Oh heel herkenbaar. Maar ziek is ziek. Uitzieken en aansterken en ik hoop voor je dat je er snel weer bovenop bent!
Ik heb morgen aan afspraak bij de huisarts. 5 weken geleden positieve test, na 2 weken āgeen klachtenā meer, alleen extreem vermoeid. En het gaat niet weg. Ik moet een hele dag bijkomen van een dag werken. Einde van de werkdag staat het huilen me nader dan het lachen en dat is niet omdat ik zo verdrietig ben.
Dit kan echt niet langer, alleen ik voel me nu al schuldig over het feit dat ik waarschijnlijk moet gaan aangeven op mān werk dat ik minder zal gaan werken.
Oke gister dus koorts en gewoon echt grieperig. Vandaag is het hoesten echt next level. Gewoon met piepende ademhaling en al. Doe geen oog dicht en ben doodmoe. Nu ben ik extra blij met de vaccinatie want wil niet weten hoe erg ik zou moeten hoesten zonder had vroeger ook last van bronchitis (lees nu dat dat nooit echt over gaat). Die piepende ademhaling is wel echt een beetje eng. En laaat me gewoon even slapen ipv die constante hoest
Mehh ik voel me ook hondsberoerd. Ik kan niet slapen maar ik ben te moe om uit bed te gaan dus ik lig hier vet onrustig te wezen. En die keelpijn! Ik heb nog nooit zulke pijnlijke keelpijn gehad volgens mij. #eindeklaagpost.
Ik heb ook hele erge keelpijn gehad een paar weken terug door de Omikron. Als het echt niet langer gaat niet twijfelen om gewoon om de paar uur paracetemol Ʃn ibruprofen te pakken! Beterschap, ook @Chicago en anderen!
Ah dankjewel! Ik ga dat voor ik vannacht wil gaan slapen sowieso doen denk ik. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor het over ging?
Mijn vriend heeft corona, maar ik heb een negatieve pcr en zelftest. Ik ga dus gewoon naar mijn werk, maar het voelt toch gek. Ook vind ik het lastig wat nou wel en niet kan thuis. We wonen niet zo groot dus volledig isoleren is lastigā¦
Ik was gisteren echt heel beroerd maar vandaag gaar het alweer een heel stuk beter. Ik hoest wel flink en ben benauwd (maar heb ook astma). Zou ook het liefste weer gaan werken, maar ja, is niet anders. Ik heb me trouwens niet laten boosteren.
Toch wel eventjes⦠3 dagen was het echt heel heftig, ik werd toen ās nachts ieder uur wakker van de pijn, denk 6 dagen in het totaal. Beste is wel om pijnstilling niet alleen voor de nacht te pakken maar ook overdag zodat je een spiegel opbouwt. Maar hangt er dus ook vanaf hoe goed de pijnstilling voor je werkt nu! Bij mij werkte alleen ās nachts dus niet goed
En verder veel (gember) thee met honing, keelsnoepjes en ijsjes. Hopelijk helpt het!!
Ik neem elke paar uur iboprufen en dat helpt idd wel. En trachitol tegen de keelpijn
Zodra de ibu uitwerkt heb ik zoān pijn in mn lichaam en armen, niet te doenš« heb nu voor het eerst carona, en het valt me echt tegen hoeveel last ik ee nog van heb na 3 prikkenā¦
Ja geen zin om te weten hoe ik me zonder zou voelen. En denk dat ik het dan ook al wel eerdrr gehad had.
ik ben de hele coronatijd super braaf geweest en ga nog steeds bijna nergens heen / houd afstand etc en nu is corona officieel voorbij (ok ik weet ook wel dat het virus niet weg is, maar alle maatregels zijn opgeheven) en nu heb ik twee positieve zelftesten. Voel me verder wel prima, klein beetje verkouden. Maar voel me wel mega schuldig want ik ben docent en heb net klassen overgenomen die al veel gemist hebben omdat hun vorige docent ziek was (niet corona gerelateerd) en als mn ggd test ook positief is gaan ze nu weel lessen missen. (zelf zullen ze dat vast minder erg vinden)
Hier ook een positieve test! Vooralsnog koorts en keelpijn, nu een paracetamol en ibu spiegel opbouwen.
Net laten testen bij de GGD, zat als een dood vogeltje op de stoel. Die vrouw zo ālekker carnaval gevierd meid?ā
Awwww, haha. Hopelijk voel je je snel weer beter.
(De vraag is wel: ādid you?ā)
Iemand hier in de trein zit al proestend en snotterend een zelftest te doen terwijl ze ondertussen haar maaltijd naar binnen werkt. Heerlijk
Nee, ook geen andere feestelijkheden
Dit topic is wel fijn wat betreft de āgedeelde smart is halve smartā
Mijn PCR was - zoals verwacht - positief. Qua klachten vind ik dat ik niet mag klagen, het lijkt vooral op een stevige verkoudheid. Maar ben wel een beetje bang dat de klachten nog wel even aanhouden en ik dus niet maandag alweer uit isolatie mag
Ja ik ben vooral verkouden, maar denk niet dat ik zondagavond 24u klachtenvrij ben. Gelukkig de maandag nog vrij en dan disndagavond wereken. Maar ik neem morgen ff contact op wanneer ik weer iets zal laten weten. Hoe ik me voel gaat gedurende de dag ook zo op en neer
Maandag positief getest en vanaf zondag voel ik me al beroerd. Vandaag alleen even gekookt en een puzzel gedaan maar ik ben helemaal uitgeteld. Ik zou niet weten hoe ik vanaf maandag weer fulltime zou moeten werkenš