Toch nog carnaval:(
Ja echt hoor. Nu verwacht ik volgende week dat ze op zijn minst een olifant naar het museumplein mee slepen dan is het circus compleet 
Vorige week bij Beau pleitte een van de burgemeesters uit Limburg dat de huidige generatie straks niet meer weet wat carnaval is. Want al twee jaar niet kunnen vieren. Echt, alsof dat het belangrijkste is in deze pandemie. Je lelijk verkleden en plat zuipen.
Pff net 20 minuten met koorts buiten in de rij gestaan voor een test. Voel me zo beroerd, amper geslapen door de hoge koorts.
Ik heb een dochtertje van 2 en kan helaas ook geef afstand houden. Dus als ik positief test, dan is het hier waarschijnlijk ook raak. Al hoop ik niet. Mijn vriend en ik hebben beide onze booster.
En kom ik thuis, blijkt dat mn schoonzus per se wil langskomen om een of ander boek op te halen. Terwijl ik had uitgelegd dat ik ging testen en ziek was en het niet uitkwam. Heeft ze snel mn vriend gebeld en die kon geen nee zeggen. Schijnbaar is mn vriend het boek kwijt, dus wil ze zelf komen helpen zoeken. Echt ik trek dit soort gedoe zo slecht.
Dat je als burgermeester ook zo een uitspraak durft te doen. En alsof iedereen in Nederland na 2 jaar massaal is vergeten wat bijvoorbeeld koningsdag is.
Hup naar Duitsland jij!
Ik huil ook omdat t niet doorgaat, maja hopelijk kan ik t nog weet ik t hoeveel jaar wel vieren.
Lol dan leren ze het later maar bij, je critical period om te leren feesten is niet ineens voorbij hoor
Veel van deze teksten herken ik helaas van een van mijn beste vriendinnen. En het lastigste is nog dat ze zelf IC-verpleegkundige is 
Soms vergeet ik even dat dit forum + mijn omgeving geen realistisch beeld geeft wat betreft meningen over vaccineren. Ik kom oa deze post van Beau tegen en die reacties, mijn god. Login • Instagram
Note to self; geen reacties lezen onder Corona posts.
Nou inderdaad. Binnen tien reacties wordt hem alweer kanker toegewenst. Leuk!
Haha nou ja ik vind het onprettig maar om haar geijk een domme doos te noemen.
Mijn schoonfamilie neemt het allemaal niet zo serieus, die leven gewoon zoals altijd. Geen wappers, maar naïef ofzo? En m’n schoonzus werkt dus voor een van de medische bedrijven die een vaccin hebben gemaakt.
hmm… misschien toch een beetje dom 
Ik vroeg me af, hebben jullie diarree gehoord / ervaren als bijwerking van de booster? In de familie de een na de ander die niet met elkaar in aanraking zijn gekomen haha. En allemaal 3dgn na de booster begonnen 
Wij hadden het thuis na de booster (icm maag- en darmklachten) en ik heb het van iemand anders gehoord, maar ik heb echt geen idee of het daadwerkelijk met de booster te maken heeft!
Ik had ook vooral dit soort klachten. Geen idee of het van de booster kwam, maar ik heb het anders zelden dus vond het wel opvallend.
Edit: En hopelijk dat ‘ie goed werkt, want de berichtjes van besmette leerlingen stromen intussen binnen.
Gaat die vlag ook op voor de Elfstedentocht? Want dat is ook 25 jaar geleden en daar wordt nog steeds over geluld
Ik had het niet na de booster, maar wel na de tweede vaccinatie. Ik kreeg toen Pfizer
Nou helaas. Positief getest. Bijna 2 weken na m’n booster. 
Hoe gaat dat in z’n werk wbt quarantaine dagen als je dus niet in isolatie gaat? Dag van klachten is dag 0 voor mij en dan 7 dagen thuis en 24 uur klachtenvrij toch? En dan afwachten of de rest negatief blijft testen.
Vriend heeft vorige week z’n booster gehad en nog geen klachten, dochter is bijna 2,5 en een permanente loopneus.
7 dagen thuis, 24u klachtenvrij klopt. Hertesten heeft geen zin, omdat je nog tot 8 weken na je besmetting positief kunt testen, zo vertelde de ggd mij. Vandaar die 24u klachtenvrij.
Hé wat shit!
Voor jou geldt idd wat je zegt, als het goed is belt de ggd je ook nog om te vertellen wanneer je uit quarantaine mag.
Je vriend en kind mogen uit quarantaine 5 dagen na het laatste contact met jou + negatieve ggd test.
Als jullie dus besluiten geen afstand te houden mag jij bijvoorbeeld 24 januari uit quarantaine en dan mogen zij testen op 28 januari en als die negatief is mogen ze ook uit quarantaine.
Stel jij houdt langer klachten of je 7 dagen na start klachten zijn eerder voorbij juist dan wisselen al die data.
Sowieso beide nu ook ggd test laten doen voor beste bron en contactonderzoek.
Beterschap!