Vind hem nog niet winnen van het idee om tijdens oud en nieuw feestjes op te sporen door te kijken naar hoeveel pizza’s er besteld worden op een adres
Tja dat gaat altijd zo blijven. Of heel lang, ben ik bang. In Ons schema (in NL) werk je ook door totdat je zelf positief getest bent. Je moet het toch ergens afwegen om wel naar de dokter te gaan maar ook duidelijk aangeven dat je bv geen lichamelijk onderzoek wilt. Sterkte!
Klein leed dit. Maar ga over 3 weken bevallen, datum staat vast. Dat moet absoluut in het ziekenhuis. En moet daar blijven met de baby. Begin nu met oplopende cijfers het toch wel knijpen. Verwachting was eerder al dat in tweede week van januari de piek verwacht wordt van ziekenhuisopnames. Vorige week was het op de gyn afdeling al druk met zwangeren en Corona. Overwerkte verpleegkundige. Ik denk dat ik straks ergens in een andere stad moet gaan bevallen. Want vaccinatiegraad en nastreven van maatregelen in Rotterdam is natuurlijk belabberd. .
Ik duim voor je dat je alsnog in Rotterdam kunt bevallen en niet in Capelle
Omdat de kinderen er niet zo ziek van worden denk ik?
En natuurlijk de maatschappelijke druk, want kinderen thuis=ouders niet werken.
Interessant dit, benieuwd wat hier uit komt.
Heb zelf 14 maanden geleden corona gehad en heb nu nog steeds dat sommige dingen heel bitter en alsof het rot is smaken. Heb via de KNO arts een lichte prednison kuur gedaan en dat heeft niks uitgehaald helaas. Benieuwd of deze variant misschien wel een oplossing is.
Heeft er hier iemand al eens met 1 vaccinatie z’n qr code moeten laten zien in Duitsland? Dus dat je 1 vaccinatie hebt gehad vanwege eerdere besmetting. Doen ze daar moeilijk over en wordt dat gewoon geaccepteerd?
En heeft iemand enig idee waarom een herstelbewijs in Duitsland minimaal 28 dagen oud moet zijn voordat hij geldig is?
Hier ook de okselbult na de booster, echt een gek gevoel, alsof er een bh bandjes bizar knelt daar en tintelt ook als ik m’n arm optil (voor zover dat lukt). Maar “fijn” om te lezen dat ik niet de enige ben, gister geprikt dus hopelijk na morgen ook over.
Werd trouwens wel echt enthousiast van de drukte bij de vaccinatielocatie, toch enigszins geruststellend dat veel mensen daar snel voor in actie komen
Kan nergens vinden dat een booster nodig is om als “volledig gevaccineerd” geregistreerd te staan, dus denk dat dat dan ook wel goed gaat
Ik vond het artikel zo sterk. De reden kan zijn dat de bijwerking meer voorkomt of dat de melding van de bijwerking meer wordt gedaan. Owjajoh.
Props voor de toewijding van die jongen op het nieuws die met zijn broer van Almere naar Leeuwarden is gereisd omdat hij geen week op zijn booster wilde wachten
Heb jij een harde bult, eventueel rood? Bij mij is het meer helemaal verdikt rondom mijn oksel, lijkt wel vocht ofzo. Het is niet rood of hard. Vind het toch wel een beetje creepy.
Het is eigenlijk best logisch dat dat gebeurt, als die gedachte misschien helpt! Je lymfeklieren zijn eigenlijk centra van immuuncellen, dus als er veel activiteit is van immuuncellen kunnen die lymfeklieren opzwellen. Hoop dat je er niet al te veel last van hebt of het in elk geval snel beter is.
Ik heb dit ook zo, en na vorige 2 Pfizers had ik het ook. Ging na een paar dagen weg
Gek hè? Ik schrok er een beetje van omdat ik eigenlijk dacht dat het gewoon een soort van rode zwelling zou zijn en heel herkenbaar. Nu lijkt het net of ik aan één kant ineens dikker ben geworden ofzo… kan het niet goed omschrijven maar het is dus vocht. Ach ja, morgen gaat het vast weer beter.
Bij mij is het wel wat dikker, maar nog niet echt rood kunnen ontdekken, zit denk ik wat dieper onder m’n huid. Heb net al in de spiegel staan kijken met m’n beide armen omhoog haha. Bij vorige pfizers alleen een stijve arm.
Denk eraan dat er in veel Bundesländer 2g plus is en je alsnog dagelijks moet testen als je horeca en theaters in zou willen, maar bijvoorbeeld ook voor een bezoekje aan een bakker.
Mocht je langer dan 24u gaan.
Verder had een vriend ook geen problemen na herstel +1 vaccinatie
Werd bij ons gewoon geaccepteerd eind oktober, ze scanden ook niet altijd maar keken vaak naar laatste datum vaccinatie of 1 vd 1 geloof ik. Zijn toen iig overal binnen gekomen! Een Duitse vriendin had het geloof ik op deze site gevonden: RKI - Impfen - Durchführung der COVID-19-Impfung (Stand 30.12.2021) En dan zoeken op infektion geloof ik!
Wat hebben we het hier eigenlijk toch goed, met z’n allen.
Ik heb vanmiddag mijn afspraak voor de booster, maar kan de gezondheidsverklaring nergens meer vinden. Is dat erg? Of hebben ze die ook op de prik locatie liggen?