsteking of longembolie.
Mijn vader had ook 2 weken lang koorts maar knapte gelukkig daarna op. Heb je al contact gehad met je huisarts? Echt niet gaan werken hoor! Ziek is ziek hoor, je zou toch denken dat ze juist iets begripsvoller zijn met Corona.
Kut zooooi weer positief… Tweede keer in mn zwangerschap
Oh wat rot heel veel beterschap en hopelijk blijven de klachten mild/weg
Oh dat is balen zeg! Ben je er ziek van? Wanneer was het de eerste keer ? Beterschap!
Nee alleen een beetje een loopneus. Toen ik 8 weken zwanger was, nu dus weer met 28 weken.
Kan over een uurtje al terecht voor PCR gelukkig!
Oh dus het kan nog zijn dat je PCR negatief is en dat je een andere virusje hebt. En anders extra controles bij de verloskundige? Pittig twee keer!
Ja mn zelftest is positief! Hadik er misschien even bij moeten zetten, sorry. Ik kreeg al extra controles ivm corona en hoge bloeddruk. Had eigenlijk woensdag een groeiecho, maarja
Jij hebt het ook twee keer gehad in je zwangerschap toch?
Ahaa! Ik duim voor je dat het iets anders is.
Ik heb het een keer voor en een keer tijdens de zwangerschap gehad. Tussendoor wel gevaccineerd en geboosterd geweest. Bij mij gingen de echo’s en controles wel door. Wel met extra maatregelen en einde van het spreekuur zodat de kamer schoongemaakt kon worden. Ik ben zelf even kort opgenomen geweest op de gynaecologie afdeling met Corona. Als controles noodzakelijk zijn dan gaan ze zeker ook door (was bij mij ook groeiecho en hoge bloeddruk en ik wilde perse weten hoe het zat met m’n placenta en navelstreng en de groei omdat dat achteruit kan gaan bij Corona).
Oh oke! Bij mij is het nu verzet naar een week later. Als mn klachten erger worden of ik de baby minder ga voelen moet ik bellen en mag ik idd langs komen.
Nou de dag waarvan je wist dat ie zou komen. Dit weekend op een verjaardag geweest en iemand omhelst die dus de ochtend erna positief testte op corona. Nu ben ik dus vandaag super brak (geen drank gehad haha), als in koppijn, heel moe zijn, loopneus, gek gevoel in mn keel beetje benauwd. Dus ik dacht ja hoor daar is het. Maar de test is negatief. En ik heb morgen een zakelijk diner, woensdag moet ik naar kantoor en die avond eet ik bij mn vader (die 70+ is en een hartinfarct heeft gehad).
Morgen sowieso nog een keer testen maar ik geloof de test uberhaubt al niet want ik voel echt dat ik iets onder de leden heb en heb echt nooit hoofdpijn.
Oh dat kan ook nog idd. Die persoon die nu besmet is had zaterdag nog negatief getest (maar toen ook geen klachten). Zondag een beetje klachten en positief. Ga vandaag nergens heen dus doe morgen nog een zelftest en anders idd pcr
Ik ben nu ook aan de beurt. De eerste 2 dagen keelpijn. Nu ook wel koorts en vermoeidheid
Had om 17:00 mn uitslag al, positief natuurlijk. Hopen dat mn klachten zo blijven!
Ik ben gaan carnavallen en praktisch iedereen van mijn vriendengroep test positief (wat uiteraard ook wel te verwachten was). Ik merk dan aan mezelf dat ik toch soms nog wel error krijg van die versoepelingen en hoe nu de mindset rondom covid is. Dat is puur gewenning hoor en dat heeft tijd nodig
Twee weken terug ofzo klachten, alles negatief. Nu weer klachten (alleen ontzettende keelpijn en hoofdpijn) en nu was de zelftest meteen positief. Ben benieuwd wat er nu uit de PCR komt morgen.
Ik was dus positief maar lijk er weer aardig boven op. Voornamelijk op en af aan moe geweest. Veel geslapen en mezelf niks opgelegd om iets te doen in huis. Vriend is nog steeds aan het hoesten en snotteren en veel moe. Hoop voor hem dat het snel voorbij is, hij begon eerder dan ik.
Pff ik zit nu op dag 5. Nog een klein beetje hoesten en snotteren maar ik ben er ZO klaar mee. Bizar wat dit ook mentaal doet, niet naar buiten kunnen etc. De eerste dagen was ik te ziek om na te denken maar nu trekt m’n hoofd het gewoon niet meer ofzo?
Het ging mij niet om het feit of ik wel/niet ben gaan carnavallen en of vrienden wel/niet positief zijn, maar ik merk soms dat mijn aanpassingsvermogen nog een kleine error heeft. Ik vind het bv heel bijzonder om te zien hoe we reageren op elkaar in de groepsapp wanneer mensen positief blijken te zijn (grapjes enzo) terwijl toen ik pakweg 1,5 week geleden Corona had er nog best zorgzaam enzo gereageerd werd.