Dit heb ik precies zo! Ik ben zelf verder ook nooit ziek terwijl mijn vriend vaak kwakkelt (veel allergieen, vaak verkouden etc)
Ik ben sinds een week weer beter na corona, maar merk dat ik echt nog heel moe ben en dat ik de kou buiten niet goed trek. Is dat laatste iets wat iemand herkent? Merk het niet in mijn longen, maar krijg er keelpijn van op de een of andere manier. Zo vervelend, want de slaapkamer is ook heel koud (verwarming kan 's nachts niet aan en wil ik ook eigenlijk niet).
Jaa ik had dit ook, ging echt alle kanten op.
Ik heb voor de tweede keer corona en ik had bij beide keren dat ik gewoon niet kon slapen ās nachts. Ik heb nu ook al weer 3 nachten achter elkaar max. 3 uur geslapen. En dat is zo schijtirritant want met een normale nacht slaap zou ik me 100x beter voelen en nu blijf ik maar met hoofdpijn en moeheid zitten.
Oh dit heb ik ook??? Overdag extreem moe en ga ook om 21u naar bed om te slapen. Dan slaap ik tot 23:30 of 00:00 want dan komt mijn vriend naar bed en dan ben ik vervolgens uuuuren wakker?
Ga vandaag proberen of t helpt niet overdag te slapen. Maar gisteren kon ik daar niet echt wat aan doen. Viel gewoon in slaap met mijn telefoon in mijn handen
Ja exact dit! Ik ben de hele dag kapot en als ik dan ga slapen lukt het ineens niet meer!
Haha pfff gek virusje hoor
Nee, want met de booster hoefde ik niet in quarantaine. Testen hoefde eigenlijk ook niet volgens de regels, was voor de zekerheid.
Ik weet om wie dit gaat, ik zat het ook vol verbazing te lezen! Wat een figuurā¦
Ja dit heb ik ook!! Echt: juist nu je lichaam de slaap zo goed kan gebruiken. Ik snap er niks van.
@Sage Drie weken thuis gezeten? . Ik denk steeds dat ik na max een week wel weer aan het werk kan
Een collega meldde dat ze corona heeft. Donderdag hadden we nog een meeting met een klein groepje op kantoor.
Andere collega zit met griepklachten thuis (anti vaxxer) ben benieuwd of hij zich laat testen.
Ik heb sinds een paar dagen wat keelpijn, vooral 's ochtends en 's avonds. En vannacht werd ik er wakker van. Al mijn testen zijn negatief maar ik vertrouw er echt helemaal niks van! Zou deze corona hypochondrie ooit overgaan? Pff ik heb mezelf al 100 keer een besmetting aangepraat haha
Oh haha zo herkenbaar!
Helaas wist ik meteen dat ik t had toen mān keelpijn anders dan anders was
Hmm hoe anders dan anders? (dan heb ik nog iets waar ik mezelf op kan gaan scannen )
Veel scherper en rauwer?
Maar is vast voor iedereen anders
Dit had ik ook. Elke keer als ik ging testen was ik ervan overtuigd maar deze keer kón het gewoon niet anders. Ik denk de plotsheid van het ontstaan en de combinatie van alle typische klachten: keelpijn (scherp, alsof er een naaldje in mijn keel vast zat), droge kriebelhoest, benauwd, vermoeidheid. Ik wist het gewoon haha
Ja inderdaad, precies wat je zegt
Hele gekke scherpe keelpijn.
Herkenbaar, net wat scherper dan anders! Vannacht ook met keelpijn wakker geworden. Vanmorgen zelftest, negatief. Dochter had vorige week contact gehad via kdv met positieve PMāers, maar weinig klachten. Vanavond toch maar een zelftest omdat ze toch wat ging hoesten en helaas positief. Dus ik denk dat mijn pcr morgen ook wel positief gaat zijn.
Heel fijn bij 39wk zwangerschapā¦
Ahh das kak zeg! Hopelijk fiets je er zo doorheen