Caronatopic #14

Ik zag dat kruidvat enzo ze vanaf maandag verwachten te kunnen verkopen.

2 likes

Blokker heeft ze, ook in de winkels.

En ik heb vandaag een doosje bij de DA gekocht.

1 like

De link werkt niet, maar dan ga ik daar volgende week even langs. Verwacht dat ze snel uitverkocht zijn

3 likes

Het is toch niet FFP2 maar type 2 als voorkeur? Dat zijn gewoon van die blauwe chirurgische maskers

3 likes

Het stuk zelf is toch behoorlijk genuanceerd en eindigt met de conclusie dat die lockdown een goed besluit lijkt te zijn ?

2 likes

De link is aangepast, had niet goed geplakt zie ik.

1 like

Volgens mij worden alleen stoffen mondkapjes nu afgeraden. Liefst type IIR of ffp2, en als die niet beschikbaar zijn, is type I ook oké. Overigens is niks verplicht of verboden voor zover ik begrijp.

2 likes

Gisteren mijn booster gekregen en ik voel me vandaag zo beroerd. Heb voornamelijk spierpijn, echt intense pijn in elke spier in mijn lichaam, zelfs mijn voeten doen pijn :confounded:

3 likes

Echt vet kut, had vandaag een boosterafspraak staan, en nu gisteren positief getest.
En nu vind ik het onduidelijk wanneer ik dan mijn boosterprik zou kunnen halen

1 like

Na 3 maanden

4 likes

Ja type 2 maar ik geloof dat die blauwe maskers die iedereen heeft niet type 2 zijn? Sommige lijken er wel veel op.

Gisteren lieten ze zo’n grafiekje zien dat dus de helft vd mensen nu geboosterd is. Maar ik vraag me echt af of met o’n 200.000 besmettingen per dag, er niet ook veel mensen zijn die via recente besmetting beschermd zouden moeten zijn.

Ging even opzoeken; er zijn nu 3.5mil geregistreerde positieve testen geweest. Best veel!

1 like

Mijn type 2 zijn gewoon blauw. Vorige week bij Kruidvat gekocht.

Het gaat ook nog om het EU logo, die hebben ze niet allemaal blijkbaar

4 likes

Maar deze zijn niet geschikt, en zien er wel zo uit. Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post. Dat als je de juiste wil je wel op moet letten want deze zijn niet allemaal goed.

1 like

Ohhh okay ik dacht dat je alle blauw niet klopten.

Nee klopt, van die blauwe heb je type 1, 2 en 2R, welke het zijn staat op de doos dus daar moet je wel op letten idd, zie je van buiten niet.

1 like
2 likes

Een kennis van mij was in een winkel in Duitsland en werd toen aangesproken op zijn mondkapje omdat hij niet de juiste had, hij moest doen in die winkel een goede aanschaffen. Zouden ze hier niet doen nee, dan krijg je gelijk trammelant, helaas

1 like

Heb dit woord lang niet meer gehoord, lofit :yellow_heart:

5 likes