Caronatopic #14

Ja! Mijn hartslag was 1-2 dagen na mijn booster ook aanzienlijk hoger.

2 likes

Mijn zere arm is nu een zware , ā€œdodeā€ arm en hand geworden alsof er iets is mā€™n nek bekneld zit. Blij dat ik hem een dag eerder heb gehad en ik een extra dag vrij heb zo. Irritant gevoel is dit

Dit had ik na de eerste. Mā€™n hele rechter kant deed zeer. Echt vanaf midden rug tot mā€™n pink. Hing echt als een zwaar niks doend ledemaat aan me dje arm :see_no_evil:

1 like

Afgelopen maandag booster gehad (35 weken zwanger) en gelukkig geen bijwerkingen gehad. :partying_face: Was er heel huiverig voor want qua verkoudheid, zs kwaaltjes en dergelijke beetje pech gehad steeds :sweat_smile:

8 likes

Keroooona

8 likes

Hahha ik hoor dit echt in Simooooone van the kik

8 likes

Ik kan het gewoon niet meer Corona noemen want dan jank ik intern. Dus ik zeg maar Coroon (keroon) om er nog wat leuks van te maken

Zodat anderen maar moeten janken? :sob:

13 likes

Mā€™n gen Z nichtje appte me toen ik corona had: hoorde dat je cronie hebt.

Klinkt super cute toch. Moet er vaak aan denken, haha, maar ik zeg het niet hardop hoor.

29 likes

ā€œNouā€¦ helaas we hebben Tante C op bezoek.ā€ Kots

9 likes

Dit klinkt net zo als dat je zou zeggen ik heb mijn tante op bezoek ipv ik ben ongesteld. Alsof je je moet schamen dat je corona hebt of ongesteld bent.

Of teksten als tante cor blijf uit mijn buurt :nauseated_face:

10 likes

Dan kunnen we met zn allen janken in ieder geval

1 like

Ik heb gisteren ook de booster gehad, ben er flink ziek van. Mn hartslag in rust is normaal rond de 72 en vannacht 105 :sob::joy:

2 likes

Haha dit zegt mijn moeder ā€˜ja met de corona nuā€™

2 likes

Ja vast wel! Het is allemaal voor een goed doel hahaha

In het begin hoorde je ook nog wel eens wanneer de winkels bijvoorbeeld dicht warenā€¦ja ze zijn dicht want het is corona. Alsof het kerst was ofzo :sob:

2 likes

Weet iemand of elk medisch mondkapje type 2 standaard een neusvleugel heeft? Kan het aan de afbeelding niet zien.

Waarom is het tante C? Al die nare dingen worden naar vrouwen genoemd. Ik stem Ome Croon.

30 likes

Niet verwacht dit! Maar ik ben er wel blij mee. Winkelen op afspraak is prima. Dan kan ik tenminste de spullen die ik voor het klussen koop ook even in het echt zien. En ik ben ook blij met de sportscholen. Ik kon al wel buiten sporten, maar binnen is er toch iets meer mogelijk haha.

Wat schrijft zoā€™n huisarts dan op? Want de testen worden bij GGD gedaan. Alleen zij kunnen inzien waarom een PCR zolang positief blijft.

1 like