Caronatopic #14

Haha dat einde was ook super random en abrupt :rofl:

5 likes

Die arme dove tolk :sweat_smile:

4 likes

Heb bijna zelf ademnood na deze sneltreinvaart

1 like

Viel me ook wel op dat hij vrijwel alles oplas van zijn blaadje en bijna niet omhoog keek.

Of inderdaad klaar ermee of hij staat hier absoluut niet achter?

2 likes

Volgens mij is hij gewoon bij voorbaat al geïrriteerd dat hem dadelijk (miss) jojo-regeren wordt verweten. Dus raffelt hij het daarom zo af :rofl::rofl:

Edit: @Bergson , ja dat laatste denk ik dus ook!

3 likes

Het halve land is toch al kortademig nu.

12 likes

pff ik word hier wel een beetje angstig van tbh, had de afgelopen dagen ook al allemaal mailtjes dat verschillende leerlingen van me positief getest zijn. heb het gevoel dat het nu slechts een kwestie van tijd is voor ik het ook zal krijgen en dat ik het gewoon niet meer kan ontlopen. Het gaat al een tijdje niet zo goed met me dus ben een beetje bang dat ik het niet zo goed kan hebben omdat ik niet zo fit ben.

6 likes

Die blik daarna ook in de camera

15 likes

Die gedachte ging gisteren ook door mijn heen en toen was ik blij dat iemand tegen mij zei ‘je bent dermate goed beschermt dat de kans echt heel klas is dat je er iets aan overhoudt’.

1 like

Ja true, het is nu twee weken geleden dat ik m’n booster heb gehad dus dat stelt me wel een beetje gerust.

1 like

Er wordt vaak om de vragen heen gepraat maar nu wel echt erg. Van vraag A naar vind je het verkoopbaar ivm uitgestelde operaties naar vaccinaties. Oké :roll_eyes:

2 likes

Hahaha laf die verstopte grijns terwijl hij een onderzoek als bron aanhaalt. Zo van haha nu zal ik je hebben journalist met je stomme vragen

21 likes

Wat een ezel die van SBS

4 likes

Haha echt hè, heel knap hoe je zo lang kan lullen zonder antwoord te geven op de vraag :joy:

2 likes

Mijn burgerlijke gehoorzaamheid brokkelt helemaal af…

-Boosteren om ergens binnen te mogen komen, de overheid beslist over mijn lijf?
-Voor de leerlingen is het goed om naar school te gaan, dus hup geen quarantaine (zeker goed voor ze, maar waar zijn die blikken leraren om de zieke leraren te vervangen?)

3 likes

Als je vaccinatie zou aflopen en je geen booster wil laat je je toch gewoon testen?

13 likes

Ja of je gaat ergens niet naar toe

23 likes

Probleem opgelost :grin:

3 likes

Die vrouw van de cultuursector bij M zit wel echt een beetje in mijn allergie. Ik snap haar punt maar de manier waarop ze het overbrengt vind ik echt niet fijn om naar te luisteren. Is it just me? :crazy_face:

3 likes

Ik heb echt hetzelfde, ik ben sinds zondag ziek: hees, hoesten (niet verkouden), hoofdpijn en koortsig. Ik test met zelftesten wel negatief. Op mn werk zeggen ze afspraken gewoon af “Wompie heeft Corona dus ze komt niet”, terwijl ik wel gewoon (thuis) aan het werk benén test negatief haha :woman_shrugging: Wel lekker rustig op zich.

Ik kan morgen éindelijk nr de GGD.