Caronatopic #14

Ik krijg als ik nu inlog echt de meest onhandige tijden voor deze week. Ik denk dat ik later nog een keer inlog voor betere opties.

2 likes

Ohh btw wel pas om 22:15. Naja is niet dat ik wat beters te doen heb :joy::joy:

Ik had een afspraak voor de 20e, had met jullie in mn achterhoofd gebeld en kon ineens vandaag al. Dus zit nu de 15min uit na de prik :cowboy_hat_face:

Ze zei ook echt ehhh je kan over een uur komen?

13 likes

Ik mocht ook vanaf vanochtend inloggen en ging de postcode een paar keer opnieuw invoeren, kwam er opeens vanavond een optie bij! Niet bij de meest dichtstbijzijnde locatie, moet er een half uur voor rijden, maar ja ik heb toch niks te doen haha.
Dus vanavond booster!! :tada:

6 likes

Zo heb ik het ook gedaan idd, echt gewoon seconden na elkaar vulde ik die postcode opnieuw in, en telkens veranderden er wel twee van de drie opties of allemaal. Kun je echt kort achter elkaar doen.

2 likes

Is ook wel fijn. Kun je daarna slapen en hopelijk merk je dan weinig van de bijwerkingen.

1 like

Yes, ik mocht vanmorgen ook een afspraken maken en kan morgen al terecht op 10 min rijden!

1 like

Ik wilde even voor de zekerheid checken hoe laat mijn afspraak ook alweer was (gemaakt om 11 uur), maar als ik mijn afspraken online bekijk staat ie er niet tussen. Ik weet dat de bevestigingsmail/sms laat kan zijn, maar kan het ook lang duren tot de afspraak tussen je andere afspraken staat of is hij dan op de een of andere manier toch niet door het systeem heen?

Edit: blijkbaar toch niet gelukt, want kon een nieuwe maken. Mooi kut, was zo blij dat ik tussen alle late afspraken door nog een vroege kon krijgen. Oh well

1 like

Even paar keer terug in het scherm en evt een andere postcode invoeren. Mijn eerste opties waren pas over 2 weken, amar na een paar keer terug in het scherm kon ik de volgende dag.
En anders over een paar uur nog een x proberen

Net even gebeld en afspraak verplaatst zodat we allebei op 1 dag kunnen en dichterbij huis. Ik heb nu om 8u en vriend 14u, maar volgens mij kunnen we dan wel samen?

Vriendin ook meteen getipt en die kan nu morgen ipv over 2,5 week.

Misschien worden we wel bang door de enge ogen van Ernst Kuipers en geloven we meteen alle maatregelen :woman_shrugging:t2:

8 likes

Mee eens!

Yes! Net 1998 aangekondigd en morgenochtend om 08:30 aan de beurt! Blijven verversen met postcodes werkte bij mij top.

6 likes

Ik heb ook een afspraak :partying_face: vrijdagavond dus redelijk snel!

5 likes

Ik heb de vaccinatie erin zitten! Ben zo blij en “dankbaar” haha dat het zo goed geregeld is allemaal. Vanochtend kon ik een afspraak maken en heb hem nu al mogen ontvangen! Ruim voor het eind van de kerstvakantie gelukkig dus als scholen weer open gaan is het lekker ingewerkt :raised_hands:t2: ja nutteloos bericht verder maar wil mijn blijdschap delen :sweat_smile:

15 likes

Oké even een domme vraag hoor, maar ik ben dus positief getest op corona afgelopen woensdag. Die vrouw van bron-en contactonderzoek zei dat ik dan a.s. donderdag uit quarantaine mocht, mits ik dan 24 uur klachtenvrij was. Maar ik lees net die brief nog eens en volgens mij mag ik er woensdag al uit?

“Bent u getest met klachten dan duurt de isolatie maximaal 14 dagen, geteld vanaf de datum dat u klachten kreeg. U mag eerder uit isolatie als u 24 uur geen klachten meer heeft die passen bij corona Ă©n het minimaal 7 dagen geleden is dat u klachten kreeg.”

Was overigens niet van plan om iets te gaan doen behalve een wandelingetje buiten maken want snak naar een beetje frisse lucht na inmiddels al een week binnen.

Ik heb m’n booster ook! :partying_face: Wel echt hoog geprikt, bijna bij m’n schouder. Misschien dat m’n schouder daarom ook stijf voelt :sweat_smile:

7 likes

Misschien worden er dan minder metaforen gebruikt in de persconferenties

Het gaat in vanaf de dag dat je klachten kreeg en de eerste dag is dag 0. Dus kreeg je woensdags klachten, is de woensdag daarop dag 7 en als je daarna 24 uur klachten vrij bent mag je dus donderdags eruit!

3 likes

In de brief lees ik het wel anders, daar lijkt het alsof je als je op dag 7 (inderdaad woensdag) 24 uur klachtenvrij bent je uit isolatie mag.