Op mijn vraag, en op deze poll verdergaand; Je zou toch juist steeds minder klachten moeten krijgen van het (dode) virus als je de theorie erop los laat dat hoe vaker je in contact komt met een virus hoe sterker je afweersysteem het de baas kan? Daar is juist de booster voor ontwikkeld. Weet iemand hoe dit te verklaren is?
Ja zo’n gevoel dat dit de verkoper van de winkel is
Ik zou voor funshoppen sowieso geen afspraak maken. Misschien als ik echt Iets nodig heb
Throwback naar die persoon die in de vorige lockdown een hele dag ging shoppen en daarvoor een planning had gemaakt om zo van winkel naar winkel te gaan. Zelfs met pauzes ertussen
Hahah ja precies
Dus ik hou het gewoon bij online bestellen als ik iets echt nodig heb 
Omgg de hell haha
What better time voor je tandspalkje dat al 20 jaar in je mond zit om los te komen dan wanneer je wegens corona in isolatie zit 
Ik vond winkelen op afspraak geweldig! Haat drukte, anders ga ik in het weekend sowieso geen winkel in. Zeker met klussen en hobbyen is het gewoon niet te doen om alles online te kopen.
Deze deed me denken aan dit topic haha
ik vind het zo raar dat burgemeesters steeds vaker lijken te zeggen ah joh ga maar open, we handhaven niet, is ok. Ik snap dat het enorm lastig is voor ondernemers nu en vind dat ze een veel beter steunpakket moeten krijgen, maar zo hebben regels toch geen enkele zin?
Hij zit erin!!
Sorry vind dit veel te leuk om te zeggen haha. Ik vond het echt chill geregeld allemaal. Al liep ik alsnog de verkeerde kant op omdat ik letterlijk niks kan.
Je moet er wel bij vermelden hoe knap de militair was. Of niet geprikt door een militair?
Er waren allemaal leuke militairen maar ik werd net door een ander iemand geprikt haha. Maar die was wel kei aardig. Ik werd wel door een knappe militaire vrouw gecontroleerd dat dan weer wel haha.
Het is te betwisten ja. Stiekem vind ik het voor cultuur wel fijn dat dit eens gebeurt…. Ik vind het belachelijk dat er gewoon gesport mag worden maar dat cultuur, a la muzieklessen 1 op 1 in muziekscholen of concerten/theater met 1,5m, niks kan vind ik echt om te janken. Iedereen in de sector praat over emigreren/niet meer willen en dat is denk ik zeer begrijpelijk. De horeca heeft nog mogelijkheden met afhalen (niet rendabel genoeg natuurlijk) maar de culturele sector heeft nul niks nada
Op de priklocatie vroeg een medewerker naar mijn leeftijd
Ik: 29.
Zij: U bent geboren in 1920?
Echt haar gezicht erbij, heel serieus 
Daarna was mijn vriend aan de beurt en hij kreeg een Pfizer sticker. De medewerker wou die op zijn formulier plakken maar hij stak zijn hand uit alsof hij een stempel kreeg zoals op een festival
Nouja, we hebben wel weer even gelachen!
Is dit dan het moment om Nederland los te koppelen van limburg?
ho ho ho wij mogen StReAmEn
Samen met brabant.
Rijksmuseum kunstuitleen zodat je met een dvd’tje je toch kan onderdompelen in cultuur. Maar het is ook belachelijk hoe sommig sectoren maar altijd worden afgewaardeerd door CDA en VVD.
Ik heb toch echt wel meer dan een halve dag nodig om me mentaal voor te bereiden op een drukke winkel 
Maar top voor alle ondernemers
jeeeez hoe kun je hier op blijven anticiperen. Maar inderdaad top voor de (retail) ondernemers. Nu wij (horeca) nog joeeee