Caronatopic #14

Het kan denk ik ook nog zijn dat je het wel hebt (gehad) maar dat je niet genoeg virus had om opgepikt te worden door de zelftest. Daar hoop ik eigenlijk op en ik hoop het ook voor jou: niet ziek maar wel extra immuniteit!

edit: niet dat we daar ooit achter zullen komen :smile:

2 likes

Vandaag mijn eerste positieve zelftest. Had de test afgenomen, dacht even douchen in die 15 min. maar toen zag ik vrijwel meteen vanuit mijn ooghoeken twee strepen en was ik van
image

Het is niet helemaal een verrassing, huisgenoot heeft het ook maar die zie ik al sinds maandag en al die dagen ertussenin negatieve zelftest
Irritant aan het eind van een schoolvakantie :disappointed:

5 likes

Nee, dat zullen we nooit weten! Hoop het voor jou, dat zou wel het mooiste scenario zijn. Voor mezelf hoop ik dat onze quarantaine van elkaar geholpen heeft, want vertrouw voor mezelf prima op mijn vaccinaties/booster, maar ben zo zenuwachtig je net zult zien dat de corona zich in de placenta nestelt zodat de baby niet meer goed groeit de laatste twee maanden… Ben er meer gerust op als 'ie eenmaal af en geboren is.

@Lavender95 wat vervelend, beterschap! Hoop dat je er niet te zien van wordt.

2 likes

Lief! Tot nu toe valt het mee, alleen beetje last van m’n keel :smile:

2 likes

Meh positief. Ben er toch een beetje onrustig van, ondanks dat ik prima weet hoe of wat… toch gek. Echt van t ene op t andere moment klachten gekregen en in een tijdsbestek van een paar uur van een irritant kriebeltje in mijn keel naar koorts en hoestbuien :woozy_face:

1 like

Carnaval = Coronaval

Beterschap alle zieken :hibiscus:

@the.rebel.club jaa bij mij waren de klachten ook echt binnen 5 minuten van niks aan de hand naar Ummm wat is deze extreme verkoudheid?

4 likes

Ik heb het ook niet gekregen toen mijn vriend het had (super fijn). Wij konden geen afstand houden, want lukt niet in huis en intiem geweest toen hij al besmettelijk was en samen geslapen etc. Toch gek hoe dat werkt, want hij hoestte en niestte wel veel.

2 likes

Helaas toch corona gekregen van vriendlief (was opzich te verwachten). Valt me me toch tegen hoe ziek ik ervan ben ondanks twee vaccinaties en een booster. Weet een van jullie toevallig hoe besmettelijk dit is voor een kat? Die van ons is nogal knuffelig, maar dat vind ik toch een beetje eng. Lees wisselende verhalen online…

1 like

Ik ken wel een stel waarvan de kat inderdaad ziek is geworden, heel sneu maar gelukkig wel beter geworden. Volgens mij is de buurtkaart van midheavenmoon wel ernstig ziek geworden :sweat: Om die reden zou ik zelf erg proberen op te passen.

4 likes

Hier lijken mijn katten niet ziek te zijn geworden. Al heb ik van de week toen de buurkatten naar me toe kwamen die maar even niet geaaid.

Zometeen weer uit isolatie! Zou tijd worden. Ik ben 1 dag beroerd geweest, maar voel me alweer een paar dagen helemaal prima.

1 like

Ik had gehoopt morgenochtend weer naar buiten te mogen, maar heb me vannavcht ineens weer de pleuris lopen hoesten

Een paar weken geleden ben ik heel ziek geweest. Had koorts, verkouden, keelpijn en uiteindelijk een bijholteontsteking. Wel negatieve pcr test.
Nu heeft mijn vriend corona. Vrijdag positief getest en hoest erg veel.
Ik heb nergens last van. Ga wel testen bij de ggd en ben benieuwd. Wie weet heb ik het toch gewoon gehad.

3 likes

Hoera hoera (kuch) weer positief getest.
Vindt het vooral spannend voor de kleine, die is zo verkouden :pensive:

1 like

Ik heb tot noch toe alleen last van mijn keel (veel hoesten, nu niet meer zozeer keelpijn maar echt zo’n kriebelhoest) & moeheid. Echt tot weinig in staat qua futloosheid pff.

2 likes

:hushed::hushed: wat! Ik ven echt mega ziek en lig extra met mn kat te knuffelen omdat ik niet met mn vriend kan. Oh nee straks wordt zij ziek van mij!!

Ik voel me trouwens zo ziek, valt me echt tegen! Werd woensdagavond ineens ziek; koud, rillen alles meteen een positieve test. Nu zondag en hoewel de koorts weg is, voel ik me nog zo slecht! Mn keel en neus zitten beiden helemaal dicht, word ook regelmatig ā€˜s nachts wakker met het gevoel dat ik stik (wat niet zo is, maar ademen gaat zo lastig):weary:

1 like

Hier hetzelfde, zou morgen uit quarantaine mogen, maar ben helaas niet klachtenvrij vandaag :’)

2 likes

Hoevaak heb jij corona gehad?

• 1x
  • 2x
  • 3x
  • Meer dan 3x
  • Nooit

0 stemmers

Ben wel benieuwd!

3 likes

Wow drie x, dan ben je zuur.

Ik ben er zoooo klaar mee tralalalaa.

M’n neus lijkt inmiddels wel open en niet meer gehoest sinds ik uit bed ben. Dalijk wat hooikoortsmedicatie er in, want had ff lekker het raam open maar dat werk lt natuurlijk ook niet mee met klachten

Ik ken een stel waarbij de kat het heeft gekregen aan het begin van de pandemie en die kat is er aan overleden :frowning:

3 likes