Ik ben gewoon ruim 2 jaar lang de dans ontsprongen, vorige week zaterdag naar een festival gedaan, sinds dinsdagavond ziek geworden. Dinsdagmiddag nog een zelftest gedaan voor ik naar de fysio ging omdat ik een licht keelpijntje had, was negatief. Daarna niet meer getest omdat ik me echt te ziek voelde om de deur uit te gaan en alleen woon. Dacht net wel weer even boodschappen te kunnen gaan doen, dus nog een zelftest, en die was echt knal positief 
Gelukkig nu alleen nog flinke verkoudheidsklachten, hoesten en veel snot, en dat houdt bij mij vaak best lang aan dus zit nog wel ff binnen ben ik bang.
Ik heb jaren geleden best lang last gehad van netelroos/galbulten, met onverklaarbare oorzaak, en dat is toen vanzelf weg gegaan, en nu is het ineens weer terug. Stelt me gerust dat ik hierboven ook las dat meer mensen dit hebben, ik vertrouw er maar op dat het ook weer wegtrekt als ik me beter voel.
Edit: ben achteraf eigenlijk wel blij dat ik nu pas weet dat ik corona heb, als ik dat dinsdagavond al geweten had, toen ik verhoging en de hele ellende had, had ik me misschien veel drukker gemaakt over hoe ziek ik zou worden.