Caronatopic #14

Van wat ik gelezen heb werken deze helaas nier erg goed

Dat lijkt me echt onmogelijk op 35m2. Informatiebrief positief getest persoon | LCI richtlijnen Daar staat alle info over in isolatie gaan. Als ik jou was zou ik er maar op rekenen dat je zelf ook besmet bent. Hier ging het precies zoals bij jou, vriend besmet ik hoofdpijn en pas een paar dagen later (iets van 4 geloof ik) testte ik positief.

4 likes

@Memento_mori @Cauchi @Evenveel Thanks voor jullie reacties! Ik dacht zelf ook dat steeds testen een betere optie zou zijn, dan doe ik dat gewoon (:

1 like

Mijn man had het na carnaval en testte positief na een nacht samen slapen en een kus op de mond voordat hij de test deed. Daarna toch afstand gehouden en apart geslapen. Wel gewoon tegenover elkaar gegeten elke avond. Ik heb het uiteindelijk niet gekregen!
Heb zelf het idee dat het heel erg kan verschillen hoe besmettelijk iemand is. Maar zeker het proberen waard dus, als je net als ik het gewoon liever niet krijgt. Wellicht heb je geluk!

1 like

Nee, in dit stadium van corona hebben wij geen isolatie gedaan. Is haast geen doen, daarnaast hadden we allebei inderdaad ā€œdan hebben we het maar gehadā€

Als dit anderhalfjaar jaar geleden was geweest, hadden we het waarschijnlijk wel geprobeerd.

4 likes

Moet blijkbaar nog steeds een mondkapje op bij de dokter? Helemaal prima hoor, geen probleem, maar zet t effe in de afspraakbevestiging :smiling_face_with_tear: Het is niet dat ik hier nu vaak kom en dacht dat alle regels weg waren. Dus heb een oud geplet mondkapje wat op de bodem van mijn tas zwierf op :confounded:

4 likes

Je kan om een nieuwe vragen bij de assistente, ze hebben ze vast op voorraad.

5 likes

Ja ik heb wel eens een streepje gezien na een paar uur bij de zelftest. Nog een keer getest en toen was er niks te zien, ook geen klachten ontwikkeld ofzo.

4 likes

Nou de PCR test is negatief hoor! Moest veel langer dan aangegeven wachten op de uitslag. Maar ik geloof het direct als een GGD test wel positief zou zijn, ze ging in mijn mond ipv mijn keel en in de neus was het twee tellen ipv de aangegeven vijf seconden.

17 likes

Top! Blij voor jullie! Wanneer gaan jullie? Heel veel plezier en een goede reis! :airplane:

1 like

Morgen! Dankje.

1 like

Nee die zijn helaas echt beroerd. Kind 2x vals negatief mee getest terwijl bij de gewone zelftest en pcr een positieve uitslag tevoorschijn kwam

Nou, ik heb ook corona (eerste keer) en voel me kut.

Even klagen

Het is echt de slechtste timing ooit, want ik woon tijdelijk ergens anders ivm verbouwing van mn huis en ik moet hier vandaag uit en terug naar m’n eigen huis (wat ik heel graag wil, maar blijkbaar heeft de verbouwing vertraging opgelopen en ivm mn corona mogen die werkmannen volgende week mn huis niet in als ik terug ga :+1:t2:). Heb best heftige griepverschijnselen en niemand kan nu natuurlijk helpen met terug verhuizen. Gisteren heb ik al wat spullen gebracht en kreeg even een mental breakdown toen ik zag hoe mn huis eruit zag en door hoe ik me voel. Wil gewoon in m’n eigen bed liggen en uitzieken zonder stress en stof om me heen.

5 likes

Nou lekker. Er worden vandaag 16 teams eruit gegooid bij de testlijn. Er werd ons verteld dat er rustig zou worden afgebouwd en je niet ineens op straat zou staan. Wel dus. Je hebt nog 2 weken minimaal wat uurtjes. Er wordt niet gekeken naar inzet, beoordeling of hoelang je er werkt. Iedereen baalt echt onwijs. Begrijpelijk dat er wordt afgeschaald, maar de manier waarop is echt niet zoals ze eerder hadden verteld.

6 likes

Goed dat je dit nu zo hebt afgesproken!

1 like

Wat stom!

Ik vind het ook zo raar voelen dat testen straks gewoon voorbij is.

Heb je al andere plannen of eerst maar zien?

1 like

Ik ben wel al bezig met solliciteren, omdat ik er ook wel klaar mee ben. Hopelijk heb ik snel wat anders. De komende weken zal iedereen lekker gemotiveerd werken denk ik :confused:

1 like

Ja snap ik, dat verziekt gelijk de sfeer.
Hopelijk vind je snel iets, wat voor iets zoek je en in welke regio? Miss hebben forummers nog tips voor je!

1 like

Wat zoek je, bij ons zoeken ze nog mensen.

2 likes

Dat is lief!

Ik zoek iets regio Amersfoort/Utrecht. Ik zoek iets waar ik aan de slag kan als CSS of software trainer of iets dergelijks. Maar blijkt allemaal best lastig te zijn als je al heel lang muziek docent bent. Komt vast wel goed hoor. Thanks voor het mee denken.

1 like