Ja! positief getest en duizelig met bewegen van het hoofd. Wanneer ging het bij jou over?
Sowieso ook keelpijn en veel slijm. Jij/ jullie ook?
Ja! positief getest en duizelig met bewegen van het hoofd. Wanneer ging het bij jou over?
Sowieso ook keelpijn en veel slijm. Jij/ jullie ook?
Bij mij was het na 5/6 dagen vanaf de eerste klachten weg! Heb eigenlijk maar vier dagen echt klachten gehad. Kreeg week erop wel migraine dus toen kwamen die duizeligheidsklachten wel even terug
Beterschap!
Zijn er nog mensen in jullie omgeving met corona? Of klachten die kunnen wijzen op corona?
Mân collega is vd week positief getest. Een wonder hoe ze als werkende op de longafdeling dat heeft kunnen ontlopen. Wel pech voor ons want diensten opvangen. Overigens hebben we zeker nog aantal keer per week een COVID opname.
Ja, maar véél minder dan eerst.
Mijn collegaâs vallen met bosjes nu. Allemaal voor de eerste keer. Maar het wordt amper nog verteld, echt bijzonder.
Ja, veel meer weer dan eerst
Wij (mijn vriend, baby en ik) hebben het 2/3 weken geleden ook alledrie gehad, voor de eerste keer.
Kan je in de normale Corona check app de geldigheid van je vaccinaties zien?
Ik ga naar Frankrijk en in de Franse app stond dat mijne verliep, dus ik heb 2 weken terug nog een booster gehaald maar die datum blijft nu gewoon op hetzelfde staan, terwijl de booster nu wel geldig zou moeten zijn?
Ik heb 1 normale vaccinatie gehad, 1 booster en dan nu weer een booster.
Ja dat kan, maar je vaccinaties worden er niet automatisch in geladen, je moet de gegevens van je nieuwe booster zelf updaten in de app
Ja heb ik al gedaan en ze ook toegevoegd in de Franse app maar dan blijft het gewoon staan op expire date juni 2022
Mijn zusje kreeg het ook niet voor elkaar om een later gehaalde booster toe te voegen voor Frankrijk. Terwijl hij wel online zichtbaar was. We hebben het overigens nergens nodig gehad.
O gek, dan weet ik t ook niet!
Nee las inderdaad ook al dat het in principe nergens nodig is, behalve wellicht in een ziekenhuis. Nu hoop ik daar niet te belanden, maar dacht misschien wel handig om voor de zekerheid te halen.
Om de prik ĂŒberhaupt te krijgen was ook al gedoe, omdat volgens de GGD we al volledig gevaccineerd waren, maar goed we hebben hem
Je kan overal in Europa gewoon je nederlandse app gebruiken en laten zien (iig momenteel). Voor Frankrijk geldt dat zeker, ben net terug en heb 'm uberhaupt niet nodig gehad.
Ik zag dat ze bij Schiphol/Badhoevendorp de grote vaccinatie locatie en test locatie aan het afbreken waren. Het was een mega grote tent.
Zonder gekheid, een QR code hoeft nog niet geldig te zijn. Dan krijg je een rood scherm met een kruis erop bij het scannen. Tenzij ik je verkeerd begrijp en de code wel bij het scannen groen wordt.
Niet overal. Voor sommige landen is het voldoende om vorig jaar 1 keer Janssen gehad te hebben en verder niks.
De internationale QR is eigenlijk alleen maar een weergave van de gegevens die bij jou horen, elk land mag zelf een waarde-oordeel (wel of niet horeca binnen, wel of niet het land in, wel of niet naar een zwembad, etc) aan die gegevens hangen.
Nederland heeft besloten dat je na zoveel tijd niet meer beschermd bent, dus dan kan de Nederlandse QR verdwijnen, maar misschien besluit Oezbekistan dat je 3 jaar na je vaccinatie nog naar de bioscoop mag, dan zal daar jouw internationale QR nog een groen scherm geven.