Caronatopic #14

Denk jij dat er in het najaar weer maatregelen komen?

• Ja denk het wel
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee denk het niet

0 stemmers

2 likes

Als het nodig is hoop ik het wel, maar met die uitspraken van Kuipers denk ik eerder niet dan wel

8 likes

Ik denk dat ze zeggen “iedere sector moet het zelf doen” maar ik hoop wel op landelijke (strenge) regels als het echt nodig is want anders gebeurt er toch precies niks vanuit de mensen zelf.

3 likes

Ik denk misschien wel weer iets van een QR code. Zodat zoveel mogelijk mensen een herhaalprik gaan halen. Alles dicht qua horeca en contactberoepen niet meer denk ik.

1 like

Ik hoop het niet. Is ook niet nodig

3 likes

Hoe weet je dat

4 likes

:crystal_ball:

2 likes

Sinds ik corona heb gehad in maart en daar flink ziek van ben geweest, heb ik zo’n lage weerstand. Van ieder zuchtje word ik ziek of voel ik niet fit :frowning: zo vervelend

1 like

Hopelijk levert dit onderzoek meer informatie op voor long covid patiënten.

3 likes

Had ik eerst ook, tot ik ook mn keel testte! In mijn neus was negatief, maar ik vertrouwde het echt niet. Gewoon met die neuswisser achteraan je keel wrijven, niet met speeksel oid. Moet je wel je gag reflux wat kunnen onderdrukken. En kreeg instant een dikke streep.
Las dat het met deze variant eerder in je keel zichtbaar is, en pas na een paar dagen ook in je neus.
ook @kali

Meer mensen die echt extreem moe blijven na hun covid besmetting? Ik kan echt slapen en slapen maar niks laat me ook maar een beetje beter voelen qua vermoeidheid.

1 like

Yes heb ik ook gehad. Het was echt raar soort zware, niet te negeren, vermoeidheid

Het werd uiteindelijk wel langzaam minder. Na vier maanden was ik weer de oude!

1 like

Ja, althans, mijn besmetting is pas 2 weken geleden maar die vermoeidheid vind ik ook mega hardnekkig. Ik val rustig 2 tot 3x overdag in slaap.

1 like

@Ruby @Noodle merk ook echt dat ik heel erg vergeetachtig ben. Weet niet zo goed of het covid gerelateerd is of misschien door de vermoeidheid. Maar ik vergeet meermaals op een dag waarom ik bijv daar heen liep, of wat ik aan het opzoeken was op bijv instagram. Alles lijkt ook veel meer moeite te kosten qua nadenken. Echt heel raar.

1 like

Weg

3 likes

Ik zit nu op dag 24 sinds mijn positieve test en het gaat best wisselend, zowel per dag als per dagdeel. Op een ‘goeie dag’ ben ik zo’n 12-14 uur wakker; heb ik 5000 stappen gezet en misschien nog wat taakjes uitgevoerd (de was, koken, de vaat, etc). Op een slechte dag heb ik 1-2x een waanzinnige inkakker die ik meestal op de bank uitzit. Ik kan niet slapen overdag, dus dat is erg vervelend. Verder slaap ik ‘s nachts niet goed door en val ik na lang in bed liggen (1 - 2 uur na het naar bed gaan) pas in slaap.

Daarnaast heb ik nog de volgende klachten: angstig, nachtmerries, af en toe hoofdpijn, gevoel van zware ledematen, verdrietig/somber, misselijkheid, last van m’n stoelgang en tintelingen over m’n lichaam.

Ik werk in het voortgezet onderwijs, dus op dit moment heb ik ‘vakantie’ en gelukkig geen werk waar ik me druk om hoef te maken. Anders was het voor mij ook echt niet haalbaar gewesten nu weer te werken!

1 like

Bij de Kruidvat hebben ze er 10 voor €15. Of 5 voor €7,50 bij etos maar dat zijn geen flowflex testen

2 likes

Flowflex bij kruidvat is per single pack 1,99 en per 5 pack 7,99

2 likes

Ik zou morgen uit quarantaine mogen maar sta vandaag hartstikke verkouden op zonder reuk en smaak. Terwijl ik verder nauwelijks klachten heb gehad :sob:

Ik baal zo, heb ook eindelijk vakantie maar kan dus lekker binnen zitten met dit mooie weer.

3 likes

Oh shit! Volgens mij resetten je quarantaine dagen ook zodra je wel klachten krijgt :eyes: