Ik zou dat zelf ook doen, maar snap wél dat er mensen zijn die in hun belletje met de GGD hier naar vragen en als ze dan horen dat dat gewoon kan ze daar vanuit gaan en niet eerst nog online research doen.
Miereneukerij dit. Maar het is geen quarantaine meer maar in isolatie zijn bij een positieve test. Kan mij ook voorstellen dat de regels bij in isolatie gaan strenger zijn dan in quarantaine zijn. Dus misschien zegt ggd wel bij quarantaine je mag naar buiten maar bij isolatie lijkt mij jezelf isoleren.
Nee, bij beiden moet je thuisblijven. Noem het miereneukerij, ik hou niemand tegen, maar laten we niet doen alsof het mag. @Druppels en je hoeft ook niet zelf research te doen, staat gewoon in de mail als het goed is.
Dat snap ik. In mij ogen zou je ook het advies van RiVM site moeten volgen en dus in beide gevallen thuis blijven. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ggd mogelijk ander advies geeft. Verschil quarantaine vs isolatie.
Is het ook oke als je die gezondheidsverklaring op je telefoon laat zien bij de boosterafspraak? Zoals elke millennial heb ik natuurlijk geen printer
Je kan m daar ook invullen!
Oh top, dank je!
Ik heb net mijn boosterafspraak van vandaag omgewisseld voor een ggd-test
Sinds gisteravond licht verkouden, een hoestje en misschien keelpijn (heb gister ook keihard op m’n tong gebeten en m’n hele mond doet pijn maar denk verschillende pijntjes te voelen)
De zelftesten van gister en vanochtend zijn wel allebei negatief.
De booster zit erin hoor. Was veel drukker op de locatie dan de vorige keren, maar heel goed geregeld allemaal. En geprikt door een militair, dus al met al een goede ervaring
Ik wil ook door een militair geprikt worden. Iedereen duim alsjeblieft mee voor de 17e
Ik dacht dat de drukte bij de algemene ggd lijn nu wel voorbij was, maar kwam niet eens in de wachtrij terecht . Via de medische lijn kwam ik er wel snel doorheen. In ieder geval m’n booster ook gepland en kan maandag al terecht
Haha hopelijk heb je hetzelfde als mijn zus, die ging naar zo’n inlooplocatie en daar waren alleen militairen en ze waren de enigen (ze was met haar vriend en hun baby). Die militairen hebben de baby vermaakt terwijl zij geprikt werden
Ik mag vanavond en wil ook een knappe militair verdomme
Jullie verhalen klinken als een mooie boostercampagne. Knappe militair boostert jouw weer veilig.
Nou, ik heb de booster gehad hoor. Ik heb me helaas niet zo groot kunnen houden als ik gehoopt had. Voor vertrek al zowat in paniek en ik stond in de rij al met tranen in mijn ogen. Prikken zelf geen probleem, hele aardige mensen. Tijdens het wachten werd ik helemaal gek van de hoeveelheid mensen, maar deze keer had ik mijn koptelefoon mee, dat scheelde wel wat.
Na dat kwartier terug naar de auto nog een keer keihard gejankt, omg. En nu heb ik wijn
Ik vind het lastig dat mijn partner en jk niet dezelfde gedachte hebben over het wel of niet vaccineren van ons kind.
Supergoed gedaan!! Je mag echt trots op jezelf zijn. En nu lekker bijkomen
Wilde net al een post maken met de vraag hoe het ging. Maar je hebt het gedaan! Je mag trots op jezelf zijn! En nu lekker genieten van de wijn
Heeft iemand een link met uitleg of filmpje over hoe je een keelswap moet doen? Liefst in het Nederlands, mijn Engels is niet zo goed
Googlen levert niet echt iets op
Eerste hit op Google: