Dag 6 is echt nog kort, dat kan echt nog wel weken of langer aanhouden…
Ja, ik vind dag 6 ook kort ;). Ik ben gewoon heel erg geschrokken over hoe ik er nu aan toe bent en daarom was ik benieuwd hoe dit bij anderen eruitziet. Jammer om te horen dat het nog zo lang kan aanhouden.
Oh was niet bedoelt om je te laten schrikken natuurlijk! Ik snap dat het tegenvalt, maar denk eigenlijk ook dat velen het zo onderschat hebben of onderschatten
Hopelijk trekt het snel bij je weg. Zelf heb ik die klachten niet zo gehad, behalve de eerste 10 dagen, maar ik weet het wel van anderen en vooral ook de ervaringen in dit topic die daar nu nog last van hebben volgens mij
Ik heb het zeker onderschat. Dit is de eerste keer voor mij dat ik corona heb en ik ben er echt goed ziek van. Hiervoor heb ik dit topic niet bijgehouden maar heb wel geprobeerd om ver terug te lezen. In ieder geval: bedankt voor je snelle reacties!
Duurde bij mij een paar weken. Klein rondje lopen was al teveel, dan moest ik halverwege op een bankje gaan zitten…
En pas na vier maanden zat ik weer op mijn oude niveau (5x per week sporten)
Heb je dat uithoudingsvermogen moeten trainen? Dus om weer op je oude niveau te komen, elke keer dat rondje vergroten en langzaamaan het trainen gericht opbouwen?
Nee ik heb gewoon veel gerust en naar mn lichaam geluisterd!
Het kan ook aan het weer liggen. Zeker in combinatie met (naweeën van) corona. Dat idee heb ik bij mezelf althans.
Ik zit nu op dag 11 en ben nog steeds buiten adem van alles, snot wat vastzit en hoest die blijft. Ook nog geen smaak nu maar dat lijkt me logisch als mn neus zo dichtzit. Wel voor het eerst geprobeerd te sporten maar dat viel vies tegen.
@Noodle ah, ok, dat klinkt ook wel logisch! Hopelijk ben je inmiddels weer helemaal hersteld en op je oude niveau.
@LazySusan goede suggestie, daar moet ik ook rekening mee houden. M’n wangen voelen nu een beetje gloeierig en ik schrok daardoor (was bang voor koorts), maar dat komt gewoon door het weer.
@Vanjie wat balen! Veel beterschap
Sorry kreeg er corona boven op. Ironisch. Mijn vraag was of je na herstel + 1 prik pfizer en 1 booster pfizer genoeg bent gevaccineerd volgens amerika. Volgens mij telt herstel en booster niet als dosis?
Ik zit vandaag op dag 10 en dacht laat ik een korte workout doen. Na 12 mins krachtoefeningen stond ik te trillen op m’n benen terwijl ik voorheen met enig gemak 5 km hardloop.
Wel mooie benchmark om te kijken hoe verder en het is niet verrassend maar had toch anders gehoopt.
Shit voor de 2e keer corona. De eerste keer in januari heb ik er maanden last van gehad, voelde me eigenlijk pas deze maand weer helemaal fit en was eindelijk conditie aan het opbouwen.
Ik heb heel erg dat als ik mij minimaal inspan ik duizelig / licht in mijn hoofd wordt… heel naar.
Bah, dat klinkt heel frustrerend. Heb je nog corona of is dit een nasleep?
Ik heb het nog steeds, mijn tweede keer. Eerste keer was in het najaar van 2021, toen zelfde klachten. Gelukkig weer voorbij gegaan. Maar dat vermoeide en duizelige heb ik beide keren gehad, nu wel erger!
Zijn er ook meer mensen waarbij hun ongesteldheid niet is gekomen na een corona besmetting? Ik weet dat meer mensen wel rare klachten kregen na de vaccinaties dus er zal vast een connectie zijn
Ja, ik werd denk ik 1,5 week te laat ongesteld toen ik Corona had
Wij snappen er hier thuis helemaal niets van.
Ik heb COVID, kinderen óók, mijn man heeft precies dezelfde klachten, en test constant negatief. Zelfs al naar de GGD gegaan ( werkt ook in de zorg), hij voelt zich te ziek om te gaan werken en dat heeft hij echt nooit. Komt nu weer net helemaal geradbraakt uit bed, koorts en toen is de test weer zo wit als wat…net als voorgaande 5 dagen.
Heeft iemand dit ook gehad?
Mijn vriend is een tijd geleden wel ziek geweest en testte ook negatief en na een aantal dagen knapte hij ook weer op. Alleen hij bleef heel erg zweten in de nacht (terwijl de koorts weg was). En omdat we uit eten zouden gaan met familie testte hij toen voor de zekerheid nog een keer en die was positief. Misschien komt het nog of heeft jouw man echt een gewone griep