Caronatopic #14

1989 en 1990 mogen vanaf 16u :partying_face:

10 likes

Ik ben alsnog positief getest vandaag! Dus het voelt iets ‘nuttiger’ om nu echt helemaal in isolatie te zitten ipv waarschijnlijk negatief. Maar goed, geen booster nodig dus voorlopig en heb heel veel hapjes en drank besteld voor mezelf. En dan lekker op tijd slapen. Moet zeggen dat ik wel wat moe begin te worden en hoofdpijn, hopelijk wordt het niet erger. Ik wens jou ook een fijne avond thuis! Lekker in hetzelfde schuitje.

1 like

Whuttt?? Yes! Op de valreep nog van dit jaar haha

2 likes

1987 represent, kan morgen al terecht wow

Gaat echt rap ineens, ik mag denk ik morgen!


Mijn vriend mag zo al. Hoe hebben jullie dat gedaan met partner? Het meest efficiënt is natuurlijk om samen te gaan.

1 like

Jaaa, mijn man zei het al. :tada:

Hij heeft een afspraak voor volgende week, maar we plannen bewust apart omdat we twee kleine kinderen hebben en we dan geen oppas hoeven te regelen.

1 like

Kon hem nu al inplannen! Dus voor 4 u :slight_smile:

Yes ik ook! Wel pas 18 januari haha

Wij gaan apart. Ik wil hem z.s.m. en mijn vriend zo dicht mogelijk in de buurt. Er zit 10 dagen tussen onze afspraken.

1 like

Ik heb een andere postcode ingevoerd, kon daardoor aanstaande zondag al terecht! (priklocatie badhoevedorp)

2 likes

Blehhh we zitten weer in een stijging. Hopelijk gaat het allemaal meevallen

1 like

Jaa ik heb ook allerlei verschillende postcodes in de buurt geprobeerd en kan nu al zondag terecht! Loont echt om langer te proberen

1 like

Ja ik ook! Kan morgen, wel een ruim uur met de auto maar je moet er wat voor overhebben.

2 likes

Als je maar 1 prik hebt gehad omdat je Corona hebt gehad. Moet je dan eerst prik nummer 2 krijgen en dan pas de booster of meteen booster?

1 like

Meteen de booster!

1 like

Mijn vriend kreeg ineens maandag een bericht dat hij bij zijn huisarts woensdag of vandaag de booster al kon halen! Woensdag zat al snel vol, maar alsnog vandaag eentje kunnen halen. Kon helaas niet mee, maar ben denk ik morgen aan de beurt dus zal vast ook snel kunnen.

3 likes

Hier ook zitten schuiven met postcodes en mijn vriend kan maandag al. Morgen mag ik waarschijnlijk ook plannen, dus hopelijk gaat dat net zo voorspoedig.

Bij een vriendin ging de huisarts net langs de deuren met overgebleven vaccins. Fijn, zulke initiatieven!

Ik kan ook zondag al hier vlakbij :cool: Goed begin van het jaar

1 like

Mijn PCR was uiteindelijk positief, laat maar weer zien dat je niet van zelftests moet uitgaan.

Heeft een booster effect op een PCR test? Ik kan voor mijn reisje nog geboosterd worden.

Er zal dan een halve dag tussen booster en test zitten.