Caronatopic #14

Zou jij een vierde prik nemen?
Edit: ik maak hem even anoniem

• Ja, net zo zeker van als de derde prik
  • Ik ga nu toch een beetje aan het twijfelen, maar doe het denk ik wel
  • Ik ga nu toch aan het twijfelen en doe het denk ik niet
  • Nee, ik vind het genoeg geweest
  • Ik ben niet gevaccineerd/wil ook de booster niet

0 stemmers

2 likes

Ja heb ik gezien, maar rekening houden met en voor de zekerheid inkopen is toch wat anders dan ‘sowieso nog 2 prikken krijgen dit jaar’. Net als Huug weten we dat gewoon nog niet nu toch.

5 likes

Ik heb 0 reden om te twijfelen. Vind wel eerlijk als de vaccins ook in andere landen goed terechtkomen ipv ik 4 en iemand in een minder goed geregeld landen 1 of 2…

10 likes

Haha Jaa thanks, mijn moeder appte het ook al door! Maakt ook niet superveel uit, maar ben altijd wat berekenend in hoe iets uitkomt

Zaten wij ook al mee, dus heb niet echt haast met de booster eigenlijk

Ja Breda idd. Oh mooi. Kan anders ook nog even langs werk rijden om daar te printen😅

1 like

Aantal keer opnieuw geprobeerd en verschillende postcodes kan nu donderdagavond terecht in Goes. Half uurtje rijden helemaal prima. Hier kon ik pas eind januari terecht

1 like

Daar liggen ze sowieso! Iig vorige week wel.

1 like

Ik sta in de rij bij de jaarbeurs en het is echt druk haha. Enorme slingerrij over de hele parkeerplaats. Tot over drie uur!

4 likes

Ik zit in de auto op het parkeerterrein te kijken naar die rij, maar echt enorm zeg… faith in humanity toch weer deels restored :sweat_smile:

3 likes

Hahaha ik heb een lange groene jas aan en witte sneakers. Toeter als je me ziet :nerd_face:

3 likes

Vriendin van me appt net dat ze hem wel ff wil printen, dus helemaal top :hugs:

3 likes

Degene waarop ik wacht heeft net de prik binnen en die zegt dat je allemaal in een lange rij zit en dat ze dan met een soort karretje met vaccins langskomen… lijkt me een surrealistische gewaarwording haha. De vorige keer waren we ergens anders en toen waren er allemaal losse prikhokjes. Hier dus niet, maar misschien was dat wel nooit in de jaarbeurs. En misschien vertelt diegene het wel helemaal verkeerd :laughing: Ben benieuwd, ik mag morgen!

1 like

Ik zag laatst op het nieuws dat ze het op sommige locaties inderdaad zo doen nu, blijkt sneller/efficiënter te zijn

1993 en 1994 mogen vanaf 16:00 trouwens!

3 likes

Je zit idd echt allemaal op stoeltjes achter elkaar en de prikker komt langs gerold! Echt zo gek haha

1 like

Klinkt echt alsof je geprikt wordt door een robot haha

4 likes

Is recent ook op nieuws geweest.

1 like

We zijn op vakantie, met schoonfamilie dus met iets teveel mensen. Dat weten we ook. Maar er kwam net bezoek van animatie en die was zijn mondkap vergeten en ik hoor op een filmpje dat hij zijn excuus maakt en dan zegt mijn schoonmoeder: oh geeft niet, wij zijn niet van die …. En maakt t dan niet af.

Echt, speak for yourself :rage:

Ik krijg ook volgende week m’n booster :tada:

1 like

Ik kan morgen al terecht, kon zelfs vanavond nog maar wilde eeeecht niet van de bank af om mezelf fatsoenlijk aan te kleden :joy:

Edit; kon hier zelfs morgen om 6:30 terecht trouwens, had niet verwacht dat ze zó vroeg zouden prikken al joh

5 likes