Volgens mij heb ik echt dom gedaan. Ik ben voor de eerste optie gegaan maar dat is pas 18 januari. Als ik jullie berichten zie had ik iets meer moeite moeten doen
Ja dat had ik ook omdat ik oprecht niet wist dat t veel kon uitmaken. Bij de eerste prikken moest ik bellen dus was ook de eerste keer dat ik t deed. Als je eerder wil kan je proberen te bellen, misschien hebben ze net geluk daar. Bij mij scheelde t uiteindelijk 8 dagen. Ben alsnog pas de 6e aan de beurt. Sommige regios lijken langzamer/drukker dan andere.
Verandert dit zo snel? Bij mij was het twee weken terug nog 10 dg in isolatie na start klachten of bij geen klachten maar wel positief dan is dat dag 0.
Ik dacht dat het altijd al 7 dagen was bij besmetting? Een paar weken geleden gold dat namelijk ook bij mijn ouders. 10 dagen is toch als je in contact bent geweest met iemand die positief is (en dan kan je het verkorten tot 5 door te testen)?
Ik heb het in ieder geval hier vandaan: Informatiebrief positief getest persoon | LCI richtlijnen
Ik kreeg vgm dezelfde brief paar weken terug en bij mij werd het door de GGD ook uitgelegd als 7 dagen + 24 uur. Ik had dit ook vaker gehoord en blijkbaar hanteert diegene aan de telefoon dat nog steeds
Gek bij mij staat bij de testresultaat van 1,5 week terug toch echt 10 dagen. Ik had getest vw klachten. Ik heb dit ook netjes aangehouden voordat ik uit isolatie ging.
Ik zal voor de zekerheid dan donderdag aanhouden, maar vind wel dat ze het dan wat duidelijker in die brief mogen zetten want zo interpreteer ik het aan de hand van die tekst echt niet en ben vast niet de enige.
Volgens het RIVM hoort iedereen onder 45 een Pfizer booster te krijgen. Volgens ~locuta~ wordt er ondanks die regel geprikt met wat er die dag toevallig op voorraad is. Bij mij waren er aparte Pfizer en Moderna rijen en klopte het wel gewoon.
- Pfizer
- Moderna
- Ik ben nog niet geboosterd
- Ik neem geen booster
0 stemmers
Ik had Pfizer maar collega’s onder de 45 ook gewoon moderna
Ik heb voor overmorgen een afspraak voor mijn booster staan maar ik wil hem toch niet.
Iemand een idee hoe ik die afspraak af kan zeggen? Staat ook ook niet in de mail.
Als het goed is staat er een telefoonnummer in de mail om de afspraak te wijzigen 0800-7070.
Ahh ja had gehoopt dat het gewoon online kon. Maar dan ga ik morgen even bellen
Ah nu baal ik dat ik dat niet heb gedaan. Verversen lukte niet bij mij (of ja ik deed het verkeerd). Maar ik kan 13 januari dus prima.
Ja voor mij wel in N. maar misschien had ik geluk dat er net iets was vrijgekomen!
Ja op die locatie kon ik telkens pas eind januari, helaas. Maar tis prima zo, ben allang blij dat ik een booster krijg.
Ja bij mij ook. Heb ook behoorlijk pijn aan mn arm en schouder (maar goed dit is rechts en links doet altijd al veel pijn, dus ben wel wat gewend). Ben blij dat het hierbij blijft en dat ik hem heb gekregen, dus wil niet klagen maar t is wel kut haha
Oh en ben blij dat ik niet hoef te werken, had niks op het bord kunnen schrijven vandaag
Ik pfizer, maar moest langs de arts en hij gaf specifiek aan dat ik in rij 1 moest voor pfizer. Weet ookniet waarom haha
Worden de vragenlijsten nog steeds op locatie uitgedeeld? Ik heb namelijk geen printer en de copyshop is ook gesloten.
Ja als het goed is wel!
Ja hier wel, en van de mensen die er kwamen om te laten prikken had echt 80% niet zelf geprint