Ik heb mn booster gister gehad en nergens last van gelukkig. Alleen een klein beetje spierpijn maar geen pijnlijke oksel of koorts oid
Ik had hier een paar dagen geleden ook over gepost, had namelijk ook ineens een bult en pijn in mijn oksel sinds zaterdag. Ben donderdagavond geprikt en sinds gisterenavond is de bult/pijn weg! Duurde dus 2 dagen, hopelijk is ie bij jou/jullie dan ook snel weg.
Weer een beetje hoop Jammer dat je niet mee mag doen als je meer dan 12 weken geleden besmet bent geraakt, hopelijk werkt het medicijn dan wel als je hier al langer last van hebt…
In mijn vriendengroep ook. Er zijn drie mensen eventjes langsgekomen om te zwaaien en happy ny te zeggen en die mensen zijn ziek… van de rest tot nu toe een paar niet lekker maar wel continu negatieve zelftesten. Ben benieuwd waar het dan vandaan is gekomen?
Zag via Alma Tostmann, dat deze klacht, die me zeker langdurig heel vervelend lijkt, blijkbaar niet echt kenmerkend is voor omicron. Zij pleit ervoor om de symptomen aan te passen of uit te breiden, omdat omicron zich vooral lijkt te uiten in loopneus, hoofdpijn, vermoeidheid, niezen en zere keel / keelpijn. Hoesten speelt dus ook veel minder een rol. Vond dat zelf wel handig om te weten; dan weet je toch iets beter waar je ook scherp op moet zijn. (Bron)
Langere incubatietijd? Geen idee, ik ga me pas gerust voelen als ik mijn testresultaat heb morgenavond/de ochtend erna.
Ik heb soms de angst dat ik stiekem geprikt ben met een zoutoplossing ofzo, heb echt niets gemerkt van mijn vaccinatie, en ben erna nog goed ziek geweest van corona. Maar goed, binnenkort gaat de booster erin!
In mijn omgeving hoor ik ook echt heel veel mensen die corona hebben of in quarantaine zitten. Helaas ook veel mensen die de booster al hebben gehad. Valt me stiekem toch een beetje tegen hoe goed de booster dan beschermt tegen besmetting (disclaimer: zeer zeker niet wetenschappelijk onderbouwd, puur gebaseerd op ervaringen uit mijn omgeving). Ik heb echter wel het idee dat veel van deze mensen milde klachten hebben dus dat is dan weer positief.
Zit zelf nu een week binnen met klachten maar ben bang dat ik nog wel even moet zitten. Er lijkt niet echt veel verbetering in te zitten namelijk. Begon met keelpijn, een loopneus en af en toe niezen. Inmiddels zit ik nog steeds met een loopneus, niezen, af en toe hoesten, een hoofd vol snot en heb ik sinds 2 dagen ook veel last van opgezwollen klieren bij m’n onderkaak. Hoop dat dat betekent dat m’n klieren druk zijn met het aanmaken van afweercellen en het virus snel m’n lichaam uitwerkt. Had er stiekem toch wel een beetje op gerekend dat ik met 8 dagen wel uit quarantaine zou zijn aangezien ik milde klachten had maar dan moet ik wel heel snel klachtenvrij worden als ik dat nog wil halen.
Vanmorgen ook met mijn vriend bij de teststraat geweest. Hopen dat er niks aan de hand is. Doe je de afgelopen weken zo voorzichtig en komt het mogelijk via werk.
Ik heb ook drie keer niets gevoeld, krijg bijna fomo
@Evenveel nee niet nodig, ik kreeg ineens een afsprakenkaart en die moet je de volgende keer (lol welke volgende keer ) meenemen. Snap niet waarom, want met drie vaccinaties is deze kaart nu ook vol, maar goed.
Bij de locatie waar ik ben geweest was er wel mogelijkheid om de booster bij te laten schrijven in het gele boekje. Heb ik wel laten doen (geen idee of het nut heeft btw want m’n eerste twee AZ-vaccins staan er niet in omdat mijn huisarts dat niet deed) maar vgm was het niet verplicht haha. Ik kreeg ook een los geprint blaadje mee.
Nee, ik heb zon ding niet eens.
M’n vader had een afspraak voor de booster, maar kreeg hem niet omdat hij maar 1x Pfizer heeft gehad (1 vaccinatie + corona gehad). Nu moest hij dus ineens de 2e halen en mag hij de booster pas in april.
Maar dit is helemaal niet algemeen bekend toch?
Huh wat raar. Vriendin van mij in de zorg heeft gewoon booster gehad ondanks corona in december, 1x pfizer in juni.
Wel zorg dus ziekenhuis geprikt, dat zal t verschil zijn.
Ja ik vind het ook heel raar. Hij zei dat er dus ook de hele tijd mensen naar de informatiebalie (geloof ik) werden gestuurd om deze reden.
Booster zit erin!
Huh, wat is dat nou voor iets? Alleen omdat het ‘booster’ heet krijgt hij het niet? Want of het nou 2e prik heet, of booster, voor hem is het dan toevallig de 2e maar die zou hij toch gewoon moeten krijgen? Booster is toch niet anders dan een ‘gewone’ vaccinatie. Vervelend dat hij nu weer een nieuwe afspraak moet maken!
Ik heb even een gembershot naar binnen gegoten, ben erg ziek geweest in het weekend maar nu langzamerhand weer aan de beterende hand. Ben erg bang voor longcovid en het verliezen van reuk en smaak.
Vriendin van mij had dit ook, mocht ook nog geen booster en heeft dus haar 2e vacc gehaald laatst