Oh yessss, net afspraak gemaakt en mag om 17u al!
Jaa, 91 en 92 mogen!
Nog 4 jaar en dan mag ik
Hopelijk gaan ze nu op dit tempo door, dan mag ik morgenmiddag mijn afspraak inplannen (1997). Mijn ouders krijgen vanavond hun booster, goed begin van het nieuwe jaar
Ik heb net al een afspraak kunnen maken voor 1991!
Ik net een afspraak gemaakt en mag om 7 uur vnf, wel een stad verder (40 minuten rijden denk, maar heb het er wel voor over). Kan me maar een paar uur druk maken over die naald
Edit: ik kijk net op Google maps voor de exacte locatie: is het maar 23 minuten rijden. Nou die priklocatie in de stad dichterbij (waar ik vorige x ben geweest) is 15 minuten dus
Enige probleem is dat ik geen gezondheidsverklaring heb op papier + geen printer
Heeft het nut om straks nog een keer te kijken voor andere locaties? Ik ga niet naar Zierikzee als ik in Rotterdam woon, ik heb geen auto.
Edit: laat maar, als ik ververs kom ik dichterbij. Nog steeds niet in Rotterdam, maar iig dichterbij.
Edit 2: lifehack, na drie keer opnieuw postcode invoeren kan ik komende week al in Rotterdam terecht!
Nog 4 jaar, gaat gelukkig wel snel nu
Ja heb ik ook een paar x gedaan. Ik kon eerst 13 januari als vroegste, even terug en nog een keer: toen al de 3e, nou ik dacht dat kan eerder en nu kan ik dus vnf
Op de locaties liggen genoeg gezondheidsverklaringen. Dus je kan het ook ter plekke invullen. Dus geen zorgen maken daarover hoor!
Is het een probleem om iets later op de dag naar je afspraak te gaan? Of eigenlijk; mijn vriend gaat dan in de ochtend tijdens mijn tijdslot, en ik in de middag tijdens zijn tijdslot.
Ik begreep dat verplaatsten tijdelijk niet mogelijk is, dus ik hoop het zo te kunnen oplossen (en dus ook zonder de telefoonlijn onnodig te bezetten)
Ik dacht dat ik Al vlot kon haha. Ik kan de 8e terecht voor mijn booster. Misschien had ik ook een aantal keren moeren refreshen.
Ik heb heel vaak gerefreshed en kon alsnog pas 10 januari als ik niet 45 min wilde rijden. Ik zie verder amper mensen nu ik toch thuis zit dus vind 10 januari wel prima
Ik kan maandag om de booster! Ik vroeg me trouwens af of ie nog voor de zomervakantie zou volstaan, als je dan op vakantie wil of dat ie dan weer te lang geleden is, terwijl who knows is allemaal koffiedik
Ga je nu naar Breepark?
Gezondheidsverklaring ligt daar sowieso ook, kun je op priklocatie invullen heb ik gehoord
Volgens mij krijgen we er volgend jaar sowieso nog 2
Volgens mij weet niemand dat nog zeker
Vannacht begonnen kennissen die in palestina wonen trouwens over een 4e prik Not sure or serious maar durf t niet eens te googlen
Ik probeer geen onzin te roepen en ik kan inderdaad niet in de toekomst kijken, maar dit was afgelopen week toch volop in het nieuws: Kabinet houdt rekening met twee extra vaccinatierondes in 2022 | NOS
Ik heb net voor woensdag een afspraak kunnen maken. Woon jn de randstad dus super chill!
Ook nog in de stad om de hoek.
Ja gisteren was al op het nieuws dat Israƫl met de 4e prik gaat beginnen