Kan een kwartier duren zag ik straks in een oud mailtje. Ik zit ook ongeduldig te wachten. Al was m’n zelftest positief en heb ik ook klachten maar oké.
Ik ben vorige week dinsdag positief getest en bij mij begon het ook met keelpijn. Voel me sinds een paar dagen gelukkig bijna de oude, maar het leek wel alsof ik aftes in mijn keel had ‘s Nachts had ik meer last van mijn keel, maar Strepfen werkte bij mij heel goed!
Maar, nu 2u verder…. Wat was de uitslag
M’n schoonouders bij dezelfde testlocatie neem ik aan, zijn maandagavond getest en vanochtend de uitslag…
Veeeel mensen hier ook ziek beterschap!!
Ik wacht al bijna 36u op de uitslag, nog nooit zo lang moeten wachten maar het is natuurlijk tettendruk.
Dat heb ik ook, ik zie nog wel mijn booster bij internationaal staan.
Ik vind die inkorting naar 5 dagen quarantaine echt zwaar irritant. Heel fijn voor mensen die geen tot weinig klachten hebben, maar ik heb het echt op dag 8 nog flink te pakken en voel me nu nog bezwaarder omdat die 5 dagen mij het gevoel geven dat ik me aanstel ofzo. Iedereen is echt nu al aan die 5 dagen gewend en verbazen zich dat ik nog steeds ziek ben.
Maar ziek is ziek toch, of het nou corona is of iets anders. Geen reden om je bezwaard te voelen
Ik ben al 5 weken ziek
Ik ben flink ziek van deze tweede ronde Corona. Kinderen ook hoge koorts. Elke dag veel positieve uitslagen van patiënten in de praktijk. Maar je hoort er weinig over. Terwijl mijn vak gebied (huisartsenzorg) maar met moeite functioneert met alle zieke medewerkers. Blegh
Ik heb 5 weken geleden mijn boosterprik gehaald en ben sinds zondag flink ziek door corona. Begon met keelpijn, toen verkoudheid, hoesten en koorts. Hoop dat ik er snel vanaf ben want het is echt geen pretje toch vind ik het best snel na mijn boosterprik eigenlijk.
Ik was precies een week na m’n booster ziek
Zo dat is helemaal snel zeg! Ben je er erg ziek van geweest? Ik vraag me wel af of ik dan echt nog zieker was geweest als ik de booster niet had gehaald…
Ik heb ook geen booster gehad en ik ben echt amper ziek geweest. Wel wat benauwd, maar dat ben ik met een gewone verkoudheid ook met mijn astma.
Ben nog steeds ziek-ish. Nog niet officieel long COVID want nog geen 3 maand, alleen de huisarts heeft me al wel verwezen naar een long COVID traject.
Maar echt ziek, Mwoah niet echt. 3 dagen koorts en bijholteontsteking gekregen.
Jongens wat is nou echt klachtenvrij? Het is vandaag dag 6 voor mij en sinds gisteren echt helemaal opgeknapt. Niet meer moe, geen hoofdpijn, geen spierpijn, geen keelpijn, geen snotterigheid, geen koorts (wel allemaal in actieve fase gehad). Alleen nog wat vastzittend slijm achterin mijn neus/keel, zo’n 4x per dag een nies en 6-8x per dag één hoest. Iets overblijfsel van benauwdheid, maar alleen bij inspanning. Hoe moet je nou bepalen wat nog “rest”klachten zijn die mogelijk nog 3 maanden aanhouden, en wat is nog actief besmettingsgevaar? Vind dit zo lastig. Mag ik morgen naar buiten ofniee
PS. Snap ook wel dat jullie dit niet voor mij kunnen bepalen en moet zelf kritisch besluit nemen, maar even de struggles delen
Edit: ah zie nu net jouw post @Panda let me know wat rivm zegt!
Ja fair enough
ik hoef alleen maar soms te hoesten (2x per dag ofzo) en heb een lichte snotneus maar blijf wel in isolatie. Ook al voelt het onzinnig, maar zo vat ik de brief wel op. Beetje jammer dat ik ongeveer altijd een loopneus/verkoudheid heb, dus zie dat ook niet verdwijnen voor de 10 dagen om zijn.
Ik hoest en nies altijd wel minimaal 3x per dag? Is dat echt gek haha?
niet gek, maar nu met corona wel onhandig ipv quarantaine. ik heb idd het zelfde probleem.