Caronatopic #14

Mijn booster zit erin! Had de vorige 2x nergens last van dus ben benieuwd of het dit keer weer zo is

4 likes

Succes! Is nagenoeg kansloos.

3 likes

Ja hij was gevaccineerd, met AZ wel.
Hij had ook best laat z’n vaccins gekregen, omdat zijn leeftijdsgroep door huisartsen gevaccineerd werd en zijn huisarts met pensioen ging.
Hij gaat gelukkig wel in kleine stappen vooruit, maar het is bizar om te zien hoe een fitte man, zo is afgetakeld in korte tijd.

4 likes

Ja, denk dat iedereen die hoop wel heeft. Denk ook dat het in een hele hoop gevallen wel tegen long covid werkt hoor, alleen helaas niet bij iedereen. Althans, dat hoop ik.

Gelukkig gaat hij nog steeds vooruit, dat is het belangrijkste. Dank je wel :hugs:

2 likes

Pff ik heb echt geluk gehad bij mijn eerste twee vaccins (pfizer, had geen klachten). Heb nu moderna gekregen en ik ben vannacht echt ziek van geworden (ik heb echt heel erg spierpijn over mijn hele lichaam, hoofdpijn, koorts, misselijkheid).

Neemt niet weg dat ik heel blij ben dat ik nu mijn booster heb gehad, hoop echt dat mensen gemotiveerd blijven om voor dat derde vaccin te gaan (of nog beter; dat iedereen zich gaat laten vaccineren, maar ik weet dat dat ijdele hoop is :cry:)

Geen vaccin koorts of griep nog gekregen vannacht, maar man mijn oksel doet toch pijn :face_with_head_bandage:

1 like

Helder artikel voor als er nog zijn die twijfelen of onrustig zijn.

1 like

Gewoon alsof mijn arm oksel en borst een klont zijn :sweat_smile: straalt ook uit als een malle

Booster✔. We zijn wel echt een van de jongsten hier. Ben benieuwd of we er weer zo voortvarend doorheen komen qua bijwerkingen!

2 likes

Hè, ik snap dit niet. In het persoonlijke vragen topic postte je nog dat je deze vraag nooit zou stellen en het belachelijk vindt oid (weet je exacte woorden niet) als mensen deze vraag stellen aan iemand met covid en hier doe je hetzelfde. Wat is dan het verschil?

7 likes

Met Oudejaar hadden we een klein feestje (± 10 man, mag in BE) en iedereen moest zelftesten op voorhand, iedereen was negatief.
Alleen beginnen er mensen die aanwezig waren nu toch positief te zijn en/of symptomen te hebben. Ik heb tot nu toe al 2 negatieve zelftesten, hopelijk blijft het zo.

edit: ik heb mijn PCR-test naar morgenochtend verplaatst

1 like

Had bij de eerste twee nergens last van maar nu en hoofdpijn en verhoging gehad plus zooo een pijnlijke oksel. Rest valt echt weg in vergelihking met die pijn. Maar als het goed is nu wel weer een poos beschermd dus yay :partying_face:

1 like

Ik zit hier te wachten tot m’n vaccinatie (24 uur geleden) klachten gaat geven, zelfs rekening ermee gehouden dat ik me ziek moet melden vandaag maar ik heb gewoon nergens last van? Terwijl ik bij AstraZeneca zo ziek ben geweest. Toppieeee :+1:t4:

6 likes

Ik heb gisteren mijn booster gekregen en mijn oksel doet inderdaad ook echt pijn. Ik kan er prima mee functioneren maar bij de vorige 2 prikken had ik nauwelijks tot geen last. Ik hoop dat dit betekent dat mijn immuunsysteem een flinke “oppepper” heeft gekregen :wink:

4 likes

Hij heeft het over twee tot drie maanden, maar als je dat dan elke keer hebt als je een booster moet (althans ik ga er vanuit dat dit niet de laatste booster zal zijn) dan is dat wel echt mega vervelend. Ik zou het echt niet erg vinden als we regelmatig moeten boosteren maar ik vind dit wel echt een vervelende bijwerking. Ik ga uiteraard wel mijn booster halen natuurlijk maar vind het wel weer typisch dat mensen die menstrueren weer een of andere bijwerking hebben waar (in mijn bescheiden ogen) van te voren nooit bij stil is gestaan.

16 likes

Ik krijg de booster zelf pas over een paar weken, ben heel benieuwd of ik er deze keer echt klachten van krijg (eerste twee keer alleen een pijnlijke arm)
Vriend van me heeft de booster twee weken geleden gehad en die heeft 4 dagen met hoge koorts in bed gelegen. Hij zei dat hij een eventuele vierde prik alsnog wel zou nemen, maar niet echt van harte meer

2 likes

Wat een verrassing hè al die nieuwskoppen vandaag over besmettingen onder vakantiegangers? Vraag me wel af of dit de groep is die alleen met een booster binnenkwam of niet. Snap nog steeds waarom dit niet eens werd afgeraden of ontmoedigd.

Bijna duizend Nederlanders besmet in Oostenrijk

964 mensen zijn positief getest na een reis naar Oostenrijk rond de jaarwisseling. Dat meldt het AD op basis van cijfers van het RIVM. Dat is een verzesvoudiging in vergelijking met de week vóór 28 december. Het aantal positief getesten onder reizigers die zijn teruggekeerd uit Zwitserland en Italië is verdubbeld.

3 likes

Inderdaad! Ik hoop dat er in ieder geval een duidelijk (op onderzoek gebaseerd) advies gaat komen wanneer je in je cyclus de minste bijwerkingen krijgt (tweede helft maak ik op uit het artikel), als het dan toch echt regelmatig moet gebeuren…

4 likes

@Harrrie @Zoekie @June88, wel fijn om te horen dat jullie daar deze keer ook veel last van hebben. Beetje confirmation dat het echt de prik is

1 like

Denk eerder onder de groep die gauw nog even op of voor de 24e Oostenrijk is in gegaan. Op insta zag ik ook al een aantal van die pretletters die gauw even paar dagen eerder zijn gegaan omdat ze nog geen booster hadden.

Mijn booster zit er iig net in, heerlijk genoten van m’n prikangst maar weer hele lieve mensenaan het werk

8 likes