Caronatopic #14

Haha ik las deze kop een paar keer en dacht huh mensen onder de 60 testen nu toch juist heel vaak positief? Snapte er al niks van

Begrijpend lezen is een ding

Er zijn nu vooral veel besmettingen op scholen en onder studenten. Dus het zijn eerder kinderen en hun ouders en studenten die nu Corona krijgen, zestigers komen daar gemiddeld minder mee in aanraking.

2 likes

:woman_shrugging: tja geen idee, gewoon gaan. Heb wel schatjes gelukkig (en een onderwijsassistent voor 2,5 dag)

En mijn vriend is positief gezelftest. :pleading_face:

Hoe hard mijn hoofd begrijpt dat het verstandiger is dat hij naar huis moet, ben ik zo boos en verdrietig dat het zo moet gaan.

Nee, was een random post.

Maar uiteindelijk wel zijn eigen schuld. Een vriendin van hem gaat op wereldreis en had een afscheidsfeestje. Vanaf het begin heeft hij al getwijfeld om te gaan, want hij is heel voorzichtig geweest de afgelopen twee jaar en vrij angstig voor corona, maar hij wilde haar niet laten stikken.

Volgens mij was hij nummer 7 die haar appte positief te zijn.

Als ik nu positief ga zijn komende week ben ik extra teleurgesteld want dan zit ik ook alleen thuis.

1 like

Wat aandoenlijk deze man ā€˜kijk maar mee’ en daar is zijn powerpoint :pleading_face:

30 likes

Ik snap sowieso steeds al die maatregelen met maximale tijden niet. Alsof er na 22:00 ineens meer corona is in de theaters of na 20:00 meer corona in de supermarkten. Ik zou het logischer vinden als ze zouden zeggen: na x tijd geen nieuwe mensen.

Sterker nog; het is bij theaters alleen nog maar ā€˜opgepropter’ als iedereen tegelijk naar huis gaat en bij de garderobe staat, in plaats van dat sommige mensen een drankje drinken en mensen gespreider weggaan.

27 likes

Maar volgens mij voor het eerst zo de nadruk op de positieve invloed van vaccins!
Eerder werd het verband natuurlijk wel benadrukt, maar niet wat de ziekenhuisopnames laten zien, wat ik me kan herinneren.

6 likes

Het werd ook wel tijd na 2 jaar een keer een powerpoint :joy:

4 likes

WAAR IS IRMA?!

2 likes

Hahahahahahaha die jojobeleid van de doventolk. Wie maakt een gifje? Wordt het nieuwe hamsteren

1 like

Vind ik wel okƩ eigenlijk. Iedereen was voorheen al afgehaakt tegen de tijd dat Hugo begon.

9 likes

Nooo gemist, ik stak net een frietje in mn mayo

2 likes

Ik doe mijn spreekbeurt over…

1 like

Mark heeft er weer een lekker tempo in

Volgens mij moet Rutte de bus halen hierna :tornado:

12 likes

Haha ja ā€˜ā€˜alle details staan op rijksoverheid.nl joejoe’’

11 likes

Die is er ook wel klaar mee

3 likes

Heeft ā€˜ie nou Merkels handgebaar overgenomen?

2 likes

Nederland heeft jullie gemist
EINDE

Ik gil

15 likes