Caronatopic #14

Ik heb ook een afspraak. Wel pas de 17e. Kreeg eerst allemaal locaties die echt kneiterver waren trouwens. En dan ook pas de 23e ofzo. Ik woon echt op nog geen tien minuten loopafstand van een locatie maar die stond er maar niet tussen. Uiteindelijk met een andere postcode stond die er wel tussen.

1 like

Ik heb een paar keer opnieuw ingelogd en kreeg op een gegeven moment een optie voor morgenmiddag op 20 minuten rijden, prima! Lekker begin van 2022.

Ik zou dus vooral ook ff op rustigere momenten inloggen, dan krijg je andere opties.

2 likes

Dus misschien valt t mee? Is dat de conclusie?

2 likes

De website om een afspraak te maken voor een booster wil maar niet werken… Ik mag hopen dat dat niet echt te maken heeft met het feit dat ik nu in het buitenland ben, wat idioot als je dan niet eens een afspraak voor een test of vaccinatie zou kunnen maken. Meer mensen bij wie de website er al een poos uit ligt / lag?

1 like

Volgens mij werkt de site niet via wifi in het buitenland. Je moet dan via 4G of een VPN.

2 likes

Ik heb juist net zonder problemen een afspraak voor mijn booster kunnen maken!

1989 en 1990 mogen nu nl ook vanaf 16:00 uur!

2 likes

Oh mijn god haha In het buitenland? Dan geen online afspraak voor de boosterprik Bedankt Nederland, nou dan ga ik het maar eens op 4G proberen :joy:

Gelukt met 4G, bedankt voor de tip @syntagma!

4 likes

De webdesigners hadden lol

1 like

Bij mij stonden die stippelrjes in de vorm van een vierkantje eromheen :frowning:

1 like

Op de valreep nog best positief nieuws zo voordat we 2021 bijna uitgaan. Hopen op een beter 2022 :pray:t3:

29 likes

Oké, mijn laatste nuttige activiteit voor 2021: mijn boosterafspraak is net gemaakt :partying_face:

14 likes

Zullen er vandaag weer nieuwe jaartallen aan de beurt zijn of is er een dagje pauze omdat het nieuwjaarsdag is?

1 like

Met Kerst verbaasde mij het eerlijk gezegd dat ze ook jaartallen noemden dus ik verwacht het nu ook wel eigenlijk

Haha ja daarom hoop ik het nu ook! Maar het blijft overal zo stil, zelfs orakel Kirsten heeft er nog niets over gezegd

1 like

Oh yessss, net afspraak gemaakt en mag om 17u al!

8 likes

Jaa, 91 en 92 mogen!

Nog 4 jaar en dan mag ik :muscle:

9 likes

Hopelijk gaan ze nu op dit tempo door, dan mag ik morgenmiddag mijn afspraak inplannen (1997). Mijn ouders krijgen vanavond hun booster, goed begin van het nieuwe jaar

Ik heb net al een afspraak kunnen maken voor 1991!

10 likes

Ik net een afspraak gemaakt en mag om 7 uur vnf, wel een stad verder (40 minuten rijden denk, maar heb het er wel voor over). Kan me maar een paar uur druk maken over die naald :sweat_smile:

Edit: ik kijk net op Google maps voor de exacte locatie: is het maar 23 minuten rijden. Nou die priklocatie in de stad dichterbij (waar ik vorige x ben geweest) is 15 minuten dus :clap:

Enige probleem is dat ik geen gezondheidsverklaring heb op papier + geen printer :sweat_smile:

4 likes

Heeft het nut om straks nog een keer te kijken voor andere locaties? Ik ga niet naar Zierikzee als ik in Rotterdam woon, ik heb geen auto.
Edit: laat maar, als ik ververs kom ik dichterbij. Nog steeds niet in Rotterdam, maar iig dichterbij.
Edit 2: lifehack, na drie keer opnieuw postcode invoeren kan ik komende week al in Rotterdam terecht!

7 likes