Edit: nog wat duidelijker plaatje. Hier moet je swappen, kun je niet echt iets fout aan doen eerlijk gezegd. Niet de huig aanraken, das vervelend haha.
Thanks, ik kan niet Googlen blijkbaar
Maar ziet eruit alsof ik die swab wel moet kunnen
Ik had ergens gelezen dat ik de amandelen moest swabben, dus dat gisteren gedaan. Het ging helaas niet goed â
Erg veel zin om hem morgen weer (preventief) te doen.
Ja kan prima
Ik liever niet, nu ik gehoord heb dat ze alleen digitaal een mini cursus van een halfuur hebben gehad
Wel een slechte, antistoffen zijn maar eiwitten, die âlerenâ niet. Verder âminder sterk wordenâ zou ik niet zo zeggen, eerder âafnemen in aantalâ. Ook zijn die antistoffen niet âgetraindâ, maar de cellen die ze maken (geactiveerde B-cellen) wel.
Ok, ik ben misschien een beetje hard. Mooie poging van nu.nl,
Ik lees dat sommige mensen nu ook met de zelftest een keel swab - goor woord - nemen. Mag/kan dat? Ik heb nl lichte keelpijn en wil morgen even zelftest halen.
Hij zit erin! Heel geestig, we zitten in een soort treintje en de prikker komt langs ons
Ik moest ook nog langs de arts ivm zwangerschap en aspirine, maar hoefde alleen het prikgat 2 min afdrukken.
Ja kan gewoon. Zie filmpje/plaatje hierboven. Eerst keel, dan beide neusgaten doen. Succes!
Oh beide, goed dat je het zegt morgen even testen, fingers crossed.
Edit: we hadden er nog een liggen, negatief. Als ât morgen nog niet minder is plan ik GGD
https://www.ad.nl/gezond/jettie-34-moet-leren-leven-met-long-covid-ik-lijk-soms-wel-dement~ae6cf167/
Zoân heftig artikel.
Ik deelde dit artikel met mijn vader, en hij reageerde verbaast op het feit dat er dus mensen zijn die er nog steeds zo lang last van hebben. Hij kijkt iedere dag het journaal en lees elke dag de krant, maar dit wist hij niet.
Waaaaaaaarom wordt dit nooit genoemd? Waarom komt dit nooit langs in de persconferenties? Ik begrijp er niets van.
Vandaag mijn boosterprik gekregen. Voorlopig een pijnlijke arm, hopelijk valt de rest nog mee
Long covid is wel eens op het nieuws geweest en ook wel eens benoemd op de persconferenties. Denk dat je vader dat gewoon gemist heeft. Overal in het land zijn er al sinds het begin post-covid poliâs geopend voor deze patiĂ«nten. Is er fysiotherapie en ergotherapie.
Ik bedenk me plots dat ik vandaag na mân booster helemaal geen formulier met een stempel en welk vaccin heb meegekregen na de prik (zoals bij de eerste twee).
Kan dat kloppen?
Ik ontken dat ook nergens. Het is een reactie op @Evelyn haar vader die er nu pas achter lijkt te komen. Terwijl als ik Google naar long covid en NOS of RTL het zeker wel besproken is. Weliswaar te weinig maar het is niet erg nieuw fenomeen.
Mmm ja ik heb m ook vandaag gehaald en ook dat formulier niet gekregen idd
Ik heb die wel gehad maar ben geprikt in het ziekenhuis.
Heb ik ook niet gehad, maar het staat wel online in mijn rivm dus het zal wel best zijn
Ik had wel een formulier (al voordat ik gevaccineerd werd), maar geen stempel. Mân vaccinatie stond binnen 12 uur al in de app.
Ik ga zo de booster halen! Ik begin er met mijn prikangst bijna aan te wennen