Jammer dat ik moet werken, ze pakken echt leuk uit!
Vorige week ongesteld geweest, deze week geprikt, mag hopen dat die volgende menstruatie gewoon nog 3-4 weken duurt haha
Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden. Ik ken echt onwijs veel mensen die hun eerste twee prikken hebben gehad maar nu geen booster meer willen. Denk dat dat een behoorlijke zorg van de overheid is.
Ik kreeg deze uitzending toegestuurd, als ik het goed heb begrepen komt het er dus op neer dan 20 - 50 jarigen niet elke keer een booster hoeven halen. Omdat ze nu toch al wel voor erg ziek zijn beschermd zijn en het dan nu alleen voor kwetsbare groepen nodig is.
De samenleving mag ook weer voor een groot deel open omdat je het toch niet tegen houdt.
Wat vinden jullie hiervan?
Ja, dit zie ik ook! Ook best wel wat mensen die het vanzelf wel zien, wanneer ze de booster gaan halen.
Denk dat als de eerste vaccinatiereeks een houdbaarheidsdatum krijgt de boosterprikken ook wel weer stijgen
Hebben jullie tips om jezelf een beetje beter te voelen als je ziek bent? 
Mooie illustratie van het ânocebo effectâ hehehe.
Mijn vriend laat mij dit artikel zien nadat ik van
het weekend zat te klagen over hoe slecht ik me voelde door de booster. 
Rusten, paracetamolspiegel opbouwen , genoeg drinken en goed eten als dat lukt?
Ik ga altijd douchen dan. Heerlijk warme straal over het lichaam. Flink in de paracetamol.
En nog minder boosterprikken in 3,2,1âŠ
En voer voor wappies.
https://www.ad.nl/leiden/man-overleden-na-reanimatie-op-vaccinatielocatie-leiderdorp~a0b94aae/
Ja ik denk ook dat het wel zal kloppen dat veel placebo (of nocebo dus eigenlijk) is. Behalve natuurlijk bij mijzelf 
Ach wat verdrietig dit. Een man van 77 die denkt zân gezondheid te beschermen door een booster te nemen en dan zo plots overlijdt
Nou inderdaad zeg, wat enorm zielig.
Vind het ook een beetje gek om dit zo te droppen met alleen âvoer voor wappiesâ en ânog minder boostersâ. Komt echt heel kut over, gaat totaal voorbij aan het trieste verhaal? sorry maar dat vind ik echt heel raar.
Sorry zo bedoel ik het echt niet. Ik dacht ook meteen wat heftig voor de mensen die daar waren, en natuurlijk heel erg voor zn familie.
Maar denk oprecht dat er een groep twijfelaars nu niet zal gaan. En dat een groep wappies het zal gebruiken in hun âbewijsâ.
Ik zie dat het bericht verder ook nergens staat, alleen op een leidsdagbladsite. En aan de ene kant denk ik oke goed want er overlijden elke dag wel mensen zomaar op plekken. Maar ook weer een extra argument voor de anti vax kant.
Een vriendin van mij neemt ook geen vaccinatie. Nu ik, 2 vaccins en booster, corona heb is dat voor haar ook alleen maar meer bevestiging om het niet te nemen⊠âzie je nou wel, je hebt het alsnog en je bent ook echt ziekâ
Ja maar niet doodziek op de IC en na 3 dagen ook weer er vanaf 
Mailtje van de tennisvereniging dat ons clubhuis/kantine niet open zal gaan, maar dat je wel naar de wc mag maar alleen met corona testbewijs ???
Ik weet dat het regels zijn, maar naar de wc gaan moet gewoon gefaciliteerd kunnen worden
Was dit destijds ook niet toen de terrassen alleen open waren? Daar mocht je dan zitten zonder code maar als je binnen wilde plassen had je wel een code nodigâŠ
Ja, ik weet verder eigenlijk ook niet wat de regels hier over zijn? Binnen sporten is wel met ctb, maar wij hebben alleen een kantine met kleedkamer, verder niks, dus is dit echt nodig?
Een tijdje geleden mocht je ook alleen in de kantine zitten met ctb, maar wij doen zelf bardiensten en moeten dus zelf onze leden gaan controleren. Dat leek me heel vervelend en je zag ook dat iedereen dan maar buiten ging zitten.