Caronatopic #15

Sterker nog, het bedrijf zelf vraagt aan zijn medewerkers om sowieso weer een dag per week naar kantoor te komen. Zoom dus.

3 likes

Nou, ik heb voor de 2e keer corona helaas. De laatste x was in december 2021. Toen heb ik een halfjaar last gehad van haaruitval en afgebroken nagels.

Ik voelde me al enkele dagen niet zo goed maar dacht dat het een gewone verkoudheid was. Maar het bleef maar duren en heb dan een uur geleden maar een test gedaan. Direct 2 dikke strepen. 🫠

Nee. Ik val niet in de doelgroepen, en heb geen directe gezinsleden die in de kwetsbare doelgroep vallen.

1 like

Weet iemand toevallig of AH nog zelftests verkoopt in de winkel?

1 like

Doen ze, als het op voorraad is dan.

2 likes

Dank je wel.

Ja, ik werk met een risicogroep en minder ziek worden als je het toch krijgt = beter

4 likes

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een nieuwe prik. Ik ben 2 maanden best ziek geweest van mijn covid-infectie, terwijl ik vlak daarvoor gevaccineerd was. Ik wil niet weten hoe ziek ik was geworden zonder.

Ik vond het wel onhandig: ik moest echt even doorzoeken en doorklikken voor ik op de website kwam waar ik een afspraak kon maken. Dat zou toch het eerste resultaat moeten zijn!

3 likes

Thanks voor de herinnering, meteen gedaan. Het eindigde alleen met dat t niet goed was gegaan en ik zou moeten bellen. Maar als ik inlog nu staat er dat er al een afspraak is gemaakt? Krijg je nog een bevestiging ofzo?

1 like

Ja! Heel fijn dat deze optie er is

Ik zou het graag doen, echter ben ik geen doelgroep.

Ookal ben ik na elke prik een beetje ziek geweest, is niks vergeleken met corona zelf.

1 like

Kan je eigenlijk zomaar een afspraak maken of moet je een bewijs oid van je werkgever hebben dat je met cliënten/ patiënten werkt? Ik zie wel dat je zonder uitnodiging een afspraak kan maken en dat je waarschijnlijk geïnformeerd wordt door je werkgever, maar verder niks. Ik zit nog een paar maanden thuis, dus als ik iets nodig heb van mijn werkgever moet ik daar even achteraan.

1 like

Ik heb er naar zitten kijken, maar kon in mijn buurt alleen maar afspraken maken op doordeweekse dagen tussen 9 en 2, dat zijn toch geen tijden waar werkende mensen iets mee kunnen? :flushed:

1 like

Ah goeie tip, dank je wel.
Dat is een stuk voordeliger dan de AH, mijn man heeft gisteren 9 of 10 euro voor 5 stuks betaald.

Mijn test was gelukkig negatief. Ik was er van overtuigd dat ie positief zou zijn omdat ik vanuit het niks koorts had en me lamlendig voelde (net als toen ik het in 2022 had) maar blijkbaar is het iets anders geweest.

4 likes

De Kruidvat heeft er nu ook tien voor tien euro!

3 likes

Ik heb een afspraak ingepland voor de herfstvakantie. Vind het nu wel wat enger in combinatie met longcovid.

4 likes

In Rotterdam centrum was het mogelijk van 13-16u. Heb net maar wel een afspraak gemaakt (val sinds kort in doelgroep ivm Crohn)

Same.

Hoop ook dat die haaruitval me dit keer bespaart blijft aub. 🫠

Beterschap iig.

1 like

Ik ben vandaag gegaan - ben wel doelgroep maar heb geen bewijs ofzo en ze deden er ook niet moeilijk over dat ik als enige niet-60 plussen in de rij stond!

2 likes

Er is idd een nieuw vaccin en Omikron overheerst nog steeds. Hier staat alles op een rij: