Nou ik voel me een beetje naar. Vorige week aangegeven dat ik een hele dag werken niet volhoud. Vandaag zou een collega als backup op kantoor zijn, in geval van nood. Ik geef aan dat het niet gaat en dat ik graag naar huis wil. Ze neemt mijn groep over en ik ga naar huis.
Belt m’n werkgever waarom ik niet heb gebeld dat ik ziek naar huis ben gegaan en dat die collega niet zo goed wist wat ze ermee aan moest dus mij maar gewoon heeft laten gaan.
Alsof ik zo zonder reden naar huis zou gaan?
We hadden dit zo besproken en nou voel ik me vet naar. Morgen een gesprek over hoe nu verder, dat is wel fijn, want ik vind t niet leuk dat ik me rot voel over hoe ik me voel. Ik kan er niets aan doen.
Ondanks keelpijn heb ik negatieve pcr, maar klachten worden al minder. Dochter wel positief maar echt nauwelijks klachten (beetje alledaags kdv snot en licht hoesten). Pfizer heeft bij mij dus goed z’n werk gedaan.
Ja, ik had dat ook. Heeft bij mij uiteindelijk 4 dagen geduurd (en ik had voor ik wist dat ik besmet was ook).
Ik had trouwens ook steken in mijn lijf en sowieso een megazeer lijf en ontzettende keelpijn die niet overging (daarom ging ik testen).
Nou ik ben ook voor het eerst positief getest. Vanochtend keelpijn en hoesten, in de middag hoofdpijn erbij en nu ook spierpijn in m’n lijf. Mweh.
Heb het idee dat wij over het hoogtepunt (of dieptepunt hoe je het maar net bekijkt) heen zijn. Gelukkig maar, vond het wel spannend met een kleintje van 4 maanden.
Waarom is ze dan getest?
Voor de lijntjesfetisjisten
Dag 1 (klachten bij het testen eigenlijk al weer weg, zwakpositieve PCR):
Dag 2 (spierpijn en snotneus, positieve PCR):
Dag 3 (snotneus verergerd, tranende ogen):
Dag 6 (klein beetje meer snot dan normaal):
Dag 8 (36u klachtenvrij):
Drie keer gevaccineerd, laatste begin december.
Mag hopen dat ik nu genoeg antistoffen heb om de rest van m’n zwangerschap gespaard te blijven
Ik zie in die eerste twee tests dus echt niets
Ik ook niet! Daarom heb ik die eerste dag ook nog gewoon gewerkt tot ik om 17.00u gebeld werd met de uitslag van de pcr.
Zo verraderlijk zijn die sneltesten dus blijkbaar.
Ja ik heb denk ik ook 3 dagen lang met Corona gewerkt… knallende koppijn, heeeel moe, dag 3 ook keelpijn. Maar dag 1 PCR nog negatief, zelftesten ochtend en avond ook. Dag 2&3 ook in de ochtend en avond getest: negatief.
Dag 4: klachten weg. Knaller van positieve test en die middag ook PCR positief…
En gek genoeg heb ik dus, ondanks nauwe contacten, niemand aangestoken toen
Hier precies dezelfde situatie. Vanochtend positieve zelftest en nu ook druk op m’n borst.
Toch fijn om andermans ervaringen te lezen als je 2 jaar lang de dans ontsprongen bent… Hopelijk inderdaad snel beter
Hier net ook positieve zelftest voor de eerste keer. Zondag zijn mijn moeder+man, oom, tante en nichtje hier geweest. Maandag ochtend had mijn moeder een positieve zelftest voor ze naar het werk ging en vanavond mijn oom, tante en ik. Dus flink besmettelijk geweest zondag
Die keelpijn vind ik enórm heftig. Zit nu op dag 7 en overdag gaat t wel, maar ik word snachts nog steeds wakker van de pijn in mijn keel.
Hier hetzelfde, die keelpijn is echt zó pijnlijk. Zondag positief getest en nu wel op zijn hoogtepunt, denk (en hoop) ik?? Wanneer begon het bij jou?
Had je de zelftest alleen in je neus of ook in je keel gedaan?
Ze moeten 2x per week testen
Oh ja tuurlijk, maar geldt toch niet voor de kinderen die de weken ervoor al corona hebben gehad?
Nja, als wij het al niet kunnen, laat staan die ouders
Dag 1/2/3 wel, dag 1/2 was door de dame in het ziekenhuis die ook de pcr afnam. De andere dagen niet meer, maar toen had ik ook totaal geen keelklachten meer.
Heh? Ze heeft corona gehad en moet elke week twee keer testen. Daar zijn die ouders en zij dus netjes mee doorgegaan na haar besmetting, en daardoor zagen ze een positieve zelftest.
Maar als je een paar weken geleden Corona had en sindsdien altijd 2x/week hebt getest, zijn die testen dan nooit meer negatief geworden?
Of is je verbazing ook dat hij nu opnieuw positief is na een periode negatief en dat dat toch nog wordt toegeschreven aan de oude besmetting?