Thanks ik ga morgen zo geen zin in
Ik ben zojuist ook positief getest nadat mijn vriend zondag positief was. Heb alleen keelpijn nog maar ben echt onredelijk in paniek. Kutzooi
Is er iets wat je evt zou kunnen kalmeren? Hier dag 5 en het is me echt alles meegevallen. Voelde oprecht gewoon als een flinke griep en zit nu in de stijgende lijn omhoog.
Het valt bij mij ook reuze mee! Alleen wat moe en koorts maar ja heb het met griep erger gehad. Ik weet dat het bij iedereen anders “valt” maar maak je niet nu alvast druk om iets wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat komen!
Nee niet echt helaas, ben nu wel wat rustiger. Ben bang voor het verloop omdat ik chronisch ziek ben en de laatste weken al erg last had van Tietze, maar ja wat @chasingrainbows ook zegt ik moet gewoon afwachten, misschien (hopelijk) valt het alles mee. Fijn dat het weer beter gaat met je en met jou ook, @chasingrainbows!
Oh wat vervelend! Voel je je alweer wat beter? Sorry ik heb je reactie helemaal gemist. Herstel telt in Amerika inderdaad niet, maar 2 shots van een “mix and match” vaccin telt wel als volledig gevaccineerd. Ze zetten dat zelf niet in, maar keuren dat wel goed omdat andere landen het doen. Dus ik zou denken dat jouw 2x pfizer als mix and match wordt gezien. Je zou ook nog even contact kunnen opnemen met de Amerikaanse overheid. Ik heb deze info hier gevonden: Non-U.S. Citizen, Non-U.S. Immigrants: Travel to and from the United States | CDC
Ga jij een herhaalprik halen als dit mogelijk is straks?
- Ja
- Ik twijfel
- Nee
0 stemmers
De mensen die twijfelen of niet een herhaalprik willen, is dat nog steeds om dezelfde redenen als voorheen (het is maar een griepje, straks moet ik oneindig prikken halen, de bijwerkingen van de prik wegen niet op tegen het risico van een coronainfectie) of zijn er inmiddels nieuwe inzichten om de prik niet (meer) te willen?
Ik zie voor mezelf geen enkele reden om een prik níet te nemen. Ook niet als dat elk halfjaar zou zijn.
Omdat ik van de eerste drie steeds een stuk zieker werd dan de vorige en daarom misschien teveel op zie tegen de vierde.
Heb je dan liever meer kans om op een totaal random moment heel ziek te kunnen worden en meer kans op long covid te hebben?
(Serieuze vraag, bedoel dit niet gemeen)
Daarom stem ik ook voor ‘ik twijfel’ en niet voor ‘nee’. Natuurlijk wil ik geen long covid, dat lijkt me vrij logisch. Maar weten dat je op bepaalde dagen na de prik ontzettend ziek gaat worden en dat jezelf min of meer zelf hebt aangedaan, dat kan mij er wel van weerhouden ja.
In principe wel tenzij ze zeggen van goh als je net corona hebt gehad dan kun je beter nog even wachten. Maar verder kom maar door
Ik heb het zelf net gehad, en twijfel of het dan nodig is om nog een booster te halen of dat m’n lichaam nu zelf wel antistoffen genoeg heeft. Maar daar heb ik nog precies nul onderzoek naar gedaan
Onderzoek? Daar informeren ze je toch gewoon over, dat je zoveel tijd na je besmetting moet wachten
Ik denk dat ze net als bij de vorige boosterronde zeggen dat je besmetting minstens drie maanden geleden moet zijn eigenlijk.
Zelf zal ik een afspraak maken zodra het kan. Ik ben tegen die tijd in de laatste weken van de zwangerschap dus ik vind het fijn om mezelf en baby dan zo veel mogelijk te beschermen tegen corona, ook al is het risico voor zwangeren niet meer verhoogd dacht ik.
gelukkig hoef je zelf ook geen onderzoek te doen
Ik bedoelde niet dat ik serieus van plan was om een onderzoek op te starten mensen
Uit onderzoek dat ik eerder in het topic heb geciteerd blijkt dat de aanmaak van antistoffen door iig omicron nogal tegenvalt (slechts 20% ofzo) en, sterker nog, dat het zulke slechte bescherming biedt dat je zelfs na een paar weken wéér ziek kan worden van omicron
Ik mag pas over een half jaar een prik omdat ik nu corona heb maar ik haal t dan sowieso.
Maar kan iemand met me meerekenen. Ben echt te moe hiervoor
Mijn klanten begonnen achteraf gezien de 24e. 25e werd ik flink ziek. Wanneer mag ik uit quarantaine?