Meteen de booster!
Mijn vriend kreeg ineens maandag een bericht dat hij bij zijn huisarts woensdag of vandaag de booster al kon halen! Woensdag zat al snel vol, maar alsnog vandaag eentje kunnen halen. Kon helaas niet mee, maar ben denk ik morgen aan de beurt dus zal vast ook snel kunnen.
Hier ook zitten schuiven met postcodes en mijn vriend kan maandag al. Morgen mag ik waarschijnlijk ook plannen, dus hopelijk gaat dat net zo voorspoedig.
Bij een vriendin ging de huisarts net langs de deuren met overgebleven vaccins. Fijn, zulke initiatieven!
Ik kan ook zondag al hier vlakbij Goed begin van het jaar
Mijn PCR was uiteindelijk positief, laat maar weer zien dat je niet van zelftests moet uitgaan.
Heeft een booster effect op een PCR test? Ik kan voor mijn reisje nog geboosterd worden.
Er zal dan een halve dag tussen booster en test zitten.
Ik heb ook een afspraak. Wel pas de 17e. Kreeg eerst allemaal locaties die echt kneiterver waren trouwens. En dan ook pas de 23e ofzo. Ik woon echt op nog geen tien minuten loopafstand van een locatie maar die stond er maar niet tussen. Uiteindelijk met een andere postcode stond die er wel tussen.
Ik heb een paar keer opnieuw ingelogd en kreeg op een gegeven moment een optie voor morgenmiddag op 20 minuten rijden, prima! Lekker begin van 2022.
Ik zou dus vooral ook ff op rustigere momenten inloggen, dan krijg je andere opties.
Dus misschien valt t mee? Is dat de conclusie?
De website om een afspraak te maken voor een booster wil maar niet werken… Ik mag hopen dat dat niet echt te maken heeft met het feit dat ik nu in het buitenland ben, wat idioot als je dan niet eens een afspraak voor een test of vaccinatie zou kunnen maken. Meer mensen bij wie de website er al een poos uit ligt / lag?
Volgens mij werkt de site niet via wifi in het buitenland. Je moet dan via 4G of een VPN.
Ik heb juist net zonder problemen een afspraak voor mijn booster kunnen maken!
1989 en 1990 mogen nu nl ook vanaf 16:00 uur!
Oh mijn god haha In het buitenland? Dan geen online afspraak voor de boosterprik Bedankt Nederland, nou dan ga ik het maar eens op 4G proberen
Gelukt met 4G, bedankt voor de tip @syntagma!
De webdesigners hadden lol
Bij mij stonden die stippelrjes in de vorm van een vierkantje eromheen
Oké, mijn laatste nuttige activiteit voor 2021: mijn boosterafspraak is net gemaakt
Zullen er vandaag weer nieuwe jaartallen aan de beurt zijn of is er een dagje pauze omdat het nieuwjaarsdag is?
Met Kerst verbaasde mij het eerlijk gezegd dat ze ook jaartallen noemden dus ik verwacht het nu ook wel eigenlijk
Haha ja daarom hoop ik het nu ook! Maar het blijft overal zo stil, zelfs orakel Kirsten heeft er nog niets over gezegd