Ik heb vandaag precies hetzelfde, kan gelukkig morgen bij de ggd terecht. Vervelend zo’n licht streepje, je weet dan nog niks zeker.
Nee precies! Ik wacht wel nog even af met pcr test afspraak maken. Eerst even kijken of de zelftest uitslag nog duidelijker wordt.
@Fukaeri , dat is ook zo gek! Heb je erna nog een zelftest gedaan?
ja daarna was de zelftest ook negatief, snap niet hoe die ene test dan (heel licht) positief kon zijn
maar goed, blijkbaar komt dat wel eens voor
Heb je wel exact op het goede moment (zie bijsluiter) gekeken? Als je te lang wordt, krijg je vaak ook een lucht streepje te zien…
Bij mij was dit na 15 min wel ja!
Yes kan zeker! Niet in iedereen en bij iedere infectie in dezelfde mate, kan erg variëren, maar denk dat je de meeste antistoffen na twee jaar nog wel oppikt. Ook iets tientallen jaren later nog kunnen detecteren komt voor. Bij COVID weten we dit natuurlijk nog niet want dat is er pas twee jaar haha, maar volgens mij worden nu ook nog wel SARS antistoffen gevonden bij mensen die dat gehad hebben en die epidemie was in 2002/2003.
Mijn vriend had dit ook… zelfde dag was PCR test bij GGD ook positief
Hier ook bij vriend.
Woensdag ook positief getest op corona maar ik heb alleen vage klachten zoals pijn aan m’n ogen en aan m’n tong? Heel raar in ieder geval Kan bijna niet anders dan dat het daardoor komt want ik heb er pas sinds deze week last van.
Ik zou melding maken bij de examencommissie. Het is sowieso niet aan hem om dit te bespreken bij presentatie/ bij studenten. Omdat jij het onderwerp benoemd en zoals je het beschrijft lijkt het mee te wegen in de beoordeling.
Ik weet niet waar je studeert, maar er was van de week een docent aan de RUG geschorst vanwege hee aanhangen van complotten en dat ook actief verspreiden in zijn colleges. Als je dit meldt, moet het wel serieus opgepikt worden.
Niet oke dit. Kun je een klacht indienen bij je onderwijsinstelling of examencommissie.
Ja Examencommissie is een goed idee denk ik. Zal wel lastig worden want zijn woord tegen het jouwe maar je hebt toch niks meer te verliezen (want al je cijfers binnen en afgestudeerd toch?) En ook al zou jou dit nu niets opleveren kunnen ze wel een dossier opbouwen over deze docent.
Nou nog een zelftest gedaan en die was wel heel duidelijk na 1 minuut al Wel gelukkig na enige moeite een testafspraak voor morgenvroeg kunnen plannen.
Heel goed! Echt belachelijk dit, mooi dat ze het opgenomen heeft.
Fijn dat je verder nog geen klachten hebt!
Ik vind het nu wel een beetje gek bij mij. Ik ben laatst 2 x heel erg nauw in contact geweest met iemand (door het werk), ik had een lichte snotneus, lichte steken in m’n borst en 1 dag wel koortsachtig. Bij de andere keer was ik helemaal hees. Ik ken momenteel veel mensen (niet via werk) die Corona hebben en alleen hees zijn. Dit waren mijn eerste keren quarantaine in de pandemie.
Maar was steeds negatief getest bij de ggd! En mijn zelftests ook.
Zelfs per quarantaine (2 keer in quarantaine gemoeten dus) 2x bij de ggd een test gedaan omdat ik gewoon echt dacht dat ik het zou hebben en het niet vertrouwde haha. Blijf het wel een beetje gek vinden! Misschien dat het heel snel was opgeruimd of nét niet door is gezet? Want bheb twee keer maar 1,5 dag klachten gehad zegmaar. Geen idee
Pijnlijke Ogen en tongklachten had ik ook. Mijn lippen zijn er zelf helemaal door kapot gegaan.
Ik had ook pijn aan m’n ogen. Maar wel heel matig
Wow, 20 van de 33 kinderen in groep 8 zijn ziek thuis. (Klas van mijn dochter)
Waaronder alle vriendjes van mijn dochter die op haar verjaardag waren de 19e. Één daarvan was toen besmettelijk want de volgende dag een positieve test.
Maar die meid van ons blijft maar klachtenvrij én negatief!
Ja ik heb dit dus ook. Ik heb vrijdag iemand gezien met Corona en nu heeft m’n halve kantoor het. Ik heb al een week licht snotterig en af en toe een hoestje of hese stem. Ben nu 9 testen verder inclusief GGD en alles negatief Geef het dus nu maar op.
Misschien gaat tegelijk griepje rond ofzo??