Haha hmm mijn moeder was ook hees afgelopen week en snipverkouden maar wel negatieve pcr test. Vraag me nu toch af…
Ik ben al sinds woensdag een slappe vaatdoek met een beetje verhoging/hoofdpijn. Tot nu toe negatieve zelftests, maar toch morgen maar een afspraak gemaakt… Volgens het protocol van de rivm hoeft het niet, maar maandag zomaar gewoon aan het werk gaan voelt ook niet echt goed.
Ook al een zelftest geprobeerd in de keel & neus? Bij mij was hij steeds negatief alleen in m’n neus en later positief toen ik hem ook in de keel deed. Hopelijk test je negatief.
Ja heb elke keer heerlijk lopen kokhalsen, het is vreselijk
Als je een keelswab neemt dan kun je het beste het stokje langs de zijkant van je tong naar achteren laten glijden. Zolang je maar niet de boven of achterkant van je tong aanraakt.
Zo lukt het mij kokhalsvrij en raak ik gewoon helemaal achterin mijn keel aan!
Is hier iemand die na besmetting daarna nog een pcr test heeft laten doen en wat was de uitslag daarvan.
Ik moet morgen testen bij de GGD, heb lichte klachten maar wel negatieve zelftesten gehad de afgelopen 2 weken. Maar ik heb over 2.5 week een negatieve reis pcr nodig. Zorgt natuurlijk voor extreem veel stress…
Hier ook! Hartstikke verkouden, keelpijn, een dag koorts gehad en ook een droge mond. Heeft een week geduurd maar heb een negatieve PCR en zelftest.
Ja, ik. Wel uitzonderlijk denk ik, maar ik testte zelfs de dag erna negatief. Snel geklaard denk ik?
Dat is wel heel snel.
Ik weet dat je nog 8 weken positief kan testen maar kan nergens vinden wat echt het gemiddelde is…
Als ik het nu heb dan ben ik over 2.5 week niet meer besmettelijk maar de kans dat de pcr test dan nog positief is, is denk ik best groot…
Maar je weet nog niet eens of je nu corona hebt? Zou dat eerst even afwachten voor je in paniek raakt
De bijwerking na mijn booster is dat mijn menstruatie uit blijft. Hebben meer mensen dit gehad? En werd je de volgende maand wel weer ongesteld of een paar maanden later?
Heb ik gehad na mijn tweede vaccinatie. Het begon een week later alsnog bij mij! Hij duurde ook wat langer en was wat heftiger.
Vorige week en deze week heb ik mij laten testen en daarna heb ik een heel branderig gevoel in mijn neusgat. Niet alleen meteen daarna maar de hele avond ook. Herkent iemand dit? Echt heel vreemd nu beide keren gehad.
omg k proef het verschil tussen cola en dr pepper niet. zou dit zijn hoe corona bij mij begint??
Dit @Pearll en daarnaast: op dat wel of niet positief testen na een paar weken heb je echt 0,0 invloed. Dus dan kunnen er hier tien mensen dat bevestigen of juist ontkennen maar dat zegt niets over jou vervelend genoeg
Werd vanochtend wakker met keelpijn, dus ik dacht doe voor de zekerheid een zelftest. 2 van de 3 zijn positief… heb mij ook laten testen bij de ggd, maar nog in afwachting van de uitslag. Voel mij ook steeds slechter worden… heb ook last van een hese stem trouwens, wat hier boven wordt genoemd. Ik heb sinds zondag niemand gezien, alleen boodschappen gedaan, dus ik denk dat ik het via daar heb gekregen.
Ik ben nu bijna 3 weken na de eerste dag met klachten, en ik kan nog steeds niet langer lopen dan een kwartier. Dan zit ik echt naar lucht te happen en ben ik duizelig. Alsof ik keihard heb hardgelopen. Heeft iemand dezelfde klachten gehad? Eerst boekte ik nog vooruitgang (steeds beetje verder lopen) maar ik blijf nu een aantal dagen hangen. Het voelt zo uitzichtloos en mijn wereld is zo klein.
Enerzijds je rust pakken en anderzijds toch proberen actief te blijven. Als het echt langer dan 6 weken blijft aanhouden is het wel goed om naar de huisarts te gaan om de longen te laten luisteren en zuurstof opmeten.
Ja ik probeer nu vaker hetzelfde kleinere rondje te doen ipv het aantal meters uitbouwen, kijken of dat werkt. Mijn hond logeert ook bij mijn ouders omdat ik hem niet kan uitlaten, alleen al daarom hoop ik dat het niet te lang duurt.
Oei, prikkende plek van het prikken van de booster lijkt nu over te gaan naar een onwijs stijve pijnlijke arm (en ook misselijk) Iemand tips?